Автомобили
„VW“ се согласи да плати отштета на 91,000 британски возачи поради погрешно прикажување на загадувањето на возилата
Германскиот производител на автомобили Фолксваген се согласи да плати отштета од 193 милиони фунти на 91.000 британски возачи за кои се смета дека биле погодени од скандал со тјунинг дизел мотори за погрешно прикажување на загадувањето (Дизелгејт).
– „Групата Фолксваген и обвинителите денеска постигнаа договор за тоа прашање“, се вели во соопштението на автомобилската компанија.
Британскиот суд пресуди во корист на возачот две години претходно, но се уште не кажа колкава отштета бара. Договорот решава околу 91.000 тужби против различни субјекти на групацијата Фолксваген и нејзините подизведувачи како дел од колективната тужба во Англија и Велс.
Покрај договорената сума што ќе се подели меѓу обвинителите и нивните адвокати, Фолксваген ќе придонесе и за трошоците за судењето и за другите трошоци на тужителите.
Вкупно околу 1,2 милиони возила Фолксваген, Ауди, Сеат и Шкода беа погодени во Велика Британија од измамата со издувните гасови што ја препозна германската компанија во 2015 година, од вкупно 11 милиони дизел возила во светот.
Дизелгејт, кој доведе до тужби во многу земји, веќе го чинеше Фолксваген повеќе од 30 милијарди евра, најмногу во САД, каде германската групација се изјасни за виновна за измама во 2017 година.
Извор: n1info.com
Автомобили
Најскапиот „Bentley“ досега, ги има само 16 примероци, чинат цели 2,3 милиони
Најскапиот Бентли досега е кабриолетот Batur – тој е исто така еден од најмоќните автомобили со SUS мотор кој доаѓа од Велика Британија. Ова е третата генерација на Batur, а е нарачана од Mulliner, одделот за изградба на каросеријата на брендот Bentley. Ќе биде изработен во само 16 примероци, а секој од нив ќе биде персонализиран и ќе чини повеќе од 2.300.000 евра.
Овој двосед ќе биде едно од последните возила со 6,0-литарски W12 мотор со двојни турбо полначи, бидејќи од летото повеќе нема да го произведува Bentley.
Што се однесува до перформансите, моторот испорачува 720 КС со максимален вртежен момент од 1.000 Nm, а до „100“ треба да достигне за 3,4 секунди, а максималната брзина треба да биде 336 km/h.
Купувачите, со оглед на цената, можат да изберат која било боја што ја сакаат за „речиси секој дел од автомобилот“, а Бентли додава дека ќе има „практично неограничен број бои“, со можност за рачно насликана графика и можност на персонализирање на други детали.
Клиентите можат да изберат и посебен материјал од кој ќе се прави кабриолет покривот, а компанијата, според веб-страницата Autocar, може да го замени W12 моторот со нов V8 хибрид откако ќе се повлече, пренесува b92.net
Автомобили
Дали знаевте колку произведени Mercedes се уште се на пат денес?
Поголемиот дел од сите цивилни Mercedes G-Class од неговото претставување во 1979 година сè уште се на пат денес.
„Дури 80 отсто од G-Class некогаш произведени се уште се на пат“, изјави Мајкл Шибе, извршен директор на AMG и шеф на моделите Г-класа и Maybach, пред група новинари на тркалезна маса одржана во Франција. . Тоа ја потврдува вистината, а не митот за издржливоста на Г-класата, која се користеше и како воено возило.
Зборувајќи за очекувањата за новата електрична G-Class, Шибе, извршен директор на AMG и шеф на деловните единици на G-Class и Maybach, очекува таа да се произведува заедно со бензинските модели.
Mercedes има произведено 500.000 примероци од G-Class до 2023 година, што значи дека денес на патиштата има над 400.000 примероци, велат од Mercedes .
