Следете не

Автомобили

Ситуацијата станува посериозна: VW планира 30.000 отпуштања во Германија

Објавено пред

на

Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да ги намали средствата на 160 милијарди евра за планирање на инвестициите во следните пет години, објави Менаџер-Магазин.

Неодамна VW издвои 170 милијарди евра за среднорочно планирање од 2025 до 2029 година, а можноста за отпуштања е предмет на дискусија во контекст на предложените мерки за штедење. Портпаролот на компанијата не сакаше да ги коментира тие информации, пренесува Fenix ​​Magazine.

VW се бори со високите трошоци во својата основна марка на патнички возила VW. Производителот на автомобили ја укина децениската гаранција за работа во Германија, а се зборува за затворање на фабрики и принудни отпуштања.

Шефот на брендот Томас Шафер сака да го подигне оперативниот поврат на инвестицијата на целта од 6,5 проценти во наредните години. Преговорите со ИГ Метал започнуваат на 25 септември.

Очигледно е дека притисокот е толку голем што на маса се големи намалувања. Според Менаџер Магазин, бројот на вработени во Германија се очекува да падне за 30.000 на среден рок, а извршниот директор Оливер Блуме смета дека ваквите кратења се реални на долг рок.

Неговиот претходник, Херберт Дис, веќе наиде на силен отпор со идејата за намалување на работните места во овој обем и мораше брзо да ги откаже соодветните планови.

Според магазинот, работите би можеле да бидат особено горчливи во истражувањето и развојот. Според некои предвидувања, од околу 13.000 вработени во Германија, 4.000 до 6.000 од нив би требало да бидат отпуштени. Делумно пензионирање и отпремнина не би биле доволни мерки за ова.

Министерот апелира до VW: Не затворајте фабрики

Германскиот министер за економија Роберт Хабек ја повика VW да не ги затвора своите фабрики во Германија. Треба да се направи се за да не се случи тоа, рече тој при посетата на фабриката во Емден.

Хабек рече дека рационализацијата на трошоците не значи дека работната сила ќе биде „безобразно“ запоставена и фабриките ќе бидат затворени.

Фолксваген никогаш не затворил фабрика во Германија и нема затворено фабрика никаде во светот од 1988 година.

Сепак, компанијата сега се бори со промена на производството на е-автомобили, пад на сообраќајот на важниот кинески пазар и силна конкуренција од кинеските производители на автомобили.

Министерот најави нови мерки за финансирање на е-автомобилите, велејќи дека Владата планира даночни олеснувања за возилата што се користат како службени возила. Исто така, ќе се испита дали може да биде и повеќе од тоа.

Извор: SeeBiz

Автомобили

За прв пат во европска земја има повеќе електрични автомобили отколку бензински

Објавено пред

на

На патиштата во Норвешка за прв пат во историјата има повеќе електрични автомобили отколку бензински автомобили, објави денеска Норвешкиот совет за информирање за патниот сообраќај (OFV).

Според извештаите, до денес во Норвешка се регистрирани 2,8 милиони патнички автомобили, од кои 754.303 се електрични автомобили, а 753.905 се бензински. 

Ова е историска пресвртница што малкумина ја виделе пред десет години, коментира директорот на OFV Ојвинд Солберг Торсен.

Во Норвешка има уште еден милион регистрирани патнички автомобили со дизел мотори, но и нивниот број постепено се намалува.

Торсен верува дека до 2026 година бројот на електрични автомобили во Норвешка ќе го надмине бројот на автомобили со дизел мотори, се наведува на веб-страницата на ОВФ.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Познат кинески бренд ја купува фабриката на Audi?

Објавено пред

на

Фабриката на Audi во Брисел е во незавидна положба, со оглед на тоа што Q8 e-tron, единствениот модел произведен на оваа локација, наскоро ќе биде укинат.

Сепак, според Le Figaro , претставници на Nio, кинескиот бренд за електрични автомобили, ја посетиле фабриката и се очекува да дадат понуда за преземање.

Тоа е трошка надеж за вработените.

Европската автомобилска индустрија моментално минува низ многу тежок период, а меѓу најкритичните локации е фабриката на Audi во Брисел, која го произведува само Q8 e-tron .

Електричниот SUV никогаш не се продаваше добро, принудувајќи ја марката да го запре производството во следните месеци, оставајќи 2.910 вработени во неизвесност.

Сепак, може да има трошка надеж со кинескиот бренд Nio. Брендот, наводно, ја финализира понудата за преземање што ќе и ја предложи на Volkswagen Group во понеделник, 23 септември.

Со купувањето на фабриката, Nio би можел да добие моќна алатка за стекнување на пазарен удел во Европа, но и за избегнување на европските царини.

Трошоците би биле помали од изградбата на нова фабрика.

/B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Милиони возачи прават една грешка кога менуваат гуми

Објавено пред

на

Експертите за гуми тврдат дека милиони сопственици на возила прават голема грешка. Имено, кога не се менуваат сите, туку само истрошени предни гуми, никако не треба да се става нов пар гуми на предната оска. Наместо тоа, тие треба да се монтираат на задната оска, а гумите што беа на задната да се префрлат на предните тркала.

Можеби веќе го знаете ова правило, но техничкиот менаџер на Мишелин во Велика Британија, Брајан Портиус, неодамна за „Ауто експрес“ изјавил дека половина од британските возачи воопшто не знаеле дека тоа е неопходно при промена на само еден пар гуми, пренесува Јутарњи лист.

Тој исто така нагласи дека ни многу продавници за гуми и вулканизери не го знаат ова правило.

Можеби се прашувате зошто е подобро да ставате понови гуми на задниот дел кога напред ќе ги направи сите кривини и тешко сопирање? Сето тоа е поврзано со стабилноста. Со поставување на подобри гуми на задната оска, се намалува ризикот од лизгање и вртење на автомобилот на влажни коловози.

„Кога возилото е стабилно, тогаш можете да почнете да размислувате за сопирање“, изјави Портиус за новинарот на Auto Express, додавајќи: „И она што всушност го гледате е дека има доволно сила на сопирање и влечење и покрај делумно истрошените предни гуми“.

Што е најважно, возачот со новите гуми позади ќе има полесно разбирање и контролирање на секое пролизгување на предниот дел. Мешавината од меки нови предни гуми и стари тврди задни гуми често завршуваат во неконтролирано лебдење при големи брзини, а во спротивно можноста за такво нешто е многу помала и возачот може многу полесно да ја спречи оваа појава.

Експертот на Michelin вели и дека правилото за „нови гуми на задната оска“ важи без оглед на конфигурацијата на погонскиот воз на вашиот автомобил, па дури и на возилата што се погодни за градба или на сите тркала.

Извор: N1info

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Свет8 секунди

За неколку дена Земјата ќе прими гостин: Заедно со Месечината ќе се појави и „мини-месечина“.

Астероидот нема да претставува никаква опасност за Земјата, а повторно ќе се врати на почетокот на 2025 година. Веќе сме...

Автомобили5 минути

Ситуацијата станува посериозна: VW планира 30.000 отпуштања во Германија

Болната групација Фолксваген би можела да укине до 30.000 работни места во Германија. Дополнително, финансискиот директор Арно Антлиц сака да...

Магазин7 минути

Што ако телефонот ви е украден? Заклучете го од далечина со овие упатства

Ние чуваме чувствителни работи на нашите телефони, како лозинки, приватни фотографии или финансиски податоци. Важно е да знаете како можете...

Магазин11 минути

iPhone 15 Pro Max добива дополнителен час траење на батеријата благодарение на оптимизацијата на iOS 18

Кинески блогер спроведе тест на батеријата на новите водечки уреди, споредувајќи ги со iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max...

Занимливости3 часа

Дали знаевте за мега-калкулаторот кој е практично компјутер?

TI-84 Plus е десетгодишен дигитрон кој има монопол на образовниот пазар. Овој конкретен уред доби ново ажурирање. ChromaLock го трансформираше...

Спорт17 часа

Истакнат официјалниот календар за новата сезона во прва футсал лига, додека викендов започнува и новата сезона за „Детската лига“ во фудбал

Во „Ќука на фудбалот” вчера со извлекување беа одредедени двојките за новата натпреварувачка сезона во Прва футсал лига. Комплетниот распоред...

Хороскоп18 часа

Хороскоп за сабота (21 септември)

ОВЕН Можеби се занимавате со некој вид на докажување на работното место како пред себе така и пред другите. Можни...

Временска прогноза1 ден

Во краткотрајниот периодот од 23-ти, па се до 30 септември очекуваме „Мини-лето“ и повисоки температури – вели Попоски

По долгиот период на невообичаено студено време за месец септември, кое беше проследено со чести врнежи, па дури истото го...

Спорт1 ден

Раководството на ФФМ беше дел од состанокот на првите луѓе од УЕФА, нашиот спорт треба да остане неутрален без политички влијанија врз фудбалот

Раководството на УЕФА предводено од Александар Чеферин (претседател на УЕФА), Теодор Теодоридис (генерален секретар на УЕФА) и Зоран Лаковиќ (директор...

Македонија1 ден

Укината целосната забрана за движење во шуми поради проценка за намален ризик од шумски пожари

Согласно Барањето од ЈП Национални шуми од бр.11-341/5 од 17.09.2024 година, Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство на Република Македонија,...

НАЈЧИТАНИ