Социјални мрежи
Истражувањата покажале дека преку 50% од тинејџерите користат интернет константно

Речиси половина од американските тинејџери велат дека користат интернет „речиси постојано“, според најновото истражување спроведено на 1.316 тинејџери. Процентот на тинејџери кои пријавиле речиси постојано ниво на присуство на интернет е значително повисок од истражувањето од 2015 година во кое само околу една четвртина од тинејџерите го пријавиле тоа ниво на употреба на интернет.
Истражувањето покажа дека платформите за социјални медиуми кои најмногу ги користат тинејџерите исто така се менуваат, при што платформите фокусирани на видео како YouTube и TikTok предничат по популарност. Фејсбук повеќе не е толку доминантна сила во животот на американските тинејџери. Само 32% од американските тинејџери на возраст од 13 до 17 години велат дека сега користат Фејсбук. Тоа е помалку од 71% од тинејџерите кои рекле дека користат Фејсбук во истражувањето спроведено помеѓу 2014 и 2015 година.
Конкретно YouTube го користеле 95% од тинејџерите, според истражувањето, при што скоро 20% пријавиле речиси постојана употреба на платформата, што ја прави најпопуларна социјална мрежа, по што следи TikTok. Од тинејџерите кои користеле TikTok, речиси една четвртина пријавиле речиси постојана употреба. Во последниве години, Facebook и Instagram презедоа чекори за да ја надминат конкуренцијата. Двете платформи објавија функции кои ја реплицираат функцијата со потпис на Snapchat Stories, која им овозможува на корисниците да објавуваат содржини што исчезнуваат по 24 часа. Instagram, исто така, воведе опција за кратко видео наречена Reels за да се натпреварува со TikTok.
Мета, исто така, се најде под лупа за влијанието на нејзините услуги врз помладите корисници, особено тинејџерите. Иако употребата на Фејсбук можеби е намалена кај тинејџерите, оваа возрасна група се повеќе е онлајн. Севкупно, 97% од испитаниците рекле дека користат Интернет секојдневно, во споредба со 92% од тинејџерите кои рекле дека користат Интернет секојдневно во извештајот од 2015 година.
Извор: CNN
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм најавува нова функција

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).
Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.
Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs
-
Кичево16 часа
Во сабота традиционална „Мото парада 2025“ по повод „Петровден“, именден на нашиот градски храм „Св.Петар и Павле“
-
Кичево2 дена
Нова самопослужна автоперална „Fi-Go“ во Кичево: Брзо, практично и достапно решение за чисто возило
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (8 јули)
-
Спорт2 дена
(ВИДЕО) Екипата на „Рибник-Добреноец“ го освои првото место на традиционалниот турнир во мал фудбал по повод „Иванден“ с.Староец
-
Македонија2 дена
ТППЕ Кичево сеуште дејствуваат во Самоков, до моментов 8 активни пожари ширум Македонија
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за среда (9 јули)
-
Lifestyle24 часа
Напиток што ги топи килограмите, го чисти телото и забрзува метаболизмот – резултатите се видливи за 7 дена
-
Македонија2 дена
Цената на бензините се намалува, додека на дизелот се покачува