Магазин
Windows 10 одбива да влезе во историјата
Уделот на оперативниот систем Microsoft Windows 10 е уште поголем, достигнувајќи највисок процент на популарност во последните шест месеци
И покрај фактот дека Microsoft целосно ќе престане да дава поддршка и дополнителни ажурирања за оперативниот систем Windows 10, почнувајќи од октомври следната година, корисниците очигледно не го делат истото мислење и став дека Windows 10 е застарен. Тие едноставно не сакаат да го надградат оперативниот систем до верзијата Windows 11. Најновите податоци го потврдуваат овој факт бидејќи пазарниот удел достигна ново високо ниво во март, највисоко во последните шест месеци.
Според истражувачката компанија Statcounter, глобалниот пазарен удел на Windows 11 системите падна за 1,46% и сега изнесува 26,72%. Повеќето од овие корисници се вратија на Windows 10. Пазарниот удел на постарата верзија на оперативниот систем Microsoft, кој практично е на работ на елиминација, се зголеми за 1,81% и повторно го зграпчи лавовскиот дел од 69,07% од светската популација на корисници на компјутери . Ова е најголем удел од октомври 2023 година. Што се однесува до верзијата на Windows 7, таа моментално има само 3,04% корисници, а сите други верзии на Windows OS заедно учествуваат со помалку од 1%.
Од моментот кога Windows 11 достигна 26,17% од популацијата на корисници во октомври 2023 година, неговиот раст почна да забавува и сега дури се соочува со пад на популарноста.
Иако Microsoft го промовираше својот бренд за компјутери со вештачка интелигенција и додаде бројни функции за вештачка интелигенција во Windows 11, многу корисници сè уште одбиваат да се надополнат на поновата верзија на Windows OS, претпочитајќи ја старата добра средина на верзијата Windows 10. Многумина од нив сметаат дека екосистемот и услугите на Windows 11 сè уште не се доволно зрели и стабилни за да ја заслужат нивната доверба.
Каква е ситуацијата со вашиот оперативен систем? Дали сте се префрлиле на Windows 11 и дали сте задоволни или сеуште сте на Windows 10 или некоја постара верзија како Windows 7?
/Benchmark
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година