Автомобили
Фолксваген интегрира вештачка интелигенција

Volkswagen of America, Inc. најави примена на генеративна вештачка интелигенција во рамките на мобилната апликација myVW преку стратешко партнерство со Google Cloud. Volkswagen ги користи способностите за вештачка интелигенција и машинско учење на Google Cloud, како и експертизата на Google Cloud Consulting, за да го лансира новиот виртуелен асистент на Volkswagen myVW и да им обезбеди на сопствениците на возила интуитивен пристап до критичните информации и услуги за возилата.
Новиот генеративен виртуелен асистент со вештачка интелигенција во апликацијата myVW моментално е достапен за сите сопственици на My24 Atlas и Atlas Cross Sport, а возачите можат да пристапат до информации и одговори специфични за нивните возила.
Виртуелниот асистент MyVW ги комбинира податоците за поврзаните автомобили на Volkswagen со моделите Gemini на платформата Vertex AI на Google Cloud за да им обезбеди на корисниците точни информации со мала латентност. Сопствениците на Atlas и Atlas Cross Sport можат да го користат новиот виртуелен асистент преку апликацијата myVW за да ги истражуваат прирачниците на нивните сопственици и да поставуваат прашања како што се: „Како да сменам дупната гума?“ или „Што значи ова дигитално показно светло? Дополнително, корисниците на апликацијата myVW можат да ги користат мултимодалните способности на Gemini за да видат корисни информации и контекст на индикаторските светла со едноставно насочување на камерите на нивните паметни телефони кон контролната табла.
Со комбинацијата на Vertex AI и BigQuery на Google Cloud, Volkswagen може да ги заземјува и подесува моделите Gemini на повеќе извори на податоци, вклучувајќи прирачници за сопственици, ЧПП за клиенти, статии во центарот за помош, официјални видеа на YouTube на Volkswagen и водичи чекор-по-чекор. Volkswagen , исто така, ја искористи експертизата на Google Cloud Consulting за време на процесот на развој на апликации, од дизајн до распоредување. Оваа сеопфатна поддршка осигурува дека апликацијата не само што ги исполнува специфичните законски барања и високите стандарди на Volkswagen , туку обезбедува и иновативно искуство насочено кон корисникот.
Повеќето сопственици на MI20 и поновите возила на Volkswagen ќе можат да го користат новиот виртуелен асистент на Volkswagen во апликацијата myVW почнувајќи од 2025 година. Апликацијата myVW е достапна и во Apple Store и во Google Play Store.
Извор: autotech.news
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Кичево9 часа
„Кичевчани пеат за Кичево“, дводневна музичка манифестација на градскиот плоштад, незаборавни музички вечери во срцето на Кичево!
-
Кичево1 ден
Во понеделник ЕВН КЕЦ Кичево ќе работи на терен, времено без електрична енергија ќе биде кичевското село Другово
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (25 јули)
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за сабота (26 јули)
-
Култура7 часа
(ВИДЕО) Кичевчани помеѓу соговорниците одговараа пред камерите во проектот „Што значи за тебе Македонија“
-
Македонија1 ден
Утре на градскиот плоштад во Охрид, македонската Полиција ќе реализира националната кампања „До вас, за вас“, како форма за приближување на полицијата до граѓаните
-
Lifestyle2 дена
Дали премногу често имате столица? Еве што значи тоа за вашето здравје
-
Lifestyle2 дена
Клуч за контрола на шеќерот во крвта: Три знаци дека не внесувате доволно растителни влакна