Магазин
Microsoft се потпира на прописите за да изгради продавница за мобилни игри

Apple и Google имаа основа во дистрибуцијата на мобилни апликации преку нивните продавници за апликации.
Законот за дигитален пазар ќе и помогне на компанијата да создаде сопствена продавница за мобилни игри
Иако Android на Google дозволува алтернативни продавници за апликации, тие не успеаја на кој било начин да се натпреваруваат со Play Store. Microsoft сега се подготвува да изгради сопствена продавница за мобилни игри за да го разбие овој дуопол, а компанијата се потпира на регулативите за да го стори тоа.
Во интервју за Фајненшл Тајмс, шефот за игри на Microsoft, Фил Спенсер, рече дека Законот за дигитален пазар на ЕУ (DMA) – кој ќе стапи на сила во март 2024 година – ќе и помогне на компанијата да ја исполни својата амбиција за изградба на продавница за мобилни апликации. DMA ќе им овозможи на компаниите да ги вчитаат своите продавници за апликации на iPhone и телефони со Android, барајќи од Apple и Google да ги отворат нивните системи.
„Сакаме да бидеме во позиција да понудиме Xbox и содржина од нас и од нашите трети партнери на кој било екран на кој некој би сакал да игра“, рече Спенсер за FT. „Не можеме да го направиме тоа на мобилни уреди денес.
Microsoft имаше проблеми со Apple во врска со нејзината апликација Cloud Gaming. Производителот на iPhone бара од корисниците да ја преземат секоја игра достапна за играње преку понудата на облак на Microsoft – вклучувајќи го и Fortnite, па затоа Microsoft сега бара од луѓето да се пријават преку прелистувачот Safari и да ги следат упатствата, што не е толку лесно како преземањето апликации од App Store. .
Со оглед на ограничувањата на Apple за преземања и купувања во апликации, потегот на Microsoft да започне со изградба на сопствена продавница за игри не е невообичаен. Apple и Google не одговорија веднаш на прашањата за амбициите на Microsoft да изгради алтернативна продавница за апликации.
Во изминатите пет години, Microsoft купи голем број студиа за игри, вклучувајќи ги Ninja Theory, Playground Games, сопственикот на Bethesda Zenimax Media и неодамна Activision Blizzard. Најновата аквизиција на компанијата би можела да ѝ даде место на мобилниот пазар преку посветена продавница со наслови како „Call of Duty Mobile“ и „Candy Crush Saga“, заедно со претстојните изданија. Забележливо е дека Activision Blizzard заработува значителни пари од мобилните игри. Така, контролирањето на дистрибуцијата преку сопствената продавница ќе му даде предност на Microsoft.
Најголемиот предизвик со кој се соочува Microsoft е финализирањето на договорот со Activision Blizzard додека регулаторите од САД, Велика Британија и ЕУ внимателно го испитуваат спојувањето. Минатиот месец, британската управа за конкуренција и пазари (CMA) соопшти дека започнува истрага за договорот, велејќи дека може да им наштети на играчите во земјата со „повисоки цени, помал избор.“ Microsoft се обиде да ги смири регулаторите велејќи дека е подготвен да обезбеди долгорочната посветеност на популарните игри како „Call of Duty“ ќе биде достапна на платформите на конкурентите.
Технолошкиот гигант неодамна потпиша 10-годишен договор за носење на Xbox игрите на конзолите на Nintendo. Понатаму, Microsoft исто така се согласи да ги пренесе овие игри на услугите за облак игри од Nvidia, Boosteroid и Ubitus.
Извор: Techcrunch
Lifestyle
Дали моето куче ме сака: Знаци што го докажуваат тоа

Ако некој има посебно место во нашето срце, нормално е да сакаме да знаеме дали тој чувствува исто за нас. Истото важи и за нашите најверни придружници – кучињата. Иако не можат да кажат „Те сакам“ со зборови, тие имаат свои начини да ја покажат љубовта.
Во продолжение ви ги претставуваме најсигурните знаци дека вашето куче ве сака.
Верувајте му на инстинктот
Како што кучињата се потпираат на сопствените инстинкти, така и ние треба да веруваме на чувството кога ќе препознаеме љубов и наклонетост кај нив.
Најчести знаци на љубов кај кучињата
1. Контакт со очи
Кога вашето куче ве гледа длабоко во очите, тоа е јасен знак на поврзаност. Научно е докажано дека нивото на „хормонот на љубовта“ – окситоцин, се зголемува и кај вас и кај кучето во тие моменти.
2. Секогаш е покрај вас
Куче кое ве сака сака да е во ваша близина – било да шетате, готвите или одмарате.
3. Ви носи подароци
Коска, играчка или омилен предмет – тоа е негов начин да ви покаже дека ви верува и ве сака.
4. Спокојно го прифаќа вашето заминување
Куче кое има доверба знае дека ќе се вратите. Радоста при повторна средба е најубав доказ за неговата љубов.
5. Мавтање со опашка
Иако опашката може да значи и возбуда, радосното мавтање при вашето присуство е знак на среќа и наклонетост.
6. Ве теши кога ви е тешко
Кучето чувствува кога не сте добро и ќе се обиде со својата блискост да ви ја олесни ситуацијата.
7. Го сака вашиот допир
Кога дозволува да го галите, особено на чувствителни места како стомакот или вратот, тоа значи дека ви верува и ве сака.
8. Заштитничко однесување
Кога почувствува опасност, вашето куче може да застане пред вас за да ве заштити – уште еден доказ за длабока врска.
9. Лижење
Кучињата лижат за да покажат грижа – тоа е нивен начин на изразување наклонетост.
10. Спиење покрај вас
Куче кое сака да спие блиску до својот сопственик покажува доверба и љубов.
Заклучок
На прашањето „Дали моето куче ме сака?“ – одговорот најчесто е „Да“. Доволно е да ги набљудувате неговите гестови, движења и реакциите во секојдневието. Колку повеќе градите доверба, толку повеќе ќе ја препознавате безусловната љубов на вашиот четириножен пријател.
Извор: Nezavisne
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (10 септември)
-
Кичево3 часа
ЕВН: Времен прекин на електрична енергија утре во следните кичевски места
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за четврток (11 септември)
-
Кичево6 часа
Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943, пред 82 години станува првоослободениот град во Македонија
-
Македонија22 часа
(ФОТО) Полицијата на РЦ Запад уапси двајца скопјани, кај нив се најдени шприцеви со течност и дрога
-
Временска прогноза1 ден
Нестабилна воздушна маса од утре до понеделник носи нова дестабилизација на времето и пороен дожд
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) МВР: 23 нови мотоцикли и опрема за сообраќајната полиција, одлична меѓуинституџионална соработка со РСБСП
-
Мобилни уреди1 ден
„Apple“ ја претстави новата серија на iPhone 17