Магазин
Добрата вест: Viber дополнително ја зајакнува безбедноста на корисниците со воведување верификација во два чекора
Новата функција за верификација на Viber во два чекора им овозможува на корисниците да ги автентицираат своите сметки, да го намалат ризикот од киднапирање на сметката и да ја заштитат нивната приватност
Rakuten Viber, популарна апликација за пораки, најавува воведување на најновата функција – верификација во два чекора.
Дополнително ниво на безбедност им овозможува на корисниците да ги автентицираат своите сметки користејќи пин-код и е-пошта. Оваа функција постепено ќе биде воведена во голем број земји во текот на мај.
Пораките на Viber се веќе шифрирани од, со што се елиминира пристапот до податоци од трети страни, а функцијата за пораки што исчезнува им дава на корисниците дополнителна контрола врз тоа кој гледа што испраќаат. Најновата функција за верификација во два чекора ќе им ја обезбеди на корисниците безбедноста што им е потребна за да комуницираат.
Корисниците кои ќе изберат да ја активираат функцијата за верификација во два чекора ќе создадат шестцифрен ПИН и ќе ја верифицираат својата адреса на е-пошта.
За да се најавите на Viber преку мобилен уред или десктоп – корисникот ќе треба да ја верифицирате сметката со внесување на својот индивидуален ПИН-код. Во случај кодот да биде заборавен, ќе се користи потврдена адреса за е-пошта за да му помогне на корисникот да го врати пристапот до неговата сметка.
Дополнително, поседувањето PIN код ќе ја спречи можноста за деактивирање на сметката со помош на Viber за десктоп. Секој што ќе се обиде да ја деактивира сметката на Viber преку работната површина ќе мора да користи ПИН-код.
Новата функција на Viber им овозможува на корисниците да применуваат дополнителни безбедносни мерки за да се обезбеди приватност на нивните сметки. Верификацијата во два чекора штити од хакери кои киднапираат кориснички сметки за да испратат спам или да пристапат до приватни информации.
Намалувањето на бројот на непроверени сметки во рамките на платформата не само што ќе го намали бројот на спам на платформата, туку ќе создаде поефикасна и постабилна апликација за корисниците да комуницираат со најблиските ширум светот.
Покрај тоа, Viber работи на додавање биометриска автентикација во иднина.
Новата опција за проверка на Viber во два чекора ќе им биде претставена на корисниците во одбрани европски земји, пред да биде претставена ширум светот.
/telegraf.rs/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година