Магазин
Зошто Google ги брише старите сметки?
Практиката на „бесплатни сметки за секого“ значи дека нашиот дигитален пејзаж е преполн со напуштени идентитети кои стануваат лесни мети за злонамерните актери
Google ќе започне со бришење на неактивни Gmail сметки веќе оваа недела, како дел од својата нова политика за управување со сметки. Оваа одлука има за цел да го намали ризикот од злоупотреба на заборавени или неискористени сметки, кои често се помалку заштитени и поподложни на компромис.
Анализата на Google покажува дека напуштените сметки имаат најмалку десет пати помала веројатност да имаат воспоставено потврда во два чекора во споредба со активните сметки.
„Штом сметката е компромитирана, таа може да се користи за сè, од кражба на идентитет до ширење на несакана, па дури и злонамерна содржина, како што е спам“, се вели во ажурираната политика на сметката на компанијата.
Според соопштението, почнувајќи од петок, 1 декември, сметките – заедно со целата нивна содржина и податоци – може да се избришат доколку не биле користени во период од две години. Оваа политика не се однесува на сметки создадени преку работодавач или училиште. Пред да ја избрише сметката, Google ќе испрати известувања до адресата на е-пошта на сметката и до адресата за враќање, доколку таква адреса е достапна.
Практиката на „бесплатни сметки за секого“ значи дека нашиот дигитален пејзаж е преполн со напуштени идентитети кои стануваат лесни мети за злонамерните актери. Сега Google се обидува да го „исчисти својот двор“.
Ве потсетуваме дека за да може сметката да се смета за активна, корисниците треба да се логираат на сметката; читање или испраќање е-пошта; користете Google Drive; гледајте видео на YouTube испратено преку Google; преземете ја апликацијата од продавницата на Google Play; користете пребарување на Google; или најавете се на апликација или услуга од трета страна преку сметка на Google.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година