Автомобили
Враќање на легендата: Како изгледа новиот Renault 5 (ФОТО)
Популарната „петка“ сега има електричен погон.
На социјалните мрежи се појавија првите фотографии од новиот Renault 5, еден од најочекуваните електрични автомобили во Европа. Светската премиера и официјалното претставување ќе се одржи на салонот за автомобили во Женева.
На прв поглед речиси и да нема разлика во однос на концептот од 2021 година, што значи дека станува збор за атрактивен автомобил и можеби првиот мал градски електричен автомобил кој ќе се продава во големи серии во Европа. Се ќе зависи секако од цената, а претходно беше споменато дека ќе стартува од 25.000 евра.
🇫🇷 The new Renault 5 is (officially) here! 🇫🇷
This retro hatch is the latest arrival in the growing electric city car sector.
🔌 249-mile range
😉 ‘Winking’ headlights
🔋 Choice of 40kWh or 52kWh battery
💨 93mph top speed
💷 Price from £25,000 (est.)Are you a fan? pic.twitter.com/ESDsLQUtHf
— Auto Express (@AutoExpress) February 26, 2024
Дизајнот е почит на оригиналната „петка“, еден од најважните автомобили во историјата на француската марка.
Една од најистакнатите карактеристики е дигиталниот индикатор за полнење на батеријата поставен на врвот на хаубата. Дизајнерите на Renault го искористија овој простор за дигитален панел кој светнува секогаш кога возилото е поврзано на полнач, покажувајќи го моменталното ниво на полнење.
Кога батеријата ќе достигне полн капацитет, LED дисплејот го прикажува бројот 5.
REVEALED: All-new Renault 5!
🔥 Renault’s retro-inspired hatchback is here!
🔥 Design is almost identical to the concept (!!!)
🔥 Retro touches both inside & out!
🔥 Will cost less than £25,000!
🔥 Up to 249 miles of range!
🤔 Comes with a built-in baguette holder?! 🥖We… pic.twitter.com/OiR5TZ7QWI
— carwow (@carwowuk) February 26, 2024
Внатрешноста очекувано е главно без ретро содржина, бидејќи денес не можете без два екрани.
Со должина од 3,92 метри, овој градски автомобил ќе биде првиот базиран на новата механичка платформа AmpR Small, опремена со задна мултилинк суспензија.
Renault официјално потврди две опции за батерии, кои нудат капацитети од 40 kWh или 52 kWh.
RENAULT 5 IS HERE! First photos of the production ready 5 leaked days before introduction. What do we think, a worhty successor to two generations of Renault 5? pic.twitter.com/bafZNQHHdu
— Mr. Car Facts (@MrCarFacts) February 24, 2024
Поголема батерија ќе биде достапна од лансирањето, обезбедувајќи опсег на WLTP до 400 километри. Во иднина ќе ја поддржува технологијата V2G (vehicle-to-grid), што ќе им овозможи на сопствениците да продаваат енергија назад на мрежата.
/B92
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Кичево20 часаОВР Кичево лиши од слобода жител на струшко, кај с.Другово „летал“ со 107 км/ч, на место каде дозволено е 50 км/ч максимална брзина
-
Македонија1 денТелефони во рака, да му помогнеме на нашиот другар Ивица Попоски од Охрид, треба да оди итно на операција во Турција
-
Хороскоп1 денХороскоп за среда (12 ноември)
-
Хороскоп8 часаХороскоп за четврток (13 ноември)
-
Македонија2 денаПријави за навивачи на мечот помеѓу Силекс и Шкупи за пораки и скандирања со навредлива содржина
-
Временска прогноза2 денаОд утре целосна стабилизација на времето ширум Македонија, ова се деталите
-
Автомобили2 денаRenault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
-
Магазин2 денаКако да го забрзате вашиот стар Android телефон без да купувате нов
