Магазин
Лажните ботови за разговор на Facebook Messenger крадат лозинки за сметките на Facebook
Истражувачите од TrustWave предупредија на фишинг напади од чет-ботови на Facebook Messenger кои лажно се претставуваат како тим за поддршка на Facebook и целта на нападот е да се украдат ингеренциите за сметките на Facebook што се користат за управување со страниците на Facebook.
Чет-ботови се програми кои имитираат поддршка во живо и обично се користат за да одговорат на едноставни прашања или да ги тријат случаите за поддршка на клиентите пред да ги предадат на вработените во компанијата.
Во новата кампања што ја откри TrustWave, напаѓачите користат чет-ботови за да ги украдат ингеренциите на менаџерите на страниците на Фејсбук, кои компаниите обично ги користат за поддршка на корисниците на нивните производи или услуги или за промоција.
Нападот започнува со е-пошта со која го известува примачот дека нивната Фејсбук страница ги прекршила стандардите на заедницата, со рок од 48 часа во кој е можно да се поднесе жалба на одлуката или неговата страница ќе биде избришана. На корисникот му се нуди можност да го реши проблемот во центарот за поддршка на Фејсбук, а за да пристапи до него е поканет да кликне на копчето „Appeal Now“.
Со кликнување на тоа копче жртвата се води до разговор во Messenger во кој чет ботот лажно се претставува како агент за поддршка на корисници на Facebook.
Фејсбук страницата поврзана со бот за разговор е стандардна деловна страница со нула следбеници и без објави. Меѓутоа, доколку жртвата го проверила профилот, ќе види порака во која се наведува дека профилот е „Многу реагира на пораките“, што укажува дека активно се користи.

Ботот за разговор ќе ѝ испрати на жртвата врска „Приговарајте сега“ на Messenger, која води до веб-страницата „Facebook Support Inbox“, но URL-то на веб-страницата не е дел од доменот на Facebook.
Она што исто така треба да биде аларм за жртвата е дека бројот на случаи на таа страница не се совпаѓа со оној што претходно го претстави чет ботот, но тешко дека паничен корисник би го забележал тој детал.
Главната страница за фишинг бара од корисниците кои сакаат да поднесат жалба на одлуката за бришење на страницата да ја внесат својата е-адреса, полно име, име на страница и телефонски број. Откако оваа информација ќе се внесе во полињата и ќе го притиснете копчето „Испрати“, се појавува скокачки прозорец со барање за лозинката на сметката. Сите информации се испраќаат до базата на податоци на напаѓачот.
Конечно, жртвата е пренасочена на лажна страница 2FA каде што се бара да го внесе OTP кодот што го добила преку СМС на наведениот телефонски број. Таа страница ќе прифати се, бидејќи нејзината цел е само да создаде лажно чувство на легитимност во целиот процес.
По проверката, жртвите доаѓаат на вистинска страница на Фејсбук со упатства за интелектуална сопственост и авторски права, кои наводно се релевантни за прекршувањето на корисникот.
Бидејќи нападот на фишинг е автоматизиран, напаѓачите подоцна можат да користат украдени ингеренции.
Сајбер-криминалците се повеќе користат чет-ботови во фишинг напади за да ја автоматизираат кражбата на кориснички податоци и да го зголемат обемот на нивните операции без да трошат значителни ресурси или време. Овие типови на измами се потешки за откривање бидејќи многу веб-локации користат чет-ботови на нивните страници за поддршка.
Најдобрата одбрана од нападите на фишинг е секогаш внимателно да ги гледате URL-адресите на страниците каде што се бара да внесете информации за најава и ако не се совпаѓаат со URL-то на легитимна локација, не внесувајте такви информации без разлика колку нешто изгледа итно. на тебе.
Lifestyle
Зошто тенџерињата и тавите стануваат лепливи дури и по миењето? Еве ја вистинската причина
Веројатно ви се случило многу пати: вадите свежо измиена тава од шкаф, а под прстите повторно го чувствувате оној непријатен леплив слој. Иако садовите се темелно измиени, маснотијата како постојано да се враќа. Добрата вест е дека причината е јасна, а решението — едноставно.
Зошто садовите стануваат лепливи?
Според Лорен ДаСилва, менаџер во „All-Clad“, лепливоста се јавува поради хемиски процеси кои се активираат при готвење. Ниту еден материјал не е имун — дури ни висококвалитетните стаклени садови или садовите од не’рѓосувачки челик.
Главни причини за леплив слој:
-
Разградба на масла и масти на висока температура, кои се претвораат во полимеризиран леплив филм.
-
Пареа што носи микро-честички маснотии нагоре, кои се таложат на постудени површини — најчесто на капаците.
-
Прскања од храна, скроб и неправилно исплакнати детергенти, кои создаваат тврд, мазен и леплив слој.
Како да ги отстраните тврдокорните лепливи наслаги?
1. Сода бикарбона + сол + топла вода (универзален метод)
-
Измешајте сода бикарбона, сол и малку топла вода.
-
Нанесете ја смесата на лепливите делови.
-
Почекајте 3–5 минути.
-
Истријте со мека четка за заби и добро исплакнете.
2. Оцет + вода + сода бикарбона (само за нерѓосувачки челик)
-
Истурете вода и оцет во сооднос 1:1 во тавата.
-
Оставете да зоврие неколку минути.
-
Истурете ја течноста и почекајте тавата да се олади.
-
Додадете сода бикарбона на топлата (но не жешка) површина.
-
Истријте со неабразивен сунѓер.
