Автомобили
Ситуацијата станува посериозна: VW планира 30.000 отпуштања во Германија
Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да ги намали средствата на 160 милијарди евра за планирање на инвестициите во следните пет години, објави Менаџер-Магазин.
Неодамна VW издвои 170 милијарди евра за среднорочно планирање од 2025 до 2029 година, а можноста за отпуштања е предмет на дискусија во контекст на предложените мерки за штедење. Портпаролот на компанијата не сакаше да ги коментира тие информации, пренесува Fenix Magazine.
VW се бори со високите трошоци во својата основна марка на патнички возила VW. Производителот на автомобили ја укина децениската гаранција за работа во Германија, а се зборува за затворање на фабрики и принудни отпуштања.
Шефот на брендот Томас Шафер сака да го подигне оперативниот поврат на инвестицијата на целта од 6,5 проценти во наредните години. Преговорите со ИГ Метал започнуваат на 25 септември.
Очигледно е дека притисокот е толку голем што на маса се големи намалувања. Според Менаџер Магазин, бројот на вработени во Германија се очекува да падне за 30.000 на среден рок, а извршниот директор Оливер Блуме смета дека ваквите кратења се реални на долг рок.
Неговиот претходник, Херберт Дис, веќе наиде на силен отпор со идејата за намалување на работните места во овој обем и мораше брзо да ги откаже соодветните планови.
Според магазинот, работите би можеле да бидат особено горчливи во истражувањето и развојот. Според некои предвидувања, од околу 13.000 вработени во Германија, 4.000 до 6.000 од нив би требало да бидат отпуштени. Делумно пензионирање и отпремнина не би биле доволни мерки за ова.
Министерот апелира до VW: Не затворајте фабрики
Германскиот министер за економија Роберт Хабек ја повика VW да не ги затвора своите фабрики во Германија. Треба да се направи се за да не се случи тоа, рече тој при посетата на фабриката во Емден.
Хабек рече дека рационализацијата на трошоците не значи дека работната сила ќе биде „безобразно“ запоставена и фабриките ќе бидат затворени.
Фолксваген никогаш не затворил фабрика во Германија и нема затворено фабрика никаде во светот од 1988 година.
Сепак, компанијата сега се бори со промена на производството на е-автомобили, пад на сообраќајот на важниот кинески пазар и силна конкуренција од кинеските производители на автомобили.
Министерот најави нови мерки за финансирање на е-автомобилите, велејќи дека Владата планира даночни олеснувања за возилата што се користат како службени возила. Исто така, ќе се испита дали може да биде и повеќе од тоа.
Извор: SeeBiz
Автомобили
Претставен првиот квантен мотор без фосилни горива
Во напредокот на модерната технологија што ја менува парадигмата, научниците од Кинеската академија на науки развија квантен мотор кој користи квантно спојување како „гориво“. Квантното спојување е феномен каде што две честички се во состојба на суперпозиција, при што нивните информации се нераскинливо поврзани, без оглед на растојанието меѓу нив.
Овој мотор работи благодарение на термодинамичкиот процес во кој честичките минуваат од почетната состојба во високо сврзани состојби. Студијата, објавена во списанието *Physical Review Letters*, користи атоми на калциум во јонска стапица за да покаже дека спојката може да произведе корисна енергија.
Како работи моторот?
Моторот може да се спореди со четиритактен мотор:
Апсорпција на фотони: Атомите апсорбираат фотони од црвениот ласер.
Проширување и компресија: атомите се шират, се поврзуваат со квантен полнеж и потоа се компресираат
Спојување како гориво: со преминување во споена состојба, честичките генерираат енергија.
Тимот анализирал преку 10.000 експерименти со јони на калциум и открил дека повисоките нивоа на спојување ја зголемуваат механичката ефикасност.
Иднината на квантните мотори
Во моментов, квантните мотори работат само на температури блиску до апсолутна нула, што ја ограничува нивната практична употреба. Сепак, понатамошното истражување може да овозможи примена на овие мотори за напојување на квантни компјутери и сложени електронски кола, пишува Popular Mechanics.
Извор: benchmark.rs
Автомобили
Четири децении од легендарниот Mercedes W124
Mercedes-Benz го одбележува 40-годишниот јубилеј од претставувањето на серијата W124, која во 1993 година беше преименувана во E-Class. Се смета за еден од најдолготрајните и најиздржливи модели на брендот, за кој љубителите велат дека Мерцедес никогаш повеќе нема да направи нешто слично.
Конкуренција и варијанти
Претставен како наследник на серијата W123, моделот W124 беше директен ривал на BMW Серија 5 E28 и Audi 100. Се произведуваше повеќе од 10 години и беше достапен во четири варијанти: седан, караван (T-Modell), купе и кабриолет.
На почетокот, моделот нудеше четирицилиндрични бензински и дизел мотори, но Mercedes подоцна воведе и верзии со V8 мотори за ентузијастите.
Иконични модели
Во 1990 година, Mercedes-Benz го претстави 500 E, развиен во соработка со Porsche. Оваа верзија беше опремена со 5.0-литарски V8 мотор кој произведуваше 326 коњски сили, достигнувајќи од 0 до 100 km/h за само 5,5 секунди, со максимална брзина ограничена на 250 km/h.
Во 1993 година, серијата W124 доби нов идентитет како E-Class, заедно со лансирањето на C-Class како наследник на серијата 190. Исто така, беше претставен E 60 AMG, врвна верзија со 6.0-литарски V8 мотор кој развиваше 381 коњска сила.
Технолошки иновации
Моделот W124 воведе значајни иновации за тоа време:
- Аеродинамичен дизајн на каросеријата.
- Напредни системи за пасивна безбедност, вклучувајќи воздушни перничиња и челични панели со висока јачина.
- Првиот систем за погон на четири тркала познат како 4MATIC.
- Бришачи на шофершајбната кои покриваат целосна површина.
Серијата W124 останува симбол на инженерската извонредност на Mercedes-Benz, поставувајќи нови стандарди во индустријата.
Извор: Klix
Автомобили
Како правилно да ги напумпате гумите во зима: совети за побезбедно возење
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (2 декември)
-
Хороскоп9 часа
Хороскоп за вторник (3 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Влажната концентрација продолжува во нашиот регион, до утрово најмногу дожд наврна во Демир Капија дури 127л на метар квадратен
-
Македонија2 дена
Сообраќајот кон Охрид, Кичево се одвива редовно и нормално по влажни коловози
-
Кичево12 часа
Во сабота е првата проба на најмилите дечиња за кичевската „Бадникова поворка 2025“, нека биде до сега најголема, а сите дечиња гласно да го опеат Христовото Рождество!
-
Временска прогноза13 часа
Долгорочна временска анализа: Месец декември ни носи чести врнежи од снег и дожд, а ќе биде постудено од ланска година!
-
Автомобили1 ден
Претставен првиот квантен мотор без фосилни горива
-
Спорт16 часа
Комисијата за натпревари одлучи следните две кола да се одиграат без публика