Автомобили
Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla

Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.
Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps
Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.
Потребен е адаптер NACS
Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.
Бесплатен адаптер за новите модели
Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.
Поддршка за Tesla Supercharger и NACS
Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.
Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.
Извор: Engadget
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево16 часа
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија8 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Македонија2 дена
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Храна1 ден
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје1 ден
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
Магазин6 часа
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас