Автомобили
VW разгледува можност за новиот електричен Volkswagen модел ID Ruggdzz?

Додека се подготвува да го оживее брендот Scout со електричен SUV и пикап, Volkswagen исто така ја разгледува можноста за лансирање на цврсто електрично возило.
Извршниот директор за комерцијални возила на Фолксваген, Карстен Интра, во разговор со новинарите зборуваше и за можен електричен теренец на VW.
На таа белешка, Intra вели дека Volkswagen и Ford ја анализираат платформата T6 што се користи за Ranger и Amarok (на сликата) за да видат дали би била добра за апликација за EV: „Го разгледуваме заедно со Ford. Тоа се уште е на дневен ред“.
Медиумите шпекулираат дека таков модел ќе биде направен по моделот на VW ID Ruggdzz, електричен SUV концепт за сите терени кој никогаш не бил претставен во јавноста, но некои членови на медиумите имаа шанса да го видат уште во 2019 година.
Додека ID Ruggdzz се базираше на MEB платформата на VW Group, истоименото сериско возило ќе се базира на гореспоменатата архитектура T6, исто така користена од Ford за својот теренец со седум седишта Еверест.
Ако VW го одобри цврстиот електричен SUV за производство, ќе му треба батерија од најмалку 110 kWh, според претставници на компанијата, цитирани од Autocar. Сè под тоа не би било доволно за да се испорача опсегот и капацитетот на влечење што купувачот би го очекувал од SUV.
Петр Сулц, постар член на глобалниот производен тим на VW, изјави на почетокот на декември 2022 година дека електричниот SUV базиран на Amarok нема да оди директно со Scout. Првото би имало глобална привлечност, додека второто првенствено би ги таргетирало САД, па ризикот од канибализирање на продажбата би бил минимален.
Извор: Autoblog.rs / Ivan Mitic
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хроника2 дена
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Скопје1 ден
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела
-
Македонија9 часа
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза19 часа
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија18 часа
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина6 часа
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје