Социјални мрежи
„Google“ најави дека ќе ги брише регистрираните корисници кои не биле најавени најмалку две години

Google најави дека ќе започне со бришење на неактивни сметки од декември оваа година. Компанијата тврди дека ова ќе помогне да се заштитат корисниците од безбедносни закани.
Компанијата соопшти дека почнувајќи од оваа година, ќе започне со бришење на сметките на Google кои не биле користени најмалку две години.
Ова ги вклучува сите содржини во Google Workspace (Gmail, Docs, Drive, Meet, Calendar), YouTube и Google Photos.
Новата политика стапува во сила веднаш, но нема веднаш да влијае на корисниците со неактивни сметки. Google вели дека ќе преземе фазен пристап, почнувајќи со сметки кои биле креирани, но никогаш повеќе не биле користени.
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм најавува нова функција

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).
Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.
Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs
-
Кичево2 дена
Предмалку случена сообраќајка во близина на с.Извор кичевско, правец Кичево-Охрид
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (28 јуни)
-
Македонија2 дена
Од ноќеска цената на дизелот драстично паѓа, еве колку ќе биде литар дизел гориво од полноќ
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за недела (29 јуни)
-
Временска прогноза2 дена
Доаѓа дожд према нашиот регион, ова се последните метео вести
-
Временска прогноза1 ден
Викенд метео вести: Еве какво време ни претстои денес и утре
-
Македонија2 дена
Целосна забрана за движење во шумите
-
Автомобили2 дена
Перу прва во светот со старосна граница за возачки дозволи: по 80-тата година нема обновување