Автомобили
Збогум за „Fiesta“, Ford официјално истакна дека го згаснува производството, но го откри моделот кој планираат да биде замена за легендарниот примерок кој датира од 1976-та

„Ford“ официјално потврди дека ќе го прекине моделот „Fiesta“ во јуни 2023. Наместо легендарниот модел кој се произведуваше речиси половина век, компанијата планира да произведе електрична „Puma“.
Малиот SUV на тој начин ќе го замени популарниот градски автомобил. Соодветно? Пазарот ќе го има последниот збор.
Со укинувањето на релативно прифатливиот Ford, оние кои немаат пари за фрлање имаат се поголем простор за маневрирање бидејќи губат уште еден релативно достапен модел и добиваат значително поскапо електрично возило.
Ford објави двеминутно видео за да се збогува со Fiesta додека ја покажува својата електрична замена.
Инаку популарната „Fiesta“ беше претставена во 1976 година, а во текот на девет генерации беа продадени околу 18 милиони примероци.
Производството моментално се одвива во Келн, а Ford најави дека овој модел ќе излезе од производната лента до летото следната година и тоа само во верзијата со 5 врати. Компанијата ќе ги држи отворени книгите за нарачки додека не се пополни преостанатиот планиран обем на производство.
Крајот на производството на Fiesta ќе го означи и крајот на производството на мотори со внатрешно согорување во една од најважните фабрики на Ford надвор од САД.
Фабриката во Келн ќе се трансформира во центар за електрифицирани возила.
/b92
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (3 мај)
-
Македонија2 дена
Вчера 132 санкционирани возачи под дејство на алкохол, 114 без возачка дозвола
-
Македонија2 дена
Дебарчанец не застанал на даден знак од МВР, потоа кога го сопреле, бил пијан и без возачка
-
Македонија16 часа
Кичевчанка кај с.Подвис била касната од куче скитник
-
Спорт7 часа
(ФОТО) Момчињата на „ФК Кичево“ гостуваа во Охрид, едниот натпревар го добија постигнувајќи „петка“ на градски
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за недела (4 мај)
-
Спорт1 ден
ФФМ истакна официјални дисциплински одлуки за овие фудбалски клубови
-
Временска прогноза19 часа
Викендов ќе имаме сончево и пријатно време