Гејминг
Microsoft наскоро би можел да го надмине Sony по приходи на пазарот на игри
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2022/07/xbox.jpg)
Microsoft моментално е на четвртото место по приходи од видео игри.
Sony е убедливиот победник во војната со конзоли за игри, PlayStation е значително попопуларен од Xbox на Microsoft, а бројките за продажба се убедливо на страната на јапонската компанија. Може да се очекува дека ваквата доминација и бројки за продажба ќе продолжат и во иднина, но затоа следната година би можела да донесе голема промена во корист на Microsoft. Станува збор за приходи на пазарот на видео игри.
Кога станува збор за такви приходи, на пазарот доминира кинескиот Tencent, благодарение на неговата голема инвестиција во Epic Games и Fortnite, стекнувањето на Riot Games и нивната легендарна League of Legends. Второто место му припаѓа на Sony благодарение, секако, на PlayStation, а интересно е што на трето место е компанија која не можеме да ја поврземе со гејминг – Apple. Благодарение на популарноста на мобилните игри и провизијата што Apple ја зема од апликациите, т.е. на игри преку App Store, како и неговата, иако не толку популарна услуга за игри Arcade, заработуваат повеќе од производителот на Xbox на овој пазар.
Тоа сепак наскоро би можело да се промени, а Microsoft, кој сега е на четвртото место, би можел да го престигне не само Apple туку и Sony и да го заземе второто место според приходите на пазарот на видео игри.
Причината за ова е аквизицијата на Activision-Blizzard. Иако процесот траеше долго, после година и пол Microsoft доби зелено светло од регулаторот да го заврши преземањето на гејмерскиот гигант, што значи дека во следните финансиски извештаи на компанијата треба да се вклучат и приходите на Activision. Аналитичарите во Newzoo пресметале колкав треба да биде приходот на компанијата кога ќе се додаде заработката на компанијата. Според тие бројки, Microsoft треба да стане втора компанија на пазарот на игри во однос на приходите. И самиот Microsoft неодамна ги информираше инвеститорите дека може да очекуваат раст на приходите на пазарот за игри од околу 50 проценти благодарение на завршувањето на споменатата аквизиција.
Според овие податоци, приходите на Microsoft во првата половина од оваа година, кога ќе го вклучиме и Activision-Blizzard, би изнесувале 10,4 милијарди долари, наспроти 6 милијарди колку што изнесуваше заработката на самиот Microsoft. Сони во тој период оствари приход од 8 милијарди долари.
Друга работа може да придонесе за зголемување на приходите на Microsoft од игри. Имено, бидејќи Apple, поради прописите на Европската унија, треба да го отвори својот оперативен систем за продавници за апликации од трети страни, тоа би значело дека онлајн продавницата за мобилни игри Xbox може да стане достапна и за корисниците на iPhone и iPad, што исто така може да им донесе значителни приход..
Извор: Windows Central
Гејминг
Еве каков компјутер ќе ви треба за EA Sports FC 25
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2022/05/play-station_fifa.jpg)
Electronic Arts неодамна објави трејлер за EA Sports FC 25, со што официјално ја објави играта.
Претходно, бевме информирани дека EA Sports FC 25 ќе добие нов режим наречен 5v5 Rush, а исто така ќе има FC IQ кој носи пофлексибилни ролни за играчите на теренот што влијаат на флуидноста и одлучувањето при движење. Подобрени се и режимите Manager и Player Career.
Гејмерите и обожавателите на серијата ќе бидат задоволни кога знаат дека барањата за компјутер за играње EA Sports FC 25 се во голема мера исти како и за претходната верзија.
Минимални барања:
ОС: Windows 10 64-битен (најнов ажурирање)
CPU: AMD Ryzen 5 1600 или Intel Core i5 6600k
GPU: MD RX 570 или Nvidia GTX 1050 Ti
RAM: 8 GB RAM меморија
Складирање: 100 GB слободен простор
Препорачани барања:
ОС: Windows 10 64-битен (најнов ажурирање)
Процесор: AMD Ryzen 7 2700X или Intel Core i7 6700
GPU: AMD RX 5600 XT или Nvidia GTX 1660
RAM: 12 GB RAM меморија
Складирање: 100 GB слободен простор
EA Sports FC 25 пристигнува на 27 септември на платформите за PC, PlayStation 4 и 5, Xbox One и Series.
