Автомобили
Ситуацијата станува посериозна: VW планира 30.000 отпуштања во Германија

Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да ги намали средствата на 160 милијарди евра за планирање на инвестициите во следните пет години, објави Менаџер-Магазин.
Неодамна VW издвои 170 милијарди евра за среднорочно планирање од 2025 до 2029 година, а можноста за отпуштања е предмет на дискусија во контекст на предложените мерки за штедење. Портпаролот на компанијата не сакаше да ги коментира тие информации, пренесува Fenix Magazine.
VW се бори со високите трошоци во својата основна марка на патнички возила VW. Производителот на автомобили ја укина децениската гаранција за работа во Германија, а се зборува за затворање на фабрики и принудни отпуштања.
Шефот на брендот Томас Шафер сака да го подигне оперативниот поврат на инвестицијата на целта од 6,5 проценти во наредните години. Преговорите со ИГ Метал започнуваат на 25 септември.
Очигледно е дека притисокот е толку голем што на маса се големи намалувања. Според Менаџер Магазин, бројот на вработени во Германија се очекува да падне за 30.000 на среден рок, а извршниот директор Оливер Блуме смета дека ваквите кратења се реални на долг рок.
Неговиот претходник, Херберт Дис, веќе наиде на силен отпор со идејата за намалување на работните места во овој обем и мораше брзо да ги откаже соодветните планови.
Според магазинот, работите би можеле да бидат особено горчливи во истражувањето и развојот. Според некои предвидувања, од околу 13.000 вработени во Германија, 4.000 до 6.000 од нив би требало да бидат отпуштени. Делумно пензионирање и отпремнина не би биле доволни мерки за ова.
Министерот апелира до VW: Не затворајте фабрики
Германскиот министер за економија Роберт Хабек ја повика VW да не ги затвора своите фабрики во Германија. Треба да се направи се за да не се случи тоа, рече тој при посетата на фабриката во Емден.
Хабек рече дека рационализацијата на трошоците не значи дека работната сила ќе биде „безобразно“ запоставена и фабриките ќе бидат затворени.
Фолксваген никогаш не затворил фабрика во Германија и нема затворено фабрика никаде во светот од 1988 година.
Сепак, компанијата сега се бори со промена на производството на е-автомобили, пад на сообраќајот на важниот кинески пазар и силна конкуренција од кинеските производители на автомобили.
Министерот најави нови мерки за финансирање на е-автомобилите, велејќи дека Владата планира даночни олеснувања за возилата што се користат како службени возила. Исто така, ќе се испита дали може да биде и повеќе од тоа.
Извор: SeeBiz
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Кичево2 дена
Трагична сообраќајка со жртви кај кичевската месност „Сеферов бунар“
-
Кичево2 дена
Сообраќајна несреќа предмалку се случила на магистрален пат Кичево-Гостивар во близина на с.Зајас
-
Кичево1 ден
СВР Охрид со детали за стравичната сообраќајка во Кичево која одзеде три животи
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (19 април)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (20 април)
-
Македонија5 часа
На пат Гостивар-Кичево бил лишен од слобода возач кој престигнувал подолга колона
-
Кичево4 часа
(ГАЛЕРИЈА) Кичевскиот храм Св.Петар и Павле за „Воскресение Христово – Велигден“ преполн со верници
-
Временска прогноза20 часа
Од понеделник повторно нашата територија под влијание на циклонска активност која носи обилен дожд и електрични празнења