Следете не

Автомобили

Следниве грешки најчесто се одговорни за сообраќајни несреќи во зима: брзината не е единствениот проблем, на снегот важат други правила

Објавено пред

на

Возењето во зима понекогаш може да биде опасно, а во тие моменти важно е да го зголемите вниманието, а понекогаш и да ја намалите брзината на возење.

„Најбрзиот начин да се стигне до таму е полека“, гласи една мудра изрека која е добро да се запамети кога временските услови го отежнуваат патот по кој тргнавте.

Дури и ако мислите дека сте исклучително добар возач, на мразот важат сосема различни правила. А добар возач е тешко да го контролира своето возило бидејќи растојанието за сопирање е поголемо.

Она што дефинитивно можете да го направите за да избегнете судир со возилото пред вас е да држите пошироко растојание од вообичаеното.

Ова се најчестите грешки што ги прават возачите во зимски услови на патишта:

Брзо возење

Кога врне или врне снег, не е лоша идејата да се забави, без оглед на знаците за ограничување на брзината. Бавното возење може да биде фрустрирачко, но тоа е единствениот начин да се задржи контролата над возилото.

Не треба да одиме во крајности и да возиме премногу бавно бидејќи ако возиме многу побавно од другите возила, на другите ќе им биде тешко да се