Социјални мрежи
Апликацијата „ТикТок“ за социјалните медиуми се соочува со проблеми, дали и предочи потенцијална забрана во САД?

Откако федералниот суд минатата недела го отфрли барањето на TikTok да го одложи законот што можеше да ја забрани апликацијата во Соединетите Држави, компанијата сега се обраќа до Врховниот суд во обид да добие повеќе време. Компанијата побара од судот привремено да го блокира законот, кој треба да стапи на сила на 19 јануари 2025 година, се вели во краткото соопштение.
– „Врховниот суд има воспоставена практика на заштита на правото на Американците на слободен говор“, напиша TikTok во објавата на X Network.
„Денес бараме Судот да го направи она што традиционално го прави во случаите на слобода на говорот: Да примени најстрога контрола на забраната за говор и да утврди дека тоа го прекршува Првиот амандман“.
Компанијата, која тврди дека законот е неуставен, го загуби првичното правно оспорување на законот претходно овој месец. Компанијата потоа побара одложување на спроведувањето на законот, повикувајќи се на изјавата на новоизбраниот претседател Доналд Трамп дека ќе го „спаси“ TikTok. Тоа барање беше одбиено во петокот.
Во својата жалба до Врховниот суд, TikTok повторно се повикува на коментарите на Трамп.
– „Не би било во ничиј интерес, ниту на странките, ниту на јавноста, ниту на судовите, доколку забраната за TikTok што произлегува од Законот стапи на сила, а новата администрација го запре нејзиното спроведување часови, денови или дури и недели подоцна. напишаа тие. Инаугурацијата на Трамп е денот откако ќе стапи на сила забраната за апликацијата.
„TikTok“ сега се надева дека Врховниот суд ќе интервенира и ќе го суспендира законот за да и даде време на компанијата да ја поднесе својата конечна правна жалба. Во спротивно, продавниците за апликации и давателите на интернет услуги ќе бидат принудени да започнат со блокирање на „TikTok“ следниот месец, со што апликацијата ќе биде недостапна за 170 милиони корисници во САД.
Извор: b92.net
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм најавува нова функција

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).
Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.
Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (20 јуни)
-
Македонија2 дена
Полнете гориво, дизелот значително поскапува од ноќеска
-
Хроника19 часа
СВР Охрид со детали за страшната сообраќајка синоќа на булеварот „Туристичка“ во Охрид
-
Временска прогноза1 ден
Бран кој носи дожд се спушта над Македонија, првично кон север потоа кон западните делови
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за сабота (21 јуни)
-
Македонија18 часа
Од ноќеска ново поскапување на дизелот, ова е новата цена
-
Скопје2 дена
Во училиште на подрачјето на населба Ѓорче Петров, жена со стол фрлила по вработена во училиштето, МВР го расчистува случајот
-
Спорт1 ден
Мбапе итно хоспитализиран, клубот ја соопшти причината зошто „голгетерот“ не беше во план против Ал Хилал