Следете не

Автомобили

Што повеќе се исплати: „Eлектричен Golf“ или Golf бензин

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Пресметките што ги спроведува ADAC се базираат на просечен период на одржување од пет години, со годишна километража од 15.000 километри.

Едно од клучните прашања за електричната мобилност е дали компактните електрични автомобили, како Volkswagen ID.3, се поевтини за возење од Golf? Специфичните модели се земени само како пример, но трошоците за купување и одржување се она што им пречи на потенцијалните купувачи.

Германскиот автомобилски клуб ADAC ги стави на хартија сите трошоци и го објави победникот. Но, да одиме по ред…

Повисоките трошоци за купување електричен автомобил во Германија (ID.3 36.960 €, Golf бензин 32.460 €) се надоместуваат со други трошоци како што се осигурување, данок на возило, трошоци за одржување и поправка, трошоци за гориво и електрична енергија.

Во целокупната пресметка забележливи се релативно помали трошоци за одржување и работа на електричните автомобили. VW ID.3 чини 47,2 центи по километар, додека Golf е речиси десет центи поскап (56,9 центи).

Фото: Unsplash

ID.3 е на крајот поевтино. Ако го земеме предвид германскиот еколошки бонус при купување ID.3 од 9.000 евра – што сепак треба да се намали во наредните години – купувањето електричен автомобил излегува дека е околу 5.000 евра поевтино од бензинот.

Тоа влијае и на губењето на вредноста на возилото, кое е помало и, според ADAC, е најголемиот фактор на трошоци.

Пресметките што ги спроведува ADAC се базираат на просечен период на одржување од пет години, со годишна километража од 15.000 километри. Бидејќи цените на горивата во моментов варираат, за анализата е користен просекот за последните три месеци во Германија.

/b92.net/

Автомобили

Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и удобноста на возењето, како и долговечноста на самото возило. Имено, според информациите на порталот TheVerge, станува збор за напреден систем кој ги користи постоечките системи присутни во автомобилите на Tesla со цел откривање на дупки на патот и прилагодување на суспензијата.

Како работи оваа функција?

Новото ажурирање на софтверот за автомобилите на Tesla, верзија 2022.20, носи функционалност што им овозможува на автомобилите на компанијата да детектираат дупки на патот и соодветно да реагираат на моменталната ситуација во сообраќајот, користејќи ги постоечките системи. Оваа компанија работи на развојот на оваа технологија од 2020 година, но како и сè што е поврзано со Tesla, секогаш е потребно малку (или многу) повеќе време од почетокот на една идеја или презентација пред публиката до нејзината реализација. Ајде само да погледнеме што се случува со Cybertruck.

Овој систем работи така што автомобилот презема информации за дупките од достапните мапи. Со ова, возилото знае дали се приближува до нерамнина, дупка или друг вид на опасност. Покрај тоа, самото возило користи камери за да го скенира патот напред и да ги открие постоечките дупки. После тоа, таа нова информација се додава на дигиталната мапа и се споделува со други возила за и таа да има податоци за локациите на дупките на патот.

 

Инаку, идејата за ваков систем е првично од Google, кој поднел патент во 2015 година. Самата идеја за функционирање беше многу слична и беше сведена на користење на GPS локација и дополнителни сензори на автомобилот. Седум години подоцна, постои и Tesla, која имплементирала таков систем во своите возила преку надградба на софтверот.

Сепак, важно е да се нагласи дека функционирањето на овој систем бара присуство на системот за адаптивна суспензија на возилото на Tesla, па така автомобилите кои ќе можат да ја користат оваа функција се Model S и Model X.

Што носи сè?

За да ја активирате оваа опција, треба да изберете режим на возење „Comfort“ или „Auto“ во поставката „Adaptive Suspension Damping“ во менито. После тоа, возилото само ќе го скенира патот и ќе ги споредува податоците со достапните на мапите.

Што треба теоретски да добијат возачите од овој систем? На прво место, има поудобно и побезбедно возење. Дополнително, адаптивното прилагодување на суспензијата додека возите во ситуации кога автомобилот треба да помине преку дупка на патот ќе го намали негативниот ефект врз самиот автомобил и штетата што може да настане.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.

Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.

„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.

ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.

„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.

Извор: cnet

Прочитај повеќе...

Автомобили

BMW се префрла на Android Automotive од следната година

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Повеќето возачи со телефони со Android се потпираат на Android Auto во нивните автомобили, се разбира ако е Android Auto поддржан. Постои голема разлика помеѓу проектирање на вашиот паметен телефон на екранот на вашиот автомобил и возило со Android или Android Automotive.

За оние кои не знаат, Android Automotive е комплетен оперативен систем кој се наоѓа на автомобил, додека Android Auto е способноста на вашиот автомобил да проектира функционалност и апликации од вашиот телефон на екранот. Слично како кога имате можност да споделите видео на YouTube на TV или кога TV има оперативен систем Android кој се справува со целиот паметен дел.

Android Automotive станува се попопуларен кај производителите на автомобили, па од 2023 година и BMW ќе се најде на листата на компании кои го поддржуваат. Секако, BMW ќе има своја верзија на корисничкиот интерфејс, која како основа ќе го користи Android Automotive. Ова е голема промена во споредба со претходните Linux верзии на оперативните системи кои сега се инсталирани во автомобилите на BMW од новата генерација.

BMW официјално потврди дека ќе се префрли на Android Automotive, но засега е само познато дека тоа нема да се случи пред март 2023 година, а производителот ќе објави листа на поддржани автомобили.

Главната предност на оперативниот систем Android Automotive е неговата флексибилност и опции за прилагодување. Надвор од вградените апликации на Google како Play Store, Maps и Assistant, не очекувајте BMW веднаш да го прифати изгледот и чувството на Android. Овој производител речиси сигурно ќе направи преодно решение кое нема премногу да отстапува од сегашниот Linux OS.

Исто така, ќе нагласиме дека BMW е една од компаниите која малку поконзервативно пристапи кон соработката со компании како Google. Од летото 2020 година, BMW го претстави Android Auto како опција по долгогодишна поддршка за CarPlay.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп2 часа

Хороскоп за четврток (7 јули)

ОВЕН Денес ви претстои мала нестабилност во вашата финансиска состојба. Бидете подготвени да се соочите рационално со оваа промена и...

Култура4 часа

Утре е „Иванден“, празникот за лекување болести и за добивање потомство, за многу години да е!

Меѓу поголемите летни празници што македонскиот народ ги празнува со многу обичаи и верувања спаѓа и празникот во народот познат...

Македонија11 часа

РКЕ денес одлучи цените на горивата да останат непроменети

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98, како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло...

Свет11 часа

Хакери украле податоци на милијарда кинески граѓани

Хакерски напади на сите страни. Звучи сензационално, па дури и малку нереално, но тоа е токму реалноста. Само неколку дена...

Гејминг11 часа

Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта...

Кичево12 часа

Викенд програма @Република 96250

Петок (08/07/2022) во Клуб Република 96250 уживајте во електронските звуци предводени од „Andreja Salpe“ со почеток во 21:00 часот. „The...

Магазин12 часа

TikTok се откажува од своите планови

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се...

Магазин12 часа

PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од...

Автомобили12 часа

Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки

Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и...

Хроника12 часа

Во близина на авто-камп Струга во охридско езеро, било забележано удавено лице

Вчера на ден 05.07.2022 во 14.50 часот во СВР Охрид  пријавено е дека на плажа во близина на авто-камп кај...

НАЈЧИТАНИ