Следете не

Социјални мрежи

„Google“ најави дека ќе ги брише регистрираните корисници кои не биле најавени најмалку две години

Објавено пред

на

Google најави дека ќе започне со бришење на неактивни сметки од декември оваа година. Компанијата тврди дека ова ќе помогне да се заштитат корисниците од безбедносни закани.

Компанијата соопшти дека почнувајќи од оваа година, ќе започне со бришење на сметките на Google кои не биле користени најмалку две години.

Ова ги вклучува сите содржини во Google Workspace (Gmail, Docs, Drive, Meet, Calendar), YouTube и Google Photos.

Новата политика стапува во сила веднаш, но нема веднаш да влијае на корисниците со неактивни сметки. Google вели дека ќе преземе фазен пристап, почнувајќи со сметки кои биле креирани, но никогаш повеќе не биле користени.

Социјални мрежи

Маск најави нови промени на X платформата

Објавено пред

на

Илон Маск најави нови промени на платформата X (поранешен Twitter) кои ќе овозможат одредени сметки да отклучуваат бесплатни премиум функции. „Во иднина, сите X сметки со над 2.500 проверени следбеници ќе добиваат Premium функции бесплатно, а сметките со над 5.000 ќе добиваат Premium+ бесплатно“, рече Маск, според Time.

Претходно, X Premium функциите ги чинеа корисниците осум долари месечно и вклучуваа можност за споделување подолги објави и прикачување видеа, добиваа поголем приоритет и корисниците ќе добиваат помалку реклами.

Корисниците на X Premium+ ги добиваат сите функции, но без реклами, како и пристап до генеративниот chatbot Grok напојуван со вештачка интелигенција.

Маск го купи поранешниот Твитер за 44 милијарди долари во април 2022 година, пренесува n1info.rs

Прочитај повеќе...

Социјални мрежи

Обновено: „Мета“ ја истакна детално причината за падот на нивниот систем, конечно се работи за инженерска грешка во системот

Објавено пред

на

Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:

Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.

Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.

Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.

Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.

Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.

Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.

Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.

Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.

Додека во моментов првиот човек за односи со јавноста Енди Стоун се извини преку својот Твитер профил:

Извор: Meta/Facebook

Прочитај повеќе...

Социјални мрежи

Причина за падот на „Фејсбук и Инстаграм“

Објавено пред

на

Фејсбук објави интегрален текст за случајот денес, кој моментално ви го пренесуваме во целост:

Денес Фејсбук беше во прекин или недостапен за многумина од вас околу 2,5 часа. Ова е најлошиот прекин што го имавме во повеќе од четири години и сакавме прво да се извиниме за тоа. Исто така, сакавме да обезбедиме многу повеќе технички детали за тоа што се случи и да споделиме една голема научена лекција.

Клучниот недостаток што предизвика овој прекин да биде толку тежок беше несреќното справување со состојба на грешка. Автоматизираниот систем за проверка на вредностите на конфигурацијата на крајот предизвика многу поголема штета отколку што поправи.

Целта на автоматизираниот систем е да провери дали има вредности за конфигурација кои се невалидни во кешот и да ги замени со ажурирани вредности од постојаната продавница. Ова работи добро за минлив проблем со кешот, но не работи кога постојаната продавница е неважечка.

Денес направивме промена на постојаната копија на конфигурациската вредност која се толкува како неважечка. Ова значеше дека секој клиент ја видел неважечката вредност и се обидел да ја поправи. Бидејќи поправката вклучува барање до кластер на бази на податоци, тој кластер брзо беше обземен од стотици илјади прашања во секунда.

Работите да бидат уште полоши, секој пат кога клиентот добивал грешка при обидот да побара една од базите на податоци, ја толкувал како неважечка вредност и го бришел соодветниот кеш клуч. Ова значеше дека дури и откако ќе се реши првичниот проблем, протокот на прашања продолжи. Сè додека базите на податоци не успеаја да опслужат некои од барањата, тие самите си предизвикуваа уште повеќе барања. Влеговме во циклус за повратни информации што не дозволуваше да се обноват базите на податоци.

Начинот на запирање на циклусот на повратни информации беше доста болен – моравме да го запреме целиот сообраќај кон овој кластер на бази на податоци, што значеше исклучување на страницата. Откако базите на податоци беа обновени и основната причина беше поправена, полека дозволивме повеќе луѓе да се вратат на страницата.

Ова ја врати страницата и работи денес, а засега го исклучивме системот што се обидува да ги поправи вредностите на конфигурацијата. Истражуваме нови дизајни за овој конфигурациски систем следејќи ги шемите на дизајн на другите системи на Facebook кои поелегантно се занимаваат со јамките за повратни информации и минливите скокови.

Повторно се извинуваме за прекинот на страницата и сакаме да знаете дека ги сфаќаме перформансите и доверливоста на Facebook многу сериозно.

Извор: Meta/Facebook

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Магазин10 часа

Зошто се чека толку долго за преклопливи уреди на Apple?

Apple се справува со нов предизвик во развојот на преклопливи екрани без набори за iPad. Apple работи на преклопливи уреди....

Автомобили10 часа

Tesla работи на развој на роботакси

Tesla претставува роботакси на 8 август, објави Илон Маск на X часа откако Ројтерс објави дека производителот на автомобили се...

Магазин10 часа

Алатките за уредување слики на Google Photos AI стануваат бесплатни за сите корисници

Алатките за уредување слики со AI на Google Photos се прошируваат на корисници кои не се претплати, што ги прави...

Магазин10 часа

Дали Apple навистина е подобар во приватноста? Експертите велат не!

Група истражувачи од Одделот за компјутерски науки на Универзитетот Алто во Финска ги објавија резултатите од студијата според која е...

Магазин10 часа

Корисниците на iPhone тврдат дека најновото ажурирање на Apple iOS ги прави уредите неупотребливи, сепак постои решение

Корисниците на iPhone тврдат дека најновото ажурирање на Apple iOS ги прави уредите неупотребливи. Сепак, постои решение за овој проблем....

Магазин10 часа

Серијата телефони Samsung Galaxy S20 ја добива својата петта година на ажурирања

Samsung неодамна ја продолжи поддршката за Galaxy S20, Galaxy S20+ и Galaxy S20 Ultra, обезбедувајќи дополнителна година ажурирања за овие...

Хороскоп24 часа

Хороскоп за четврток (11 април)

ОВЕН Повеќето денови ќе бидете многу емотивни и склони кон промени во расположението. Исклучително е важно да се држите до...

Кичево1 ден

Вчера во атарот на село Зајас се запалила ниско стеблеста дабова шума и грмушки, апелираме за поголемо внимание!

На 09.04.2024 год во 15:55 часот, во полициското одделение во кичевското село Зајас, е пријавено дека, во месноста „Нова населба“,...

Lifestyle2 дена

Дали е подобро да се пие топло или ладно кафе?

Сигурно секогаш сте се прашувале дали е поздраво да пиете ладно или топло кафе. Резултатите од истражувањето покажале кога кафето...

Магазин2 дена

Spotify сега може да ви направи плејлиста ако му пишете во какво расположение сте

Spotify неодамна воведе нова функција за вештачка интелигенција која им овозможува на корисниците да креираат плејлисти врз основа на текст...

НАЈЧИТАНИ