За споредба, Porsche вели дека околу 70 отсто од сите произведени 911 се уште „во функција“. Иако Шибе не откри колкав пазарен удел очекува Mercedes за електричната G-Class со технологија EQ, тој оптимистички тврди дека и дилерите и клиентите ќе бидат задоволни.
„Се обидуваме да бидеме компанија фокусирана на клиентите“, рече Шибе. „Сакаме да го испорачаме она што го сакаат клиентите. Ако тие бараат V8 мотори, тогаш нашата работа е да испорачаме многу ефикасни и многу моќни V8 мотори.
„Новата електрична G-Class отвора нови можности за нашите дилери“, додаде тој. Сега имаме можност да им пристапиме на клиентите кои можеби не сме ги привлекувале во минатото“, пишува порталот Motor1.
„Имаме клиенти кои навистина го сакаат V8, рече Шибе. „И тие засекогаш ќе го сакаат V8 во G-Class. Сè уште можат да го купат моделот G63 AMG, а има и многу ефикасен 6-цилиндричен бензинец, додека електричниот модел е тука за оние купувачи на кои им се допаѓа обликот, изгледот и чувството на G-класата, но повеќе не сакаат да возат на бензин. или дизел. Така всушност направивме, од деловна перспектива, еден вид стратегија за намалување на ризикот“.
/RSaraevo
Автомобили
(ФОТО) Официјално најавена Kia „EV6“
Kia подготвува модернизирана верзија на EV6, три години по дебито на овој целосно електричен модел. Официјалното претставување во Јужна Кореја се очекува на крајот на овој месец, а како најава служат неколку тизер слики.
Подигнатиот EV6 ќе го усвои развиениот стилски јазик на производителот, што ќе го направи повеќе во согласност со остатокот од линијата. Како прво, се издвојуваат сосема новите фарови со потенка LED графика за помодерен изглед. Маската има истакната форма на „тигарски нос“, а редизајнираниот преден браник создава посилен 3D ефект. Промените на задниот дел се подискретни, иако се вели дека дизајнерите на Kia ја приспособиле графиката на LED светлата. Се очекува и нов заден браник и различен дизајн на тркалата.
Kia засега не го прикажува ентериерот, но модернизацијата најверојатно ќе опфати подобрен инфозабавен систем, нов волан, како и нови опции за боја и опрема. Дополнително, очекувајте EV6 да има пософистицирани безбедносни карактеристики и најнови опции за поврзување.
EV6 треба да добие нова батерија од 84 kWh, заменувајќи ја единицата од 77,4 kWh. Поголемиот капацитет треба да донесе и мало подобрување во опсегот. Инженерите на Kia треба да направат и модификации на суспензијата, со цел попрефинето возење.
Веројатно ќе се задржат опциите за погон со еден и два електрични мотори, вклучувајќи го и врвниот модел GT.
Kia веќе потврди неодамна дека обновениот EV6 ќе биде претставен во вториот квартал од оваа година, а EV6 GT во четвртиот квартал. Фејслифтираниот EV6 прво ќе се појави на домашниот пазар во Јужна Кореја, пред да дојде во Европа и Северна Америка.
Извор: AutoBlog.rs
-
Култура1 ден
(ФОТО) Денес во Струга се одржа традиционална величествена Литија, кичевчани ја носеа Крнинската икона на Мајка Богородица
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (8 мај)
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за четврток (9 мај)
-
Автомобили2 дена
Дали знаевте колку произведени Mercedes се уште се на пат денес?
-
Гејминг9 часа
Една од најпознатите Counter-Strike мапи се чини дека се враќа, на голема среќа за играчите
-
Занимливости17 часа
Рекорден профит на Нинтендо, но за сѐ е одговорен најпознатиот водоинсталатер во светот
-
Магазин2 дена
Apple и Samsung ги држат првите 10 позиции на листата на најпродавани мобилни телефони
-
Магазин2 дена
iPhone 17 Slim ќе го замени моделот Plus во генерацијата на телефони на Apple следната година