Автомобили
Alexa пристигнува со возила Jaguar и Land Rover

Jaguar и Land Rover оваа недела објави ажурирање на софтверот што нуди интеграција на Alexa за поновите модели на возила, според извештајот на Bloomberg.
Софтверот мора да се ажурира и активира
Ажурирањето е достапно за над 200.000 возила на Jaguar и Land Rover опремени со Pivi Pro 3.0 или понов систем за инфо и забава на компанијата, ажуриран преку безжична мрежа.
Ова ажурирање доаѓа по напорот на Амазон на почетокот од минатата година да открие некои од АИ на Alexa за да им овозможи на производителите на автомобили подобро да ги интегрираат во нивните возила.
Alexa во Jaguar и Land Rovers ќе може да се користи без потреба од паметен телефон и ќе може да им помогне на возачите без раце да пуштаат музика и да ја прилагодуваат навигацијата. Можете да ја вклучите климатизацијата и да го заклучите/отклучите возилото користејќи ги новите вештини за далечинско со Alexa од вашиот дом.
Многу производители сè уште бараат од клиентите да ги однесат своите возила до застапништвото за да го ажурираат софтверот, но Jaguar и Land Rover им се придружи на неколку кои можат да ги испорачаат преку Интернет.
Иако Jaguar и Land Rover велат дека Alexa доаѓа како бесплатно ажурирање на софтверот OTA, има некои предупредувања. Потребна е платена претплата за поврзување, компатибилен пакет за конфигурација, а некои автомобили можеби ќе треба да посетат застапништво во секој случај.
Во извештајот на компанијата се вели:
„Потребна е претплата од 12 месеци. Достапно само на сродни пазари. Онлајн пакет за пакети со спецификација S и пакети погоре. Возилото мора да има инфо и забавен систем Pivi Pro и валидна претплата на онлајн пакетот, а софтверот мора да се ажурира на OS3.0 или понова верзија за да се овозможи Alexa.
Постојните возила може да бараат повеќе ажурирања за да стигнат до OS3.0, а за некои сопственици ова може да бара посета на продавачот. Софтверот на возилото мора да се ажурира и „активира“ за да се овозможи Alexa. Корисникот мора да има валидна сметка на Амазон.
Активирањето на Alexa ќе бара скенирање на QR-кодот на екранот што го поврзува системот Jaguar и Land Rover InControl со вашата сметка на Amazon.
Извршниот директор на Alexa Automotive International, Кристијан Менц, ја истакна важноста од тесна соработка со Jaguar и Land Rover:
„Клиентите ширум светот комуницираат со Alexa милијарди пати неделно, правејќи го животот полесен, попродуктивен и позабавен. Возбудени сме што можеме да го обезбедиме истото прекрасно, практично искуство на клиентите на Jaguar и Land Rover. Alexa секогаш станува попаметна, нови функции и способности ќе се додаваат со текот на времето и автоматски ќе се доставуваат до возилата.
Со Google Assistant на Android Automotive достапен за многу нови возила на Volvo и Polestar. Исто така за GMC Hummer EV, Lucid Air. Конкуренцијата е веќе жестока за Amazon во автомобилскиот простор.
Претходно, Alexa беше достапна само во некои автомобили како секундарна гласовна опција покрај дигиталните асистенти. Во некои модели на BMW или како апликација за контролна табла што се поврзува со телефон со Sync кај некои Fords.
Партнерствата на производителот, како на пример со Jaguar Land Rover, претставуваат можност за Amazon да биде сериозен конкурент на другите компании.
/The Verge/
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника12 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија2 дена
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина1 ден
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје12 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор