Автомобили
Кои автомобили имаат најбрз пад на цените?

Познато е дека новиот автомобил губи значителен дел од цената веднаш по излегувањето од салонот. Колку губи по пет години?
Порталот iSeecars го нуди одговорот во најновата студија во која биле вклучени автомобили стари и до пет години. Кога станува збор за американскиот пазар, најголем пад на вредноста бележат електричните возила, во просек за 49,1% за пет години. Од друга страна, хибридите и пикап камионите најдобро ја држат цената.
Американскиот и европскиот пазар имаат нешто заедничко, а тоа е дека италијанските автомобили најлошо ја држат цената. Изгледаат одлично, возат одлично, но цената сепак не им е силна страна. Во Европа тоа се, на пример, Fiat и Alfa Romeo, додека во САД неславен лидер е Maserati Quattroporte.
Во Америка, користениот Maserati Quattroporte оди лошо. Неговата цена паѓа со експресна брзина, па по пет години губи дури 64,5% од вредноста, што значи дека купувачот ќе изгуби повеќе од 90.000 долари на него.
Покрај неколку модели на Maserati, на листата во Топ 10 се и BMW серијата 7, серијата 5, па дури и X5, значителен пад на цената за Jaguar XF, како и Audi A7. Со други зборови, купувањето на премиум автомобил значи и најголема загуба на вредноста на возилото со текот на времето, иако секако има исклучоци.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника1 ден
Кај Дебар во страотна сообраќајка со мотор загина млад жител на Кичево
-
Кичево1 ден
(ВИДЕО) „Тргнете го ѓубрето од градот, нè задушивте!“: Кичевчани денес со нов протест за дивата депонија, најавија и по радикални мерки доколку нема решение
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (5 мај)
-
Временска прогноза2 дена
Од понеделник во Македонија следува промена на временската состојба, еве за што станува збор
-
Хроника2 дена
АМСМ: Од 14:30 патниот правец Дебар-Струга во двата правци затворен поради случена сообраќајка, неофицијално станува збор за трагична сообраќајка со мотоцикл
-
Временска прогноза1 ден
По детални информации околу временската метео прогноза која носи дожд и нестабилност
-
Култура2 дена
122 години од смртта на македонскиот револуционер Гоце Делчев
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за вторник (6 мај)