Автомобили
Голема промена од следната година – Volvo се откажува од дизелите
Volvo ќе го прекине производството на автомобили со дизел мотори веќе во 2024 година, како дел од планот да стане целосно електричен бренд до 2030 година. Така, Volvo станува првиот голем производител кој целосно ги напуштил дизел моторите, а пред четири години овие мотори го заземаа најголемиот дел од продажбата на компанијата.
На почетокот на овој месец, Volvo тивко ги исфрли дизел моделите од својата понуда во ОК, а тамошните клиенти можат да избираат помеѓу електрични и хибридни автомобили. Сепак, ситуацијата е непроменета на другите пазари каде шведската компанија сè уште нуди автомобили со дизел погон. Сепак, тоа ќе се промени на почетокот на следната година, што значи дека Volvo ќе стане првиот голем производител кој целосно ќе ги отфрли дизелите.
Моторите со внатрешно согорување немаат иднина
Volvo долго време ја сигнализираше својата намера да ги исфрли дизелите од својата постава, па дури и го отфрли развојот на мотори со внатрешно согорување во компанија наречена Aurobay, заедничко вложување со кинеската мајка Geely.
Шведската компанија го продаде својот удел во Aurobay минатата година, коментирајќи дека повеќе нема да троши „ниту едно евро“ за развој на нови мотори со внатрешно согорување.
Побарувачката за дизели опаѓа
Дека станува збор за радикална трансформација говори и фактот што Volvo го претстави својот прв електричен автомобил дури во 2019 година, кога повеќето од автомобилите што шведската компанија ги продаваше во Европа имаа дизел мотор. Во меѓувреме, побарувачката за дизел автомобили драстично опадна поради еколошките грижи и високите емисии на азотни оксиди на дизел моторите, сериозен проблем во урбаните области.
Директорот на шведската компанија, Џим Роуан, изјави дека „електричните погонски системи се иднината“, додавајќи дека Volvo е „целосно фокусиран на создавање широк спектар на премиум, електрични автомобили кои можат да испорачаат сè што клиентите очекуваат од Volvo“.
Доаѓаат нови електрични модели
Volvo ќе ги понуди новите, целосно електрични SUV модели EX30 и EX90 во наредните месеци. Овие два автомобили се само дел од трансформацијата кон бренд кој ќе произведува исклучиво електрични возила, но и кон пошироката цел Volvo да стане климатски неутрална компанија до 2040 година.
Според извршниот директор на шведскиот бренд, индустриските и политичките лидери мора да испорачаат „значајни политики и акции“ за борба против климатските промени.
/Nova
Автомобили
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?
Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.
Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.
Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист
Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.
Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.
Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.
Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.
Навремено проверувајте го акумулаторот
Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.
Чести причини за краток век на акумулаторот
- Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
- Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
- Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
- Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.
Совети за правилно одржување
- Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
- Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.
Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.
Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.
Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:
- Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
- Избегнувајте чести кратки патувања.
- Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.
Што ако акумулаторот се испразни?
Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.
Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.
Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.
Извор: B92
Автомобили
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
Автомобили
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.
За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.
Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.
Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.
Извор: n1info.rs
-
Кичево2 дена
Пополнета рубрика 2024: „Зошто вредиТ да си од Кичево“ – некои натписи сигурно за прв пат ќе ги прочитате
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за четврток (21 ноември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (20 ноември)
-
Временска прогноза19 часа
Нашиот регион пред циклон од врнежи од дожд и заладување
-
Култура8 часа
Денеска е Св.Архангел Михаил, на помош празникот на војводата на сите ангели!
-
Автомобили1 ден
Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови
-
Автомобили2 дена
Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..
-
Автомобили1 ден
Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?