/b92
Гејминг
Ubisoft ги најавува римастерите на постарите Assassin’s Creed игри
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2022/07/gaming.jpg)
Постарите наслови од серијата Assassin’s Creed ќе добијат модерни промени, веројатно со подобра графика и други подобрувања за поновите конзоли и помоќните компјутери. Yves Guillemot, извршен директор на Ubisoft, во интервју на веб-страницата на компанијата откри дека се подготвуваат римастери на игрите на Assassin’s Creed на прашањето што е следно за франшизата. Ремастерите ќе и овозможат на компанијата повторно да ги разгледа и модернизираат постарите светови што ги создала, објаснувајќи дека „има светови во некои од постарите игри на Assassin’s Creed кои сè уште се исклучително богати“.
Планови за идните игри на Assassin’s Creed
Guillemot исто така рече дека целта на Ubisoft е игрите на Assassin’s Creed да излегуваат поредовно, „но не да ги имаат истите искуства секоја година“. Претстојната игра Assassin’s Creed Hexe, сместена за време на судењата за вештерки во Светата Римска Империја, ќе биде „многу поинаква игра од Assassin’s Creed Shadows“, рече тој. Сенки е сместен во Јапонија на крајот од ерата Сенгоку и прикажува вистински настани и историски личности од тој период, вклучувајќи го и феудалецот Ода Нобунага. Ќе биде достапен ширум светот на 15 ноември.
Иако Guillemot не кажа кои наслови ги преработува Ubisoft, Kotaku претходно објави дека работи на нова верзија на Black Flag. Акционата авантуристичка игра, која се фокусира на пиратите од 18 век, беше објавена во 2013 година и беше еден од најомилените наслови во франшизата. Ubisoft исто така се очекува да лансира нова платформа наречена „Animus hub“ која играчите ќе можат да ја користат за лансирање и играње игри од франшизата истиот ден кога Shadows е достапен. Центарот Animus, порано познат како Infinity, потенцијално би можел да биде и продавница, и ако тоа е вистина, тогаш има смисла дека Ubisoft работи на повеќе AC изданија кои можат да се продаваат преку центарот.
Извор: Engadget
Гејминг
Среќен роденден „Counter Strike“ – вчера се навршија токму 25 години од мега популарната игра, некогашен сон на секое дете!
![](https://porta.mk/wp-content/uploads/2024/06/448822199_901568008674011_3667069419251415671_n.jpg)
Counter-Strike тогаш беше во бета фаза од 19 јуни 1999 година до 9 ноември 2000 година кога беше објавена верзијата Counter-Strike 1.0. Развојот како што е познато првично започна на основната „Counter-Strike“, тоа беше мод за „Half-Life“ развиен првенствено од Мин Ле со помош на Џес Клиф. Тие го формираа јадрото на оригиналниот „Counter-Strike“ Team, иако беа донесени и други луѓе за да обезбедат текстури и мапи за играта. Valve Software се вклучи во текот на развојот на Beta 5.0.[1]
Во оваа фаза, многу концепти сè уште се усовршуваа и периодично се додаваа нови оружја и мапи. Во споредба со играта за малопродажба, овие бета верзии беа неверојатно различни во однос на опкружувањето, графиката, па дури и играта. Многу различни мапи кои беа вклучени на крајот беа отфрлени.
Како и да е, оваа игра беше сон на секое дете, токму вчера истата наполну 25 години!
Среќен роденден „Кантер Страјк“
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за петок (26 јули)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (25 јули)
-
Временска прогноза2 дена
Денес и утре посвежо особено на утро, еве какво време ни претстои
-
Македонија1 ден
МВР истакна важно соопштение по повод чествување на 2-ри август во Крушево
-
Спорт1 ден
Закажано извлекувањето на паровите за новата сезона 24/25 од првата македонска фудбалска лига
-
Технологија23 часа
Apple би можел да примени технологија која му овозможува на „iPhone“ внатрешна меморија од 2TB?
-
Балкан1 час
Во Србија граѓаните ќе предложуваат локации за „радар“ за зголемена сообраќајна контрола