Автомобили
Револуција или најгрдиот автомобил во историјата? Cybertruck пристигна (ФОТО+ВИДЕО)

Елон Маск конечно ја претстави својата визија за американскиот симбол – (pick-up truck). Тоа е многу грдо возило. Но, можеби тоа воопшто не е важно…?
Tesla Cybertruck беше најавен уште во ноември 2019 година, а производството веќе беше одложено 3 пати, поради што сега ќе се соочи со многу посилна конкуренција во форма на електрични пикап камиони од General Motors или Ford, кои веќе го продаваат F-150 Lightning .
Cybertruck production line pic.twitter.com/sGYuVFLy3c
— Elon Musk (@elonmusk) November 30, 2023
Cybertruck е апсолутен ѕвер
Tesla има што да понуди – во него можете да натоварите 1134 kg, може да влече дури 4990 kg, има домет од 547 km, а по само 15 минути полнење можете да извозите до 235 дополнителни километри.
Сепак, со сите практичности (како што се напојување на алатите преку приклучоците што се наоѓаат во автомобилот или фактот дека Cybertruck нема боја, па затоа ќе биде многу потешко да се оштети), потенцијалните купувачи ќе бидат позаинтересирани за фактот дека Cybertruck забрзува до 100 за 4,1 секунди, а посилната верзија, името Cyberbeast се натпреварува со спортски автомобили со импресивни 2,6 секунди до 100. И тој е отпорен на куршуми, што може да ни се најде со оглед на неодамнешните светски настани.
Цена
Tesla ќе има корист од сите предности што може да ги собере во Cybertruck – бидејќи постојаните доцнења, посилната конкуренција и проблемите со производството за кои самиот Маск вели дека ги копаат сопствените гробови се придружени со висока цена од 60.990 долари за најевтината верзија, 79.990 долари за сите -погон на тркала, тркала и неверојатни 100.000 долари (всушност се 99.990 долари, но да ги оставиме настрана маркетиншките трикови) тримоторна погонска спрега со 845 коњски сили.
Built for any planet pic.twitter.com/NHBlMiPg3W
— Tesla (@Tesla) November 30, 2023
Иако тоа е во согласност со конкуренцијата, најевтината верзија е 20.000 долари повеќе отколку што ветува Маск.
Делумно ова се должи на проблемите со Ковид-19 и зголемените трошоци за производство, а делумно поради фактот што раните посвојувачи ќе го купат Cybertruck најмногу за да ја поддржат мисијата на Tesla.
Со други зборови, тоа ќе биде статусен симбол на начин на производ на Apple за побогатите обожаватели на митологијата на Силиконската долина, нешто како машка верзија на Balenciaga, во која наместо моторни пили, iPhone 15 Pro Hyper Max+ Limited Lumberjack Edition или напредна брада алатки за дотерување за кои не, не знаете дека постојат додека не го заработите вашиот прв милион.
Треба да се напомене дека статистички, пикап камионите во Америка се користат за нивната првобитна намена само во 15% од случаите, а просечната цена од 47.000 долари ги прави генерално многу скапа играчка. Во таа смисла, Cybertruck едноставно ќе биде малку поскапа играчка за висока технологија.
😎 https://t.co/HzvkjYl6NM pic.twitter.com/4uDptAN0Hs
— Cybertruck (@cybertruck) December 1, 2023
Зошто е важен Cybertruck?
Сосема е можно, ако не и сигурно, автомобилот да биде хит – Маск вели дека веќе има над милион нарачки однапред (за што се бараше надомест од 100 долари). Но, во контекст на продажните резултати, не треба да се гледа на обемот на продадени автомобили бидејќи Tesla не може ни блиску да се натпреварува со водечките производители во толку популарна категорија.
Cybertruck е потенцијален трендсетер на ист начин како што беше Tesla S (некогаш и Roadster што ја популаризираше тогаш лудата идеја за ловци на ЕВ), и за популарност меѓу целната група која се смета за напредна алтернатива и иконоборци. , овој луд минималистички дизајн за дистописки нинџа од 3030 година може да биде само уште поголем плус.
/Index
Автомобили
Tesla воведува поевтини модели: Дали тоа ќе ја зголеми продажбата?

По официјалната презентација на новите поевтини модели, цената на акциите на Tesla падна. Иако компанијата конечно претстави попристапни верзии на Model 3 и Model Y, експертите сметаат дека намалувањето на цената нема да донесе драматичен раст на продажбата.
Нови поевтини верзии на Model 3 и Model Y
Во „стандардна“ конфигурација, Model 3 и Model Y се поевтини за 5.000 долари, што ги прави достапни по цени од 37.000 и 40.000 долари на американскиот пазар.
Сепак, аналитичарот Ден Ивс од Wedbush е разочаран од скромното намалување, истакнувајќи дека поевтините верзии сè уште се поскапи од претходната цена на посилните модели. Дополнително, до крајот на септември во САД важеше федерален даночен кредит од 7.500 долари за електрични возила. Со него, Model 3 ќе чинеше под 30.000 долари, што ќе претставуваше силен мотив за купувачите.
Инвеститорите не се убедени
Бидејќи даночниот попуст повеќе не е достапен, инвеститорите се сомневаат дека новите верзии ќе предизвикаат значајно зголемување на продажбата. Падот на цената на акциите веднаш по најавата ја потврдува нивната резерва.
Аналитичарот Шеј Болур од Futurum Equities, во изјава за NY Post, вели дека не очекува ценовното намалување да има големо влијание врз побарувачката.
Конкуренцијата од Кина и предизвиците на Маск
Tesla се соочува со сè посилна конкуренција од кинеските производители на електрични возила, кои полека освојуваат поголем дел од глобалниот пазар. Дополнителен притисок врз компанијата создаваат и политичките ставови и јавните настапи на извршниот директор Илон Маск, кои според аналитичарите носат повеќе штета отколку корист.
Компромиси кај поевтините модели
Стандардните верзии на Model 3 и Model Y доаѓаат со неколку ограничувања:
-
опсег до 516 км,
-
побавно забрзување во споредба со Premium изданијата,
-
без LED светлосни ленти напред и назад,
-
без амбиентално осветлување,
-
без екран на допир за патниците назад,
-
намален број на звучници,
-
поскромен квалитет на тапацирот,
-
нови 18-инчни тркала.
И покрај тоа, возилата остануваат модерни и атрактивни за оние кои бараат пониска цена за влез во Tesla светот.
Испораки и идни планови
Нарачките за новите верзии веќе се достапни во САД, а испораките ќе започнат меѓу декември оваа година и јануари следната.
Со оглед на тоа што Илон Маск претходно се откажа од амбициозниот „Model 2“, кој требаше да чини околу 25.000 долари, моментално Model 3 со цена од 36.990 долари останува најприфатливиот автомобил од Tesla.
Извор: Zimo
Автомобили
Ferrari неприкосновен: Профит од 118.000 евра по автомобил

Ferrari уште еднаш го потврдува статусот на најпрофитабилен автомобилски бренд во светот. Според финансиските резултати за првата половина од 2025 година, италијанскиот производител остварува 118.124 евра профит по продадено возило.
Ова е за речиси 10.000 евра повеќе од истиот период лани, со што Ferrari ја зацврстува својата доминација кога станува збор за заработка по автомобил.
Колку им треба на другите?
Анализата вклучи 34 производители, но никој не му се доближи на Ferrari. Најблиску беше Jaguar Land Rover (JLR), но и таму е потребно да се продадат 23 автомобили за да се достигне профитот што Ferrari го остварува со само еден.
Меѓу германските премиум марки ситуацијата е следна:
-
Porsche – 24 автомобили за едно Ferrari
-
Mercedes – 47 автомобили
-
BMW – 58 автомобили
Кинеските производители, и покрај масивните инвестиции, остануваат далеку од врвот.
Американски и јапонски падови
Големите западни компании како Ford и Mitsubishi бележат значителен пад на профитабилноста. Тоа е сигнал за сериозни предизвици во сегашниот пазарен контекст.
Компаниите со загуба
Состојбата е уште потешка кај брендовите кои завршија со негативен биланс во првата половина на 2025 година. Во загуба работат:
-
Mazda
-
Nissan
-
Xpeng
-
Stellantis
-
Volvo
-
Renault
-
Nio
-
Polestar
-
Rivian
-
Aston Martin
-
Lucid
Извор: B92
Автомобили
Bentley го враќа класичното купе со V8 мотор и погон на задни тркала

Bentley не се откажува од електрификацијата, но реши дека октанските адути сè уште имаат свое место.
Supersports повторно се враќа
Производителот потврди дека подготвува нова, поекстремна верзија на Continental GT, која најверојатно ќе ја носи ознаката Supersports.
Моделот ќе добие:
-
редизајнирана каросерија,
-
поагресивен стил,
-
мерки за намалување на масата.
За разлика од хибридниот погон со 4×4, овој автомобил ќе користи рафиниран битурбо V8 мотор кој ја испраќа моќноста само на задните тркала.
Првиот тизер видео-клип веќе откри дел од изгледот и препознатливиот звук на моторот. Бентли ја придружи премиерата со порака:
„Враќањето на легендарното име во семејството Бентли е неизбежно, 100 години по неговото прво претставување. Ова ќе биде редок автомобил, подготвен за перформанси.“
Агресивен и динамичен дизајн
Моделот е инспириран од прототипите забележани од „шпионски“ фотографи, но сериската верзија изгледа уште порадикално:
-
преден браник со огромни отвори за воздух и истакнат сплитер,
-
страничен профил со црни алуминиумски тркала,
-
заден фиксен спојлер, дополнителни аеролинии и масивен дифузер со четири издувни цевки.
Моќ и перформанси
Иако официјалните бројки сè уште не се објавени, се очекува:
-
4,0-литарски V8 битурбо мотор со околу 650 КС,
-
тежина намалена на околу 2.000 кг,
-
задниот погон и суспензијата да понудат поостро и поигриво возачко искуство.
Иако е послаб од GT Speed PHEV (770 КС) и претходниот Supersports W12 (710 КС), фокусот е ставен на чистото уживање во возењето, а не на „трката со коњски сили“.
Цена и ексклузивност
-
ќе се произведува во ограничен број примероци,
-
цената ќе биде значително повисока од Continental GT Speed (280.000 €),
-
се очекува новиот Supersports да чини над 300.000 €.
Извор: Index
-
Кичево18 часа
Кичевските бербери на состанок одлучија да ги поскапат нивните услуги
-
Кичево6 часа
Ноќеска „ТППЕ Кичево“ со полни раце работа, спречен поголем пожар во населба „Девеана“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (7 октомври)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за среда (8 октомври)
-
Македонија3 часа
Прилеп: Традицијата продолжува, на 11-ти октомври на „Авто слалом“, кичевчанецот Кристијан Бојоски во нов поход кон пиедесталот на награди!
-
Македонија2 дена
Од вечерва горивата со намалена цена за литар
-
Македонија1 ден
Целосно затворен патен правец Велес-Тетово помеѓу Волково и Кондово, истиот ќе се одвива двонасочно поради градежни работи
-
Хроника1 ден
По долга и тешка болест почина познатиот пејач – Халид Бешлиќ