Автомобили
Lamborghini: Од трактор до суперавтомобил

Ferućo Lamborginiе роден во 1916 година. Тој потекнува од фармерско семејство, но со текот на времето се покажа дека тој бил многу повеќе заинтересиран за машини отколку за обработка на земјата.
Кога започнала Втората светска војна, тој бил многу искусен механичар. Тој бил стациониран на Родос каде одржувал воени возила.
По војната, тој отворил работилница за механичари на островот и во 1946 година се вратил во Италија, привлечен од државните субвенции за развој на повоената економија.
Тој отворил работилница во Ченто, каде одржувал возила и правел мали земјоделски машини. Дошол на идеја да направи ефтин трактор за земјоделци со мали фарми.
Камионот Морис служел како основа за првиот трактор, а во 1948 година за време на локалниот саем тој продал 11 единици.
Овој успех го натерал да инвестира сè што има, вклучително и семејната фарма, со цел да добие заем за производство на поголем трактор.
Неколку децении подоцна, пристигнуваат автомобили. Логото е создадено во 1963 година кога Феруњо го замолил Паоло Рамбалди да дизајнира заштитен знак.
Единствениот предлог бил дека тој сакал да стави до знаење дека возилото е силно како бик. Така е создаден славниот амблем на Lamborghini, врз кој влијаело неговиот хороскопски знак. Претпоставувате – бик.
Ferućo Lamborgini е практично основач на категоријата што денес ја нарекуваме суперавтомобили.
Деби на оваа класа автомобили беше Miura од 1966 година.
За жал, Ferućo не беше во можност да биде сведок на современиот развој на компанијата што ја основа, откако почина во 1993 година.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника1 ден
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Здравје и убавина2 дена
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје1 ден
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор
-
Македонија1 ден
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Храна4 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје4 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди