Автомобили
Mercedes-Benz 190 слави 40 години

Денес, и по четири децении, дизајнот на компактната лимузина изгледа модерно, а претставената технологија ја формира основата. Mercedes-Benz ја прошири својата палета на модели на 8 декември 1982 година за да вклучи нова, покомпактна серија модели, но малку поприфатлива… Mercedes-Benz 190 и 190 E сериите W 201 поставуваат нови стандарди во сегментот на пазарот.
Почетниот модел на брендот, љубезно наречен „Baby-Benz“, сè уште е дел од уличната сцена како популарна, удобна и доверлива класика. По стартувањето со два типа бензински мотори, опсегот на мотори континуирано се прошируваше. Веќе во 1983 година се појави дизел варијанта, 190 D. Спортскиот „шеснаесет вентил“ 190 E 2.3-16 и неговите наследници беа успешни во продажбата и мотоспортот од 1984 година наваму. Особено во германскиот шампионат за туринг автомобили (DTM) тие победуваат на трки и титули.
Моделите 190 и 190 E имаат четирицилиндричен мотор M 102 од 1997 кубика. Моторот се користи во изменета форма во Mercedes-Benz 200 од серијата модели 123 од 1980 година. Со цел јасно да се позиционира компактната класа, брендот го избира помалиот број 190 за новите модели. Кога Mercedes-Benz го претстави наследникот на серијата модели 202 во мај 1993 година, му беше дадено име што одговараше на новата, сега добро позната номенклатура – C-Class.
Успехот на Mercedes-Benz во исполнувањето на овие барања стана јасен кога беше претставен на дилерите и неговите договорни партнери на 8 декември 1982 година: компактниот седан кој лесно се ракува е задоволство за возење, седечката положба за возачот и совозачот е исто толку добри како кај поголемите возила на Mercedes-Benz, а држењето на патот, удобноста при возењето, квалитетот, доверливоста и издржливоста не се намалуваат. Реализацијата на проектот беше решена на 19 октомври 1978 година. Во тоа време, одборот на директори на компанијата одлучи дека 190 ќе биде помал, полесен и поекономичен од популарната серија 123 од средната класа. За разлика од тој модел, наведени се следните димензии: вкупна должина 4420 милиметри, ширина 1678 милиметри, висина 1383 милиметри.
W 201 влезе во сериско производство во Синделфинген пред да започне производството и во фабриката на Мерцедес-Бенц во Бремен, која беше одвоена од фабриката во Боргвард во 1978 година. На таа локација, Nordwerk Im Holter Feld беше изграден специјално за серијата модели 201 , која во тоа време ја сметаше за најмодерна фабрика за производство на возила во светот. За прв пат во индустријата, на пример, оските се поставуваат автоматски. Поранешниот Daimler-Benz AG инвестира околу 1,4 милијарди DM во новата фабрика – најголемата поединечна инвестиција во историјата на компанијата до тој датум. Производството започнува во септември 1982 година во сала 7 со делови од телото во бела боја, кои претходно се испорачуваат во фабриката за монтажа во Синделфинген.
Големиот успех на компактната класа обезбедува континуирано проширување на капацитетот и работните места во фабриката во Бремен. Вкупно, околу 1 милион 190-ти беа изградени во градот на реката Везер до август 1993 година. До денес, Бремен е водечка фабрика во светот за C-Class.
Извор: Autoportal.hr
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“

Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј

По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
Автомобили
(ФОТО) Кичево и Бојоски денеска со високо трето место на „авто слалом“ во Прилеп по повод 11-ти Октомври

Нашиот кичевчанец Кристијан Бојоски го освои високото трето место во класа над 1600 cм³, и четврто место во друга класа на „Авто слалом“ трката денес по повод 11-ти Октомври традиционално во Прилеп – во организација на Авто мото клуб „Автомото Класика“ – Прилеп

Кристијан Бојоски (трето место)
Повеќе фотографии од овој настан може да download-ирате во продолжение ТУКА, во следните чекори „View content“ > Download (icon). Во оваа прилика им благодариме за официјалната покана до Порта.мк на „Автомото Класика“, се гледаме до година.
И на крај пред претставување на галеријата, оваа прилика ја користиме да го поздравиме со топло добредојде во тимот „Авто шлеп“ – Лони Кичево кој од денес на сите интернационални и домашни натпреварувања ќе го вози модифицираното возило на Кристијан Бојоски!
Мал дел фотографии:
-
Спорт1 ден
За прв пат, во ист ден тројца кичевски судии ќе судат меѓународни натпревари во Австрија и Фарски Острови
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (17 октомври)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за сабота (18 октомври)
-
Македонија1 ден
Нов случај со измама за наводно случена сообраќајка, каде побарана била изнуда од висока сума на пари за итна операција
-
Временска прогноза1 ден
Дожд на секаде во Македонија, локално ќе наврнат над 20 л/м²
-
Македонија1 ден
МВР: Во целост ја гарантираме безбедноста на граѓаните во насока на спроведување на фер и демократски „Локални избори 2025“
-
Без категорија3 часа
Неколку родителски работи, кои вашето дете ќе го направат посреќно
-
Социјални мрежи2 часа
„Мeta“ ја гаси оваа верзија на „Messenger“