Автомобили
Дали знаевте колку произведени Mercedes се уште се на пат денес?
Поголемиот дел од сите цивилни Mercedes G-Class од неговото претставување во 1979 година сè уште се на пат денес.
„Дури 80 отсто од G-Class некогаш произведени се уште се на пат“, изјави Мајкл Шибе, извршен директор на AMG и шеф на моделите Г-класа и Maybach, пред група новинари на тркалезна маса одржана во Франција. . Тоа ја потврдува вистината, а не митот за издржливоста на Г-класата, која се користеше и како воено возило.
Зборувајќи за очекувањата за новата електрична G-Class, Шибе, извршен директор на AMG и шеф на деловните единици на G-Class и Maybach, очекува таа да се произведува заедно со бензинските модели.
Mercedes има произведено 500.000 примероци од G-Class до 2023 година, што значи дека денес на патиштата има над 400.000 примероци, велат од Mercedes .
За споредба, Porsche вели дека околу 70 отсто од сите произведени 911 се уште „во функција“. Иако Шибе не откри колкав пазарен удел очекува Mercedes за електричната G-Class со технологија EQ, тој оптимистички тврди дека и дилерите и клиентите ќе бидат задоволни.
„Се обидуваме да бидеме компанија фокусирана на клиентите“, рече Шибе. „Сакаме да го испорачаме она што го сакаат клиентите. Ако тие бараат V8 мотори, тогаш нашата работа е да испорачаме многу ефикасни и многу моќни V8 мотори.
„Новата електрична G-Class отвора нови можности за нашите дилери“, додаде тој. Сега имаме можност да им пристапиме на клиентите кои можеби не сме ги привлекувале во минатото“, пишува порталот Motor1.
„Имаме клиенти кои навистина го сакаат V8, рече Шибе. „И тие засекогаш ќе го сакаат V8 во G-Class. Сè уште можат да го купат моделот G63 AMG, а има и многу ефикасен 6-цилиндричен бензинец, додека електричниот модел е тука за оние купувачи на кои им се допаѓа обликот, изгледот и чувството на G-класата, но повеќе не сакаат да возат на бензин. или дизел. Така всушност направивме, од деловна перспектива, еден вид стратегија за намалување на ризикот“.
/RSaraevo
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
Автомобили
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.
За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.
Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.
Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.
Извор: n1info.rs
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (21 ноември)
-
Фчерашни новости4 часа
Хороскоп за петок (22 ноември)
-
Кичево10 часа
Во пресрет на новогодишните празници „Intellect Education“ од Кичево организира „Новогодишна магична работилница“ – каде со креативноста на вашите деца ќе создаваат производи
-
Временска прогноза1 ден
Нашиот регион пред циклон од врнежи од дожд и заладување
-
Култура20 часа
Денеска е Св.Архангел Михаил, на помош празникот на војводата на сите ангели!
-
Спорт7 часа
Грујоски главен во Струмица, Ставрев ќе суди во Скопје – ова се судиите кои ќе ја делат правдата во 15-то коло во првата македонска фудбалска лига в недела
-
Временска прогноза7 часа
Од утре нашиот регион ќе биде под дождлив бран уште од претпладне, додека истиот ќе се проширува и во вечерните часови – ова се најновите метео информации
-
Автомобили2 дена
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови