Технологија
Фејсбук го купи „BigBox VR“ game студио
Фејсбук купи неколку студија за производство на VR игри во изминатите неколку години, а BigBox VR сега се приклучува на таа група. Студиото е најдобро познато по играта „Population: One“, која се смета за една од најпопуларните игри на системот Oculus Quest 2 VR на Фејсбук. Играта може да се нарече директен клон на Fortnite, но во VR средина. Аквизицијата беше направена во петокот, но како што често се случува во такви ситуации, финансиските детали не беа објавени во јавноста.
Не е невообичаено сопствениците на хардверска платформа за игри да отворат свои студија за развој на игри кои ќе бидат исклучиво достапни само на таа платформа, но во светот на ВР работите работите се малку поинакви. Имено, тука нема голема конкуренција, па честите аквизиции на Фејсбук можат да доведат до монополска позиција на пазарот.
Додека многу програмери во студијата Oculus продолжуваат да создаваат наслови за Steve Store на Valve, која исто така нуди наслови за трети лица VR системи, повеќето конкурентни платформи го губат својот удел на пазарот на VR.
Присуството на Фејсбук, кој практично со намалувањето на цената на Oculus Quest 2 на 299 долари сака да направи масовност и со тоа да обезбеди голема база на корисници за неговите VR игри.
Извор: TechCrunch.com
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Кичево2 дена
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза2 дена
Утре брз влажен бран ќе донесе локални врнежи од дожд и снег на планините
-
Временска прогноза9 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Спорт4 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Гејминг2 дена
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала
-
Спорт1 ден
Младата футсал репрезентација на Македонија ќе учествува на претквалификациски турнир во Естонија