Следете не

Автомобили

„VW“ се согласи да плати отштета на 91,000 британски возачи поради погрешно прикажување на загадувањето на возилата

Објавено пред

на

Германскиот производител на автомобили Фолксваген се согласи да плати отштета од 193 милиони фунти на 91.000 британски возачи за кои се смета дека биле погодени од скандал со тјунинг дизел мотори за погрешно прикажување на загадувањето (Дизелгејт).

„Групата Фолксваген и обвинителите денеска постигнаа договор за тоа прашање“, се вели во соопштението на автомобилската компанија.

Британскиот суд пресуди во корист на возачот две години претходно, но се уште не кажа колкава отштета бара. Договорот решава околу 91.000 тужби против различни субјекти на групацијата Фолксваген и нејзините подизведувачи како дел од колективната тужба во Англија и Велс.

Покрај договорената сума што ќе се подели меѓу обвинителите и нивните адвокати, Фолксваген ќе придонесе и за трошоците за судењето и за другите трошоци на тужителите.

Вкупно околу 1,2 милиони возила Фолксваген, Ауди, Сеат и Шкода беа погодени во Велика Британија од измамата со издувните гасови што ја препозна германската компанија во 2015 година, од вкупно 11 милиони дизел возила во светот.

Дизелгејт, кој доведе до тужби во многу земји, веќе го чинеше Фолксваген повеќе од 30 милијарди евра, најмногу во САД, каде германската групација се изјасни за виновна за измама во 2017 година.

Извор: n1info.com

Автомобили

Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.

Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.

„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.

ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.

„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.

Извор: cnet

Прочитај повеќе...

Автомобили

BMW се префрла на Android Automotive од следната година

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Повеќето возачи со телефони со Android се потпираат на Android Auto во нивните автомобили, се разбира ако е Android Auto поддржан. Постои голема разлика помеѓу проектирање на вашиот паметен телефон на екранот на вашиот автомобил и возило со Android или Android Automotive.

За оние кои не знаат, Android Automotive е комплетен оперативен систем кој се наоѓа на автомобил, додека Android Auto е способноста на вашиот автомобил да проектира функционалност и апликации од вашиот телефон на екранот. Слично како кога имате можност да споделите видео на YouTube на TV или кога TV има оперативен систем Android кој се справува со целиот паметен дел.

Android Automotive станува се попопуларен кај производителите на автомобили, па од 2023 година и BMW ќе се најде на листата на компании кои го поддржуваат. Секако, BMW ќе има своја верзија на корисничкиот интерфејс, која како основа ќе го користи Android Automotive. Ова е голема промена во споредба со претходните Linux верзии на оперативните системи кои сега се инсталирани во автомобилите на BMW од новата генерација.

BMW официјално потврди дека ќе се префрли на Android Automotive, но засега е само познато дека тоа нема да се случи пред март 2023 година, а производителот ќе објави листа на поддржани автомобили.

Главната предност на оперативниот систем Android Automotive е неговата флексибилност и опции за прилагодување. Надвор од вградените апликации на Google како Play Store, Maps и Assistant, не очекувајте BMW веднаш да го прифати изгледот и чувството на Android. Овој производител речиси сигурно ќе направи преодно решение кое нема премногу да отстапува од сегашниот Linux OS.

Исто така, ќе нагласиме дека BMW е една од компаниите која малку поконзервативно пристапи кон соработката со компании како Google. Од летото 2020 година, BMW го претстави Android Auto како опција по долгогодишна поддршка за CarPlay.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Не е крај: од 2035 година се дозволени синтетички горива

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Европскиот парламент неодамна ја изгласа одлуката дека од 2035 година на патиштата во ЕУ нема да има нови бензински и дизел мотори и синтетички горива.

Но, во средата навечер се одржа уште еден важен состанок. Министрите за животна средина на ЕУ се сретнаа.

Очигледно, Германија и Италија, како големи членки на ЕУ, успеаја во своето лобирање, па во новиот нацрт беше вклучена и опција со синтетички горива со нула емисија на CO2. Тоа би било спас за дизелите и бензините кои би се продавале по 2035 година, пишува магазинот ХАК.

Исто така, земјите кои се големи производители на автомобили би можеле да заштедат работни места во автомобилската индустрија. Со доминантните електрични автомобили ќе се затвори дел од бизнисот во автомобилската индустрија. Така се отвора простор за развој на синтетички горива и нивна употреба, односно понатамошно производство на бензин и дизел гориво.

Сега мора да се постигне конечен компромис меѓу Европската комисија и Европскиот парламент. Наводно, по состанокот на министрите, Европската комисија одлучила да испрати предлог кој вклучува синтетички горива.

 

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

На денешен ден6 часа

6 јули – На денешен ден

1415.- Чешкиот реформатор Јан Хус бил запален како еретик на клада во Констанца за неговото теолошко-полемичко дело „За црквата“. Бил...

Хороскоп7 часа

Денешен Хороскоп (6 јули) – среда

Овен Неискреноста во вашата околина станува неподнослива. Не ја префрлајте вината на другите луѓе бидејќи тие ве лажат само онолку...

Македонија15 часа

Ноќеска бил пријавен украинец кој во охридски хотел агресивно се однесувал према вработените

Ноќеска на 05.07.2022 година во 01 часот во СВР Охрид е приведен Р.Ч.(42) од Харков-Република Украина. Тој, претходно во хотелски...

Магазин16 часа

Од Apple ќе се бара да поддржува USB-C полнач

Регулаторното тело на Европската унија најави дека сите производители на електронски уреди ќе треба да го усвојат стандардот USB-C до...

Кичево17 часа

Неколку кичевски населби утре ќе бидат со времен прекин на електрична енергија поради работа на ЕВН Кичево

Поради зафати на електродистрибутивната мрежа утре 06.07.2022 година – среда, ЕВН Кичево ќе работи на терен, така што прекини во снабдување на...

Магазин19 часа

Дали Apple работи на нов Siri далечински управувач?

Во последниве години, стана фасцинантно хоби да се копа низ раните бета верзии на Apple, барајќи индиции за нови и...

Магазин19 часа

iPhone 14 ќе руши различни рекорди, еден од нив е цената

Законите на пазарот налагаат дека цените што еднаш ќе се зголемат тешко се враќаат на претходното ниво. Откако еднаш ја...

Свет19 часа

Сателитот на НАСА ја напушти орбитата на Земјата и се упати кон Месечината

Сателит не поголем од микробранова печка денеска успешно ја напушти орбитата на Земјата и се упати кон Месечината, што е...

Магазин19 часа

Претплатниците на Twitter на Android имаат опција која ќе ја олесни навигацијата

Прилагодената навигација е веќе достапна за корисниците на Twitter Blue на платформата iOS, а сега ја добиваат и корисниците на...

Мобилни уреди19 часа

Xiaomi ја претстави серијата 12S телефони со „Leica“ камери

На вчерашната конференција, Xiaomi претстави три телефони од новата серија 12S: Xiaomi 12S, Xiaomi 12S Pro и Xiaomi 12S Ultra....

НАЈЧИТАНИ