Автомобили
Кога може да се очекуваат пониски цени на половни и нови автомобили?

Судејќи според проценките на инвестициската банка JP Morgan, цените на новите и на половните автомобили годинава би требало да бидат нешто пониски. Имено, се очекува дека глобалните проблеми во понудата на полупроводници ќе бидат помали, а инфлацијата ќе се забави, а тоа би требало да влијае на поповолните цени на возилата.
За нов автомобил ќе бидат потребни два до пет отсто помалку пари, додека користените четири тркала би требало да бидат поевтини за 10 до 20 отсто, пренесува Yahoo Finance.
Од „ЈП Морган“ потсетуваат дека цените во 2022 година се зголемија за 6,3 отсто, што доведе до поголема побарувачка за половни автомобили, кои забележаа врвен пораст на цените во септември минатата година за дури 42 отсто.
Со оглед на овие прогнози, неизвесноста се уште е присутна. Економистите не се оптимисти за брзиот пад на инфлацијата, а приходите од производството на чипови се зголемија за нешто повеќе од еден процент минатата година, што укажува на тоа дека потрошувачите се претпазливи или дека нивната куповна моќ опаѓа.
Кога е идеално време за купување автомобил?
Има одредени периоди кога е добро да се купи автомобил, особено понов модел, бидејќи секој попуст е добредојден.
Според US News & World Report, мај е идеален за купување автомобили, бидејќи зимските и пролетните сезони на саеми за автомобили завршија и новите возила кои претходно беа изложени пристигнуваат во дилерите. Тогаш трговците на мало треба да се ослободат од „стариот“ залихи и да понудат длабоки попусти на заинтересираните клиенти на кои можеби нема да им пречи минатогодишниот модел.
Крајот на годината, од октомври до декември, исто така може да биде добро време за купување автомобил. Октомври е време кога новите модели на возила одат во продажните салони и продавачите сакаат да го „исчистат“ постоечкиот залихи, додека ноември на западниот пазар, но во последните години и кај нас, се поврзува со понудите на црниот петок, вклучувајќи ги и автомобилите. Дополнително, декември е време кога продавачите се обидуваат да ги исполнат продажните цели на крајот на годината и можеби се поподготвени да понудат поповолни услови за да го исполнат нивниот репер.
Индексот на обемот на продажбата на половни автомобили во декември растел од месец во месец на европските пазари, освен во Италија и Велика Британија, пишува Autovista24 и додаваат дека цените на половните автомобили и понатаму го надминуваат просекот.
Регистрациите на нови автомобили во Европа забележаа четврти месец по ред на годишен раст во ноември. Зголемувањето од 17,4 отсто го надмина растот од 14,1 отсто забележан во октомври, дури и на повисока споредбена основа. Овие бројки го потврдуваат тековното закрепнување на понудата на нови автомобили, што е ограничено поради недостатокот на чипови, како и дополнителните предизвици од војната во Украина и Ковид-19 во Кина.
Сепак, Autovista24 верува дека кризата во производството на полупроводници нема да заврши само оваа година и дека нема да има големи испораки на автомобили во Европа.
Извор: Biznis.rs
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Хроника2 дена
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје2 дена
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела
-
Македонија15 часа
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза1 ден
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија23 часа
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина12 часа
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје