Автомобили
VW разгледува можност за новиот електричен Volkswagen модел ID Ruggdzz?

Додека се подготвува да го оживее брендот Scout со електричен SUV и пикап, Volkswagen исто така ја разгледува можноста за лансирање на цврсто електрично возило.
Извршниот директор за комерцијални возила на Фолксваген, Карстен Интра, во разговор со новинарите зборуваше и за можен електричен теренец на VW.
На таа белешка, Intra вели дека Volkswagen и Ford ја анализираат платформата T6 што се користи за Ranger и Amarok (на сликата) за да видат дали би била добра за апликација за EV: „Го разгледуваме заедно со Ford. Тоа се уште е на дневен ред“.
Медиумите шпекулираат дека таков модел ќе биде направен по моделот на VW ID Ruggdzz, електричен SUV концепт за сите терени кој никогаш не бил претставен во јавноста, но некои членови на медиумите имаа шанса да го видат уште во 2019 година.
Додека ID Ruggdzz се базираше на MEB платформата на VW Group, истоименото сериско возило ќе се базира на гореспоменатата архитектура T6, исто така користена од Ford за својот теренец со седум седишта Еверест.
Ако VW го одобри цврстиот електричен SUV за производство, ќе му треба батерија од најмалку 110 kWh, според претставници на компанијата, цитирани од Autocar. Сè под тоа не би било доволно за да се испорача опсегот и капацитетот на влечење што купувачот би го очекувал од SUV.
Петр Сулц, постар член на глобалниот производен тим на VW, изјави на почетокот на декември 2022 година дека електричниот SUV базиран на Amarok нема да оди директно со Scout. Првото би имало глобална привлечност, додека второто првенствено би ги таргетирало САД, па ризикот од канибализирање на продажбата би бил минимален.
Извор: Autoblog.rs / Ivan Mitic
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
Автомобили
Најдобрите и најлошите автомобили за 2025 според корисниците

Работата на моторот, квалитетот на системот, дизајнот на ентериерот и карактеристиките на возилото се само дел од аспектите кои ги оценија сопствениците на новите сериски автомобили од 2025 година. Истражувањето за почетниот квалитет на возилата откри кои модели се најдобри, а кои најчесто разочараа.
Модерните автомобили – повеќе од превоз
Денес автомобилите не се купуваат само поради моторот, перформансите или цената. Тие се симбол на статус, исполнување на соништата и награда за успехот. Но и покрај тоа што од новите автомобили се очекува беспрекорно функционирање, истражувањето на JD Power покажа дека дефекти се појавуваат уште во првите месеци од користење.
Автомобилите со највисок квалитет
• На врвот е Lexus – 166 дефекти на 100 возила.
• Следи Nissan – 169 дефекти.
• Во топ 5 се и Hyundai (173 дефекти), Jaguar (175 дефекти) и Chevrolet (178 дефекти).
J.D. Power released its annual Initial Quality Study brand ranking today, and I’m going to present it to you without comment. pic.twitter.com/OeRciJHv8H
— Zerin Dube (@SpeedSportLife) June 26, 2025
Интересно, германските марки, кои важат за најсигурни, не се најдоа на врвот.
Просекот и годинава подобрен
Во истражувањето учествувале 92.694 испитаници од САД и Европа. Просекот за возилата од 2025 година е 192 дефекти на 100 автомобили, што е подобрување во однос на лани (194 дефекти). Блиску до просекот се Porsche (188 дефекти) и Ford (193 дефекти).
Германските автомобили под очекувањата
• BMW – 196 дефекти (најдобар меѓу „германците“).
• Mercedes – 210 дефекти.
• Audi – на дното со 269 дефекти на 100 возила.
Овие резултати изненадија многумина кои германските автомобили ги сметаат за синоним за квалитет.
Автомобили
Дали би направиле место за резервно тркало?

Сè почесто се поставува прашањето: зошто новите автомобили речиси и да немаат резервно тркало и дали треба да се вратиме на старата добра навика да го носиме во багажникот?
Производителите на автомобили се одлучуваат да го отстранат резервното тркало за да заштедат простор и трошоци. Ова, секако, често разочарува кога ќе се најдете со дупната гума, а комплетот за поправка не помага.
Дупната гума – стара мака во ново време
Нема ништо полошо од тоа да дупнете гума токму кога брзате. Без разлика дали сте пред куќа или на автопат среде ноќ, проблемот е ист. Иако живееме во 2025 година, ваквите ситуации не исчезнаа.
Еден сопственик на Tesla го сподели своето искуство на Reddit, откако неколкупати за кратко време му дупнаа гумите. Откако сфати дека комплетот за поправка е практично за еднократна употреба, реши да носи вистинско резервно тркало во багажникот. Иако му одзема простор, мирот и сигурноста му се поважни.
Зошто резервните тркала исчезнаа?
Сè повеќе производители се решаваат да понудат само комплети за поправка – шише со заптивна смеса и мал компресор. Тие заштедуваат тежина и простор, но се ефикасни само во ограничени ситуации.
• Ако дупката е преголема, смесата не помага.
• Ако оштетувањето е на страничниот ѕид на гумата, решенија нема.
• Ако гумата се одвои од бандажот – заборавете.
Без резервно тркало, многумина мораат да чекаат влечна служба, наместо за неколку минути повторно да бидат на пат.
Дали вреди да се жртвува просторот?
Од друга страна, возењето без резервно тркало носи предности:
• помалку тежина
• повеќе простор
• побрзо решение, ако заптивната смеса заврши работа
Па што велите вие? Би оставиле дел од багажникот за резервно тркало или се чувствувате безбедно со комплет за поправка и услуга за влечење?
Споделете го вашето мислење – дали некогаш немањето резервна гума ви донело нервози или непланирани трошоци?
Извор: B92
-
Кичево17 часа
Во сабота традиционална „Мото парада 2025“ по повод „Петровден“, именден на нашиот градски храм „Св.Петар и Павле“
-
Кичево2 дена
Нова самопослужна автоперална „Fi-Go“ во Кичево: Брзо, практично и достапно решение за чисто возило
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (8 јули)
-
Спорт2 дена
(ВИДЕО) Екипата на „Рибник-Добреноец“ го освои првото место на традиционалниот турнир во мал фудбал по повод „Иванден“ с.Староец
-
Македонија2 дена
ТППЕ Кичево сеуште дејствуваат во Самоков, до моментов 8 активни пожари ширум Македонија
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за среда (9 јули)
-
Lifestyle1 ден
Напиток што ги топи килограмите, го чисти телото и забрзува метаболизмот – резултатите се видливи за 7 дена
-
Македонија2 дена
Цената на бензините се намалува, додека на дизелот се покачува