Автомобили
Ко-основачот на Tesla: „Батериите на електричните автомобили ќе траат околу 15 години“
Ј.Б. Штраубел, еден од петте ко-основачи на Tesla и долгогодишен главен директор за технологија на производители на електрични возила, верува дека батериите на електричните возила ќе траат околу 15 години.
Според InsideEV, Штраубел бил одговорен за развојот на батериите на Тесла до 2019 година, а бил вклучен во дизајнот на ќелиите и синџирот на снабдување.
По напуштањето на Tesla, американскиот инженер се фокусираше на Redwood Materials, компанија што ја основа во 2017 година со цел да обезбеди решенија на крајот на животот за батерии на електрични возила, хибридни возила, па дури и мобилни.
Во интервју со Даниел Јергин на CERAweek, Штраубел бил запрашан во кој момент завршува траењето на батеријата.
„Мислам дека во повеќето случаи ќе бидат 15 години. Исто така мислам дека батериите ќе го следат животниот век на возилото.
Како што технологијата брзо се менува, возачите се со помала веројатност да стават нова батерија во стар автомобил, заклучил Штраубел.
Tesla нуди осум години гаранција за Model S и Model X, додека Kia нуди десет години за Niro EV, EV6 и Soul EV.
/Jutarnji.hr/
Автомобили
Електрични возила и губење на вредноста
Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.
Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.
Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.
Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.
„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.
Извор: autotech.news
Автомобили
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?
Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.
Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.
На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.
Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.
Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.
„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.
Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:
- Tesla
- Buick
- Toyota
- Lincoln
- Ford
- Chevrolet
- Hyundai
- Nissan
- Mazda
- Honda
Автомобили
„Cupra“ ја најавува светската премиера на новиот „Cupra Formentor“ и новиот „Cupra Leon“
„CUPRA Formentor“ е најпродаваниот модел и најпродаваниот „A-CUV“ во Европа, на врвот на продажната листа со над 120.000 испораки низ целиот свет минатата година. Одлични резултати за првото возило уникатно дизајнирано и развиено од оваа марка. „CUPRA Leon“ доаѓа да ги зајакне амбициите на брендот. и во верзијата со 5 врати и во изданието „Sportstourer“
Двата модели ќе имаат нова дизајнерска ДНК, интеграција на технологијата „eHybrid“ од следната генерација, дигитализација и карактеристики на одржливост, а истовремено ќе го подобрат возењето.
„Опсесија со дизајн“ ќе биде незаборавен настан кој ќе ги собере љубителите на брендот CUPRA.
Во живо, 29 април во 09:00 часот:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (25 април)
-
Кичево1 ден
Во сабота по повод празникот на „Лазаревото Воскресение“ (Лазарева Сабота) во Кичево ќе се одржи свечена поворка со традиционални каланди
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за петок (26 април)
-
Временска прогноза2 дена
Времето утре ќе биде променливо облачно со повремени локални врнежи од дожд
-
Автомобили1 ден
Електрични возила и губење на вредноста
-
Магазин1 ден
Qualcomm го предизвикува Intel: претстави нови Snapdragon чипови за пазарот на компјутери
-
Автомобили1 ден
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?