Автомобили
Ситуацијата станува посериозна: VW планира 30.000 отпуштања во Германија
Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да ги намали средствата на 160 милијарди евра за планирање на инвестициите во следните пет години, објави Менаџер-Магазин.
Неодамна VW издвои 170 милијарди евра за среднорочно планирање од 2025 до 2029 година, а можноста за отпуштања е предмет на дискусија во контекст на предложените мерки за штедење. Портпаролот на компанијата не сакаше да ги коментира тие информации, пренесува Fenix Magazine.
VW се бори со високите трошоци во својата основна марка на патнички возила VW. Производителот на автомобили ја укина децениската гаранција за работа во Германија, а се зборува за затворање на фабрики и принудни отпуштања.
Шефот на брендот Томас Шафер сака да го подигне оперативниот поврат на инвестицијата на целта од 6,5 проценти во наредните години. Преговорите со ИГ Метал започнуваат на 25 септември.
Очигледно е дека притисокот е толку голем што на маса се големи намалувања. Според Менаџер Магазин, бројот на вработени во Германија се очекува да падне за 30.000 на среден рок, а извршниот директор Оливер Блуме смета дека ваквите кратења се реални на долг рок.
Неговиот претходник, Херберт Дис, веќе наиде на силен отпор со идејата за намалување на работните места во овој обем и мораше брзо да ги откаже соодветните планови.
Според магазинот, работите би можеле да бидат особено горчливи во истражувањето и развојот. Според некои предвидувања, од околу 13.000 вработени во Германија, 4.000 до 6.000 од нив би требало да бидат отпуштени. Делумно пензионирање и отпремнина не би биле доволни мерки за ова.
Министерот апелира до VW: Не затворајте фабрики
Германскиот министер за економија Роберт Хабек ја повика VW да не ги затвора своите фабрики во Германија. Треба да се направи се за да не се случи тоа, рече тој при посетата на фабриката во Емден.
Хабек рече дека рационализацијата на трошоците не значи дека работната сила ќе биде „безобразно“ запоставена и фабриките ќе бидат затворени.
Фолксваген никогаш не затворил фабрика во Германија и нема затворено фабрика никаде во светот од 1988 година.
Сепак, компанијата сега се бори со промена на производството на е-автомобили, пад на сообраќајот на важниот кинески пазар и силна конкуренција од кинеските производители на автомобили.
Министерот најави нови мерки за финансирање на е-автомобилите, велејќи дека Владата планира даночни олеснувања за возилата што се користат како службени возила. Исто така, ќе се испита дали може да биде и повеќе од тоа.
Извор: SeeBiz
Автомобили
За прв пат во европска земја има повеќе електрични автомобили отколку бензински
На патиштата во Норвешка за прв пат во историјата има повеќе електрични автомобили отколку бензински автомобили, објави денеска Норвешкиот совет за информирање за патниот сообраќај (OFV).
Според извештаите, до денес во Норвешка се регистрирани 2,8 милиони патнички автомобили, од кои 754.303 се електрични автомобили, а 753.905 се бензински.
Ова е историска пресвртница што малкумина ја виделе пред десет години, коментира директорот на OFV Ојвинд Солберг Торсен.
Во Норвешка има уште еден милион регистрирани патнички автомобили со дизел мотори, но и нивниот број постепено се намалува.
Торсен верува дека до 2026 година бројот на електрични автомобили во Норвешка ќе го надмине бројот на автомобили со дизел мотори, се наведува на веб-страницата на ОВФ.
Автомобили
Познат кинески бренд ја купува фабриката на Audi?
Фабриката на Audi во Брисел е во незавидна положба, со оглед на тоа што Q8 e-tron, единствениот модел произведен на оваа локација, наскоро ќе биде укинат.
Сепак, според Le Figaro , претставници на Nio, кинескиот бренд за електрични автомобили, ја посетиле фабриката и се очекува да дадат понуда за преземање.
Тоа е трошка надеж за вработените.
Европската автомобилска индустрија моментално минува низ многу тежок период, а меѓу најкритичните локации е фабриката на Audi во Брисел, која го произведува само Q8 e-tron .
Електричниот SUV никогаш не се продаваше добро, принудувајќи ја марката да го запре производството во следните месеци, оставајќи 2.910 вработени во неизвесност.
Сепак, може да има трошка надеж со кинескиот бренд Nio. Брендот, наводно, ја финализира понудата за преземање што ќе и ја предложи на Volkswagen Group во понеделник, 23 септември.
Со купувањето на фабриката, Nio би можел да добие моќна алатка за стекнување на пазарен удел во Европа, но и за избегнување на европските царини.
Трошоците би биле помали од изградбата на нова фабрика.
/B92
Автомобили
Милиони возачи прават една грешка кога менуваат гуми
Експертите за гуми тврдат дека милиони сопственици на возила прават голема грешка. Имено, кога не се менуваат сите, туку само истрошени предни гуми, никако не треба да се става нов пар гуми на предната оска. Наместо тоа, тие треба да се монтираат на задната оска, а гумите што беа на задната да се префрлат на предните тркала.
Можеби веќе го знаете ова правило, но техничкиот менаџер на Мишелин во Велика Британија, Брајан Портиус, неодамна за „Ауто експрес“ изјавил дека половина од британските возачи воопшто не знаеле дека тоа е неопходно при промена на само еден пар гуми, пренесува Јутарњи лист.
Тој исто така нагласи дека ни многу продавници за гуми и вулканизери не го знаат ова правило.
Можеби се прашувате зошто е подобро да ставате понови гуми на задниот дел кога напред ќе ги направи сите кривини и тешко сопирање? Сето тоа е поврзано со стабилноста. Со поставување на подобри гуми на задната оска, се намалува ризикот од лизгање и вртење на автомобилот на влажни коловози.
„Кога возилото е стабилно, тогаш можете да почнете да размислувате за сопирање“, изјави Портиус за новинарот на Auto Express, додавајќи: „И она што всушност го гледате е дека има доволно сила на сопирање и влечење и покрај делумно истрошените предни гуми“.
Што е најважно, возачот со новите гуми позади ќе има полесно разбирање и контролирање на секое пролизгување на предниот дел. Мешавината од меки нови предни гуми и стари тврди задни гуми често завршуваат во неконтролирано лебдење при големи брзини, а во спротивно можноста за такво нешто е многу помала и возачот може многу полесно да ја спречи оваа појава.
Експертот на Michelin вели и дека правилото за „нови гуми на задната оска“ важи без оглед на конфигурацијата на погонскиот воз на вашиот автомобил, па дури и на возилата што се погодни за градба или на сите тркала.
Извор: N1info
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (20 септември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за сабота (21 септември)
-
Кичево1 ден
Вечерва сите патишта водат кон кичевскиот манастир „Св.Богородица – Пречиста“
-
Временска прогноза1 ден
Во краткотрајниот периодот од 23-ти, па се до 30 септември очекуваме „Мини-лето“ и повисоки температури – вели Попоски
-
Автомобили1 ден
Милиони возачи прават една грешка кога менуваат гуми
-
Lifestyle1 ден
Ако имате висок холестерол, овие девет намирници треба да ги избегнувате
-
Спорт17 часа
Истакнат официјалниот календар за новата сезона во прва футсал лига, додека викендов започнува и новата сезона за „Детската лига“ во фудбал
-
Македонија1 ден
Укината целосната забрана за движење во шуми поради проценка за намален ризик од шумски пожари