Како да спречите повторно формирање на леплив слој?
Корисни навики за чисти садови:
-
Не потопувајте мрсни садови во полн мијалник – маслото се шири и се врзува за целата површина.
-
Користете квалитетен детергент со формула за тешки маснотии. Благи детергенти често оставаат филм што подоцна станува леплив.
-
Редовно чистете ги капаците и рачките, бидејќи таму најмногу се таложат маснотии од пареа.
Со овие едноставни совети можете да ги одржувате садовите чисти, без лепливи наслаги и без дополнителен стрес околу миењето.
Извор: index
Магазин
Samsung Galaxy телефоните добиваат нов модерен „Liquid Glass“ редизајн на почетокот на следната година
Samsung One UI 8.5 пристигнува со освежен изглед инспириран од стилот на Liquid Glass интерфејсот на Apple — со позаоблени форми, лебдечки копчиња и суптилни транспарентни ефекти.
Што носи новиот дизајн во One UI 8.5?
Samsung веќе го започна бета тестирањето на One UI 8.5, што ни овозможува јасен прв поглед кон новата визуелна насока. Иако дел од стилските промени потсетуваат на iOS, Samsung не го копира агресивниот пристап на Apple, туку го прифаќа само најелегантниот дел од тој концепт.
Клучни визуелни промени:
-
Лебдечко копче „Назад“ во Поставки и повеќе системски апликации – слично како во iOS.
-
Заоблени ленти за навигација со поистакнати јазичиња.
-
Суптилни транспарентни преклопувања во апликации како Галерија.
-
3D копчиња во Калкулаторот — визуелно подигнати, со изглед инспириран од Liquid Glass.
-
Позаоблен интерфејс со меки сенки и „лебдечки“ елементи.
Samsung го задржува својот стил, но со нова естетика
Иако дизајнот потсетува на Liquid Glass, Samsung го применува селективно:
-
Не ја користи агресивната транспарентност што кај Apple предизвика критики.
-
Ги задржува читливоста и практичниот изглед, избегнувајќи преголеми светлосни рефлексии.
-
Комбинира елементи од Liquid Glass со сопствен визуелен идентитет, создавајќи балансиран и модерен интерфејс.
Ова е особено интересно бидејќи Google со Material 3 Expressive добива позитивни реакции, додека Samsung продолжува да се оддалечува од Google естетиката и да создава уникатен визуелен јазик во своите Galaxy уреди.
Кога пристигнува One UI 8.5?
One UI 8.5 се очекува на почетокот на следната година, а најверојатно ќе дебитира заедно со новата серија телефони Galaxy S26.
Новиот дизајн најавува дека 2025 ќе биде година во која Samsung повторно силно ќе го освежи визуелниот идентитет на својот интерфејс — овојпат со инспирација од Liquid Glass, но со јасна Samsung карактеристика.
Извор: 9ro5Google .
Магазин
YouTube го уредува фидот на почетната страница
• Пронаоѓањето видео на YouTube што навистина одговара на вашите интереси често знае да биде предизвик. Платформата го препозна ова и започна тестирање на нова експериментална функција наречена „Your Custom Feed“.
• Овој тест има цел да ја намали фрустрацијата што ја создаваат алгоритамските препораки, кои понекогаш погрешно ги толкуваат навиките на корисниците. Чест пример е ситуацијата кога гледањето неколку видеа за Disney го наведува алгоритмот да претпостави дека сте голем обожавател — па почнува да препорачува слична содржина во огромни количини.
Како функционира „Your Custom Feed“
• Корисниците вклучени во експериментот ќе забележат ново копче „Your Custom Feed“ веднаш до стандардното копче „Home“ на почетната страница.
• Со клик на него можете директно да внесувате свои барања и да му кажете на YouTube што сакате да гледате.
• Наместо пасивно да скролате низ содржина што не ве интересира, новата опција дозволува активно прилагодување на фидот преку внесување прецизни прашања или теми.
• На пример: ако сакате повеќе видеа за готвење, доволно е да внесете „cooking videos“ во прилагодениот фид — YouTube потоа ќе почне да дава приоритет на таква содржина.
Подобра алтернатива на старите опции
• Останува да се види колку ќе биде популарен „Your Custom Feed“, но оваа функција би можела да стане голема пресвртница.
• Потенцијално нуди многу поефикасен начин за прилагодување на фидот од класичните опции како „Not interested“ или „Don’t recommend channel“, кои бараат рачно кликнување на секое видео одделно.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 денаХороскоп за вторник (9 декември)
-
Кичево1 денНоќеска во Кичево европско-медитеранскиот сеизмолошки центар регистрираше слаб земјотрес на длабочина од околу 15 километри
-
Хороскоп18 часаХороскоп за среда (10 декември)
-
Кичево1 денКнежинскиот манастир денес го слави својот патрон „Св. Ѓорѓија – Победоносец“, за многу години „Св. Ѓорѓија“, Христовиот војник, заштитник на сиромашните
-
Временска прогноза1 денЗа вистинската зима и снежна идила ќе почекаме, следуваат пролетни температури над просекот за месец декември
-
Македонија2 денаЖена од охридското с.Лескоец удрила во полициско „јети“ на охридската полиција, за среќа учесниците поминале со телесни повреди
-
Македонија1 денНово намалување на дизелот од ноќеска, бензините остануваат непроменети
-
Свет2 денаТлото на Јапонија не престанува да се тресе, регистриран нов силен земјотрес од 6,3 степени според Рихтер, првиот беше со јачина од 7,6 степени
