Магазин
Еве Viber услуга што не ја користите и која може да ви заштеди пари
Rakuten Viber пред празниците им понуди на своите корисници нова услуга Viber Out
Rakuten Viber, една од најголемите глобални комуникациски апликации, отсекогаш се трудела да обезбеди нови вредни услуги и атрактивни понуди за своите корисници. Првично препознаен како апликација за бесплатни разговори, Viber денес е супер-апликација чија основа е размена на пораки, а широк избор на функционалности кои ги задоволуваат различните потреби на корисниците постојано се надополнуваат со различни новитети во секое време.
Од забавни објективи за AR и налепници кои го прават секој разговор интересен до корисни ботови за разговор и опции за плаќање кои ги олеснуваат секојдневните задачи – сето ова сега е дел од универзалната платформа на Viber.
Viber сега нуди решение за сите љубители на патувањата, или оние кои работат на повеќе маркети, или живеат и редовно комуницираат со своите роднини во странство. Станува збор за Viber Out, како што се наведува во соопштението, услуга за корисници на кои им се потребни квалитетни, достапни и сигурни домашни и меѓународни разговори.
Viber Out е говорна услуга (VoIP) која ви овозможува да повикате кој било фиксен или мобилен телефон каде било во светот – дури и ако повикувачот не користи Viber. Повикот е направен од апликацијата Viber – и се прима како обичен телефонски повик. Сè што треба да направите е да купите кредит за Viber Out или да изберете претплата што нуди повеќе опции за повикување – и да обезбедите сигурна интернет врска.
Милиони Македонци живеат во дијаспората – во земјите низ Балканот, Европската Унија и пошироко во Европа, Северна Америка, Јужна Африка, Блискиот Исток и Австралија. И покрај тоа што сакаат да бидат во постојан контакт со своите роднини ширум светот, Македонците уживаат и да патуваат на различни дестинации низ планетата за време на одморите и празниците.
Од ноември 2021 година до ноември оваа година е забележан скок од 22% во користењето на апликацијата во Македонија. Според интерните податоци на Viber, во тој период корисниците од нашата земја најмногу користеле Viber Out на Денот на вљубените, најчесто ја користеле оваа функција преку револвинг кредит, но и преку претплатен план.
Претплатата им овозможува да се јавуваат на фиксни и мобилни броеви по сопствен избор во 60 земји во светот за 5,99 долари месечно, со можност за откажување на претплатата во секое време. Најчести повици во двете насоки преку опцијата Viber Out биле остварени меѓу соговорници од Македонијаи од Западна Европа.
Viber Out сега има понуда која започнува на 23 декември и важи до 30 декември која ќе ви овозможи бесплатно да искористите одреден број дополнителни минути при надополнување на кредитот. Оваа понуда ќе ви биде детално објаснета на вашиот кредитен екран на Viber Out од датумот на активирање на претплатата.
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево11 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп22 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Здравје и убавина1 денШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
-
Здравје и убавина23 часаПробајте врз утринското кафе да му додадете парче чоколадо
-
Македонија1 денКај „Романовце“ лишен од слобода криумчар, пронајдени седум илегални мигранти од Египет
-
Кичево3 часаКК „Баскет Кичево“ започнува со тренинзи по термини во спортска сала, стани и ти дел од вистинска спортска приказна со искусни тренери
