Автомобили
Речиси никој не сака електричен Mercedes
Mercedes заврши уште еден месец со катастрофална продажба на електрични модели. Во Mercedes беа полни со оптимизам кога ја лансираа серијата на електрични модели EQ. На сцената пристигнаа EQB, EQE и EQS, а првичниот ентузијазам беше проследен со пад.
Глобален пад на продажбата на електричниот Mercedes
На глобално ниво, Mercedes продаде 503.600 возила во третиот квартал со раст во Америка и благ пад на продажбата во Европа. Од друга страна, Азија забележа значителен пад на продажбата. Најголем удар забележаа најскапите модели, особено класата S, според сега воспоставеното правило поради пад на кинескиот пазар од цели 13 отсто. Вкупниот квартален пад во тој врвен сегмент е 12 отсто.
Сепак, електричните возила забележаа најголем пад. Mercedes во третиот квартал од годинава продал 46.900 електрични возила, што е пад од цели 31 отсто во однос на годината пред тоа.
Електричните BMW во пораст
Во исто време, BMW забележа драстичен пораст на продажбата на електрични возила. На глобално предизвикувачки пазар, BMW Group ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 19,1 отсто во првите девет месеци, со вкупно 294.054 доставени електрични возила на клиентите.
Во тој период, продажбата на целосно електрични модели на марката BMW се зголеми за 22,6 отсто, на 266.151 возило. Марката MINI, исто така, ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 54,3 проценти во третиот квартал, испорачувајќи 16.536 единици на клиентите.
Праведно е да се каже дека глобалната продажба на BMW се уште е во пад, со 540.882 продадени примероци, што е пад од 13 отсто на квартална основа. Ова ги става BMW и Mercedes во слична позиција на кумулативно ниво со годишен пад на продажбата од околу 5 проценти.
Автомобили
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“
Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.
Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).
Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.
За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.
Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.
Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.
Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:
- Alfa Romeo Junior
- Citroen C3/e-C3
- Cupra Terramar
- Dacia Duster
- Hyundai Inster
- Kia EV3
- Renault 5 /Alpine A290
Извор: caroftheyear.org
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
-
Кичево1 ден
(ФОТО) На кичевско „Китино Кале“ наши сограѓанки од граѓанското здружение “Sunshine Kids” организираа културен настан „Мојот шарен град“
-
Спорт9 часа
(ФОТО) Во дерби мечот против „Еврогол“ од Прилеп, ФК Кичево денес оствари важна победа во одлично прикажана игра
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (17 ноември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (16 ноември)
-
Временска прогноза5 часа
Суво и стабилно до вторник, од среда нов влажен воздушен бран кој ќе донесе повремени врнежи од дожд, додека на планините снег
-
Спорт2 часа
Сејдини поднесе оставка од претседател на ФФМ, УО закажа вонредно изборно собрание за 22-ри декември
-
Спорт5 часа
(ВИДЕО) Миовски донесе нова победа на Македонија, овој пат против Ф.Острови – нов рекорд на нашата селекција без примен гол
-
Автомобили1 ден
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“