Автомобили
Револуција или најгрдиот автомобил во историјата? Cybertruck пристигна (ФОТО+ВИДЕО)
Елон Маск конечно ја претстави својата визија за американскиот симбол – (pick-up truck). Тоа е многу грдо возило. Но, можеби тоа воопшто не е важно…?
Tesla Cybertruck беше најавен уште во ноември 2019 година, а производството веќе беше одложено 3 пати, поради што сега ќе се соочи со многу посилна конкуренција во форма на електрични пикап камиони од General Motors или Ford, кои веќе го продаваат F-150 Lightning .
Cybertruck production line pic.twitter.com/sGYuVFLy3c
— Elon Musk (@elonmusk) November 30, 2023
Cybertruck е апсолутен ѕвер
Tesla има што да понуди – во него можете да натоварите 1134 kg, може да влече дури 4990 kg, има домет од 547 km, а по само 15 минути полнење можете да извозите до 235 дополнителни километри.
Сепак, со сите практичности (како што се напојување на алатите преку приклучоците што се наоѓаат во автомобилот или фактот дека Cybertruck нема боја, па затоа ќе биде многу потешко да се оштети), потенцијалните купувачи ќе бидат позаинтересирани за фактот дека Cybertruck забрзува до 100 за 4,1 секунди, а посилната верзија, името Cyberbeast се натпреварува со спортски автомобили со импресивни 2,6 секунди до 100. И тој е отпорен на куршуми, што може да ни се најде со оглед на неодамнешните светски настани.
Цена
Tesla ќе има корист од сите предности што може да ги собере во Cybertruck – бидејќи постојаните доцнења, посилната конкуренција и проблемите со производството за кои самиот Маск вели дека ги копаат сопствените гробови се придружени со висока цена од 60.990 долари за најевтината верзија, 79.990 долари за сите -погон на тркала, тркала и неверојатни 100.000 долари (всушност се 99.990 долари, но да ги оставиме настрана маркетиншките трикови) тримоторна погонска спрега со 845 коњски сили.
Built for any planet pic.twitter.com/NHBlMiPg3W
— Tesla (@Tesla) November 30, 2023
Иако тоа е во согласност со конкуренцијата, најевтината верзија е 20.000 долари повеќе отколку што ветува Маск.
Делумно ова се должи на проблемите со Ковид-19 и зголемените трошоци за производство, а делумно поради фактот што раните посвојувачи ќе го купат Cybertruck најмногу за да ја поддржат мисијата на Tesla.
Со други зборови, тоа ќе биде статусен симбол на начин на производ на Apple за побогатите обожаватели на митологијата на Силиконската долина, нешто како машка верзија на Balenciaga, во која наместо моторни пили, iPhone 15 Pro Hyper Max+ Limited Lumberjack Edition или напредна брада алатки за дотерување за кои не, не знаете дека постојат додека не го заработите вашиот прв милион.
Треба да се напомене дека статистички, пикап камионите во Америка се користат за нивната првобитна намена само во 15% од случаите, а просечната цена од 47.000 долари ги прави генерално многу скапа играчка. Во таа смисла, Cybertruck едноставно ќе биде малку поскапа играчка за висока технологија.
😎 https://t.co/HzvkjYl6NM pic.twitter.com/4uDptAN0Hs
— Cybertruck (@cybertruck) December 1, 2023
Зошто е важен Cybertruck?
Сосема е можно, ако не и сигурно, автомобилот да биде хит – Маск вели дека веќе има над милион нарачки однапред (за што се бараше надомест од 100 долари). Но, во контекст на продажните резултати, не треба да се гледа на обемот на продадени автомобили бидејќи Tesla не може ни блиску да се натпреварува со водечките производители во толку популарна категорија.
Cybertruck е потенцијален трендсетер на ист начин како што беше Tesla S (некогаш и Roadster што ја популаризираше тогаш лудата идеја за ловци на ЕВ), и за популарност меѓу целната група која се смета за напредна алтернатива и иконоборци. , овој луд минималистички дизајн за дистописки нинџа од 3030 година може да биде само уште поголем плус.
/Index
Автомобили
„Tesla“ постави нов рекорд во продажба на електрични автомобили во Норвешка
Според најновите податоци објавени од Yahoo! Finance, Tesla постави нов рекорд на норвешкиот пазар на електрични автомобили. Американскиот гигант во електромобилноста продаде повеќе возила во текот на оваа година отколку кој било друг бренд во историјата на земјата во рамките на една календарска година, дополнително зацврстувајќи ја својата водечка позиција на најелектрифицираниот автомобилски пазар во светот.
Како што пренесува Autonet.hr, главниот двигател на овој успех е Model Y, кој бележи значителен раст во Норвешка продажбата е зголемена за 34,6 проценти од почетокот на годината. Само во ноември се регистрирани 6.215 возила од овој производител, што го подигна вкупниот број продадени автомобили од јануари до ноември на 28.606. Со тоа е урнат претходниот рекорд кој го држеше Volkswagen во 2016 година, кога беа продадени 26.575 возила, според статистиката на Норвешката патна федерација.
Овој резултат добива уште поголемо значење ако се земе предвид фактот дека електричните автомобили минатиот месец сочинувале дури 97,6 проценти од сите новорегистрирани возила во земјата. Тоа е дел од стратешката цел на Норвешка постепено да го елиминира продажниот удел на бензинските и дизел-возилата до 2025 година. Благодарение на долгорочните државни стимулации, Tesla одамна го препозна норвешкиот пазар како клучен и таму е присутна повеќе од десет години, правејќи ја земјата еден од нејзините најважни пазари надвор од Северна Америка.
Иако резултатите во Норвешка се поволни за Илон Маск, ситуацијата во остатокот од Европа е далеку помалку оптимистична. На глобално ниво, се предвидува пад на испораките од околу 7 проценти оваа година, додека европската продажба до октомври се намали за речиси 30 проценти. Во Шведска, пак, регистрациите на Tesla паднаа за 59 проценти во ноември на годишно ниво, а Данска забележа намалување од 49 проценти.
Извор: Yahoo! Finance
Автомобили
Најпродаваните автомобилски брендови во Европа: Шкода се искачува, азиските брендови ограничени во Топ 10
Продажбата на нови автомобили во Европа продолжува да расте, покажуваат податоците на Европската асоцијација на производители на моторни возила (ACEA). Во првите десет месеци од годината, пазарот забележал стабилен раст и јасна доминација на европските производители.
Клучни резултати за европскиот автомобилски пазар
-
Во ЕУ се регистрирани 8.974.026 нови автомобили, што е раст од 1,4% во споредба со истиот период во 2024 година.
-
Во Европа (ЕУ + ЕФТА + Велика Британија) продадени се 11.020.514 автомобили, што претставува раст од 1,9%.
-
Пазарот покажува дека само два азиски бренда се во Топ 10, додека европските производители продолжуваат да доминираат.
Водечки брендови во продажбата на автомобили во Европа
-
Volkswagen е апсолутен лидер со 1.017.781 продадени автомобили, што означува раст од 5,3% (во 2024: 966.942).
-
Toyota се позиционира на второто место со 616.104 автомобили, но бележи пад од 6,3% во споредба со минатата година.
-
Škoda го зазема третото место со 601.963 продадени возила, што е значителен раст од 10,6% и јасен показател за нејзиниот подем.
-
Renault е четврти со 545.923 возила (+7,2%).
-
BMW следува со 531.047 автомобили (+4,2%).
-
Peugeot бележи 469.322 продадени возила (-2,0%).
Завршен пласман во Топ 10
-
Dacia — 465.879 автомобили (+5,9%)
-
Mercedes-Benz — 460.666 автомобили (+2,0%)
-
Audi — 428.839 возила (-1,2%)
-
Hyundai — 349.790 автомобили (-2,2%)
Овие бројки покажуваат стабилен европски пазар каде традиционалните брендови продолжуваат да го држат приматот, додека Škoda прави значителен пробив, а азиските производители се соочуваат со ограничен раст во најсилниот автомобилски регион во светот.
Извор: B92
Автомобили
Како да заштедите гориво во зима: Експертски совети за правилен притисок во гумите
Редовната проверка и одржување на правилниот притисок во гумите во текот на зимскиот период е една од најбрзите, најевтините и најефикасните мерки за намалена потрошувачка на гориво и побезбедно возење.
Со падот на температурите, многу возачи ја забораваат оваа едноставна, но клучна проверка.
Зошто студот го намалува притисокот во гумите?
-
Студот предизвикува контракција на воздухот во гумата.
-
Ова доведува до намален притисок, полошо прилепување, побрзо абење и повисока потрошувачка на гориво (5–10%).
-
За секои –5°C, гумата губи приближно 0,07 бари.
Колку често треба да се проверува притисокот?
Експертите препорачуваат:
-
Најмалку еднаш месечно.
-
Во нај студените месеци – на секои две недели.
-
Особено после многу студени ноќи или пред долги патувања.
-
Притисокот се проверува кога гумите се ладни (автомобилот стоел 2 часа или возел <3 km).
Превисок притисок – исто така опасен
Во зима обично се додаваат околу 0,2 бари, но само внимателно и во согласност со препораките од производителот.
Последици од премногу напумпани гуми:
-
Нерамномерно абење
-
Намален контакт со патот
-
Поголем пренос на удари и вибрации
-
Оштетување на структурата на гумата
Последици од низок притисок
Нискиот притисок е уште поопасен:
-
Оштетување на внатрешноста на гумата
-
Забрзано абење
-
Полоша контрола врз возилото
-
Подолго растојание за сопирање
-
Полошо држење во кривини
-
Поголем ризик од дупната гума
Заклучок
Редовната проверка на притисокот во гумите во текот на зимата е:
-
Брза
-
Евтина
-
Критична за безбедноста
-
Ефикасна за намалување на потрошувачката на гориво
Извор: Mondo
-
Кичево2 денаЈовановски: „Ние во Кичево не можеме да исчистиме толку брзо колку што некои несовесни граѓани можат да расфрлаат ѓубре“
-
Култура2 денаУтре е голем празник, помолете се за здравје, на врата ни е „Пресвета Богородица Пречиста“, на помош слава, за многу години!
-
Хороскоп1 денХороскоп за четврток (4 декември)
-
Хороскоп11 часаХороскоп за петок (5 декември)
-
Временска прогноза2 денаДождот продолжува, на планините кои се над одредена надморска височина ќе се формира снежна покривка
-
Технологија2 дена„Sony“ го лансира најновиот супер моќен продукт „Sony A7 V“, опремен со нов сензор и „partial stacked“ архитектура
-
Спорт2 денаБлагоја Милевски се заблагодари на сите досегашни претседатели на ФФМ, сите наши фудбалери, стручен штаб, медицински лица и логистика
-
Здравје и убавина1 денСамо со неколку нови навики, стартот на денот ќе ви биде полн со енергија
