Автомобили
Tesla доби 160 милиони долари финансиска поддршка од ЕУ за да ја прошири својата мрежа Supercharger

Средствата ќе бидат искористени за инсталирање и надградба на речиси 7.200 станици за Supercharger. ЕУ обезбедува 352 милиони евра за поддршка на инфраструктурата за зелен транспорт. Tesla добива значителен дел од тие пари. Според листата на проекти на ЕУ, полскиот и италијанскиот оддел на компанијата ќе добијат вкупно 148,72 милиони евра за инсталирање или надградба на 7.198 станици за Supercharger во 22 земји.
Tesla неодамна постави 10.000. на поединечни приклучоци на Supercharger
„Проектот има за цел да постави 6.458 станици за полнење (моќност 250 kW) за лесен товарен транспорт. Станиците ќе бидат инсталирани на 613 локации во 16 земји. Проектот вклучува и инсталирање на нови станици и замена на постојните застарени станици за полнење кои не ги исполнуваат барањата во однос на капацитетот за полнење и достапноста“. Исто така, слични станици ќе бидат инсталирани во полската поделба на Tesla како и во шест други земји.
Крајниот рок за аплицирање за проектот беше 13 април 2023 година. ЕУ ги објави сите успешни понуди. Проектот опфаќа голем дел од Европа. Сепак, сè уште нема многу детали за разграничувањето на новите станици или надградбите. Најголем дел од средствата би можеле да се насочат кон подобрување на полначот Tesla Supercharger V4, кој обезбедува излезна моќност од 350 kW, во споредба со претходниот модел со моќност од 250 kW.
Tesla неодамна постави 10.000 поединечни приклучоци на Supercharger во ЕУ. Исто така, компанијата досега има вкупно 875 станици.
Дистрибуција по водечки земји:
Германија 143, Франција 123, Велика Британија 100, Норвешка 95, Шведска 65, Италија 59, Шпанија 50, Холандија 39, Австрија 27 и Швајцарија 27.
Иако се работи за значителен процент од финансирање на една компанија, одлуката на ЕУ изгледа логична. Други автомобилски компании, вклучувајќи ги Форд, ГМ, Волво и Мерцедес, најавија дека ќе се префрлат на Северноамериканскиот стандард за полнење (NACS) на Тесла. Компаниите постигнаа договори со Tesla за користење на станиците за Supercharger. Тоа значи дека многу возачи ќе можат да пристапат до мрежата на Tesla. На почетокот на 2021 година, Tesla ја отвори својата мрежа за сите клиенти на електрични возила на одредени станици за Supercharger во Холандија, Франција и Норвешка.
ЕУ одобри вкупно 26 проекти. Повеќето од овие проекти се посветени на станици за полнење на електрични возила. Неколку проекти се однесуваат на развој и имплементација на инфраструктура за полнење на водород. „Нашата инвестиција од 352 милиони евра се однесува на инвестицијата за изградба на 12.000 станици за полнење ЕВ, 18 станици за полнење на водород и електрификација на пристаништата и аеродромите, вклучително и пристаништето во Ротердам и 37 шпански аеродроми“, изјави европскиот комесар за транспорт Адина Валеан.
Извор: Engadget
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника11 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија1 ден
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина24 часа
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје12 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор