Автомобили
Автомобилскиот бренд „Мазда“ подготвува електричен модел со нова платформа и батерии од „Panasonic“

Mazda ги засилува напорите на полето на електрификацијата. Јапонската компанија ги објави плановите за изградба на нов производствен погон во Јапонија фокусиран исклучиво на производство на батерии за нивниот нов електричен модел.
Овој потег претставува голем чекор напред во стратегијата за електрификација на Mazda, при што фабриката треба да произведува батериски модули за првиот EV на компанијата дизајниран на посебна платформа за електрични возила.
Објектот ќе биде лоциран во градот Ивакуни, во јапонската префектура Јамагучи, а ќе има Panasonic Energy како примарен снабдувач за неговите цилиндрични батериски модули.
Во новиот модел ќе се користат цилиндрични батерии, кои ќе ја користат првата архитектура на Mazda посветена на електричните возила. Компанијата не го прецизираше датумот на премиерата на тој модел и не откри никакви технички детали. Сепак, претходните изјави на извршниот директор Масахиро Моро сугерираат дека развојот на архитектурата на ЕВ ќе биде завршен до 2027 година.
Mazda ветува дека оваа нова основа ќе резултира со автомобил со „напреден дизајн, супериорна практичност и продолжен опсег на возење“.
Во меѓувреме, Mazda веќе нуди целосно електрични модели, вклучувајќи го и кросоверот MX-30, кој првпат беше лансиран во 2019 година (иако оттогаш е прекинат на некои пазари). Изграден на модифицирана верзија на платформата SkyActiv – првично дизајнирана за модели со погон на SUS – MX-30 ги претставува почетните чекори на Mazda кон електрификацијата.
Неодамна, Mazda, исто така, го лансираше EZ-6 во Кина, достапен во целосно електрични и варијанти со проширување на опсегот. Седанот со средна големина е базиран на Changan. Истиот пристап за споделување на платформата се очекува и за сериската верзија на концептот Mazda Arata EV, која се очекува во 2025 година.
Извор: newsroom.mazda.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево2 дена
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија2 дена
(ФОТО) СВР Охрид одржа свеченост по повод 7-ми мај „Денот на Полицијата“
-
Спорт2 дена
ФФМ со интензивна постапка за утврдување на неправилностите од мечот помеѓу Кожуф и Башкими
-
Македонија22 часа
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника6 часа
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот