Автомобили
Револуција или најгрдиот автомобил во историјата? Cybertruck пристигна (ФОТО+ВИДЕО)

Елон Маск конечно ја претстави својата визија за американскиот симбол – (pick-up truck). Тоа е многу грдо возило. Но, можеби тоа воопшто не е важно…?
Tesla Cybertruck беше најавен уште во ноември 2019 година, а производството веќе беше одложено 3 пати, поради што сега ќе се соочи со многу посилна конкуренција во форма на електрични пикап камиони од General Motors или Ford, кои веќе го продаваат F-150 Lightning .
Cybertruck production line pic.twitter.com/sGYuVFLy3c
— Elon Musk (@elonmusk) November 30, 2023
Cybertruck е апсолутен ѕвер
Tesla има што да понуди – во него можете да натоварите 1134 kg, може да влече дури 4990 kg, има домет од 547 km, а по само 15 минути полнење можете да извозите до 235 дополнителни километри.
Сепак, со сите практичности (како што се напојување на алатите преку приклучоците што се наоѓаат во автомобилот или фактот дека Cybertruck нема боја, па затоа ќе биде многу потешко да се оштети), потенцијалните купувачи ќе бидат позаинтересирани за фактот дека Cybertruck забрзува до 100 за 4,1 секунди, а посилната верзија, името Cyberbeast се натпреварува со спортски автомобили со импресивни 2,6 секунди до 100. И тој е отпорен на куршуми, што може да ни се најде со оглед на неодамнешните светски настани.
Цена
Tesla ќе има корист од сите предности што може да ги собере во Cybertruck – бидејќи постојаните доцнења, посилната конкуренција и проблемите со производството за кои самиот Маск вели дека ги копаат сопствените гробови се придружени со висока цена од 60.990 долари за најевтината верзија, 79.990 долари за сите -погон на тркала, тркала и неверојатни 100.000 долари (всушност се 99.990 долари, но да ги оставиме настрана маркетиншките трикови) тримоторна погонска спрега со 845 коњски сили.
Built for any planet pic.twitter.com/NHBlMiPg3W
— Tesla (@Tesla) November 30, 2023
Иако тоа е во согласност со конкуренцијата, најевтината верзија е 20.000 долари повеќе отколку што ветува Маск.
Делумно ова се должи на проблемите со Ковид-19 и зголемените трошоци за производство, а делумно поради фактот што раните посвојувачи ќе го купат Cybertruck најмногу за да ја поддржат мисијата на Tesla.
Со други зборови, тоа ќе биде статусен симбол на начин на производ на Apple за побогатите обожаватели на митологијата на Силиконската долина, нешто како машка верзија на Balenciaga, во која наместо моторни пили, iPhone 15 Pro Hyper Max+ Limited Lumberjack Edition или напредна брада алатки за дотерување за кои не, не знаете дека постојат додека не го заработите вашиот прв милион.
Треба да се напомене дека статистички, пикап камионите во Америка се користат за нивната првобитна намена само во 15% од случаите, а просечната цена од 47.000 долари ги прави генерално многу скапа играчка. Во таа смисла, Cybertruck едноставно ќе биде малку поскапа играчка за висока технологија.
😎 https://t.co/HzvkjYl6NM pic.twitter.com/4uDptAN0Hs
— Cybertruck (@cybertruck) December 1, 2023
Зошто е важен Cybertruck?
Сосема е можно, ако не и сигурно, автомобилот да биде хит – Маск вели дека веќе има над милион нарачки однапред (за што се бараше надомест од 100 долари). Но, во контекст на продажните резултати, не треба да се гледа на обемот на продадени автомобили бидејќи Tesla не може ни блиску да се натпреварува со водечките производители во толку популарна категорија.
Cybertruck е потенцијален трендсетер на ист начин како што беше Tesla S (некогаш и Roadster што ја популаризираше тогаш лудата идеја за ловци на ЕВ), и за популарност меѓу целната група која се смета за напредна алтернатива и иконоборци. , овој луд минималистички дизајн за дистописки нинџа од 3030 година може да биде само уште поголем плус.
/Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника24 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Македонија2 дена
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Здравје и убавина2 дена
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје24 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор
-
Македонија15 часа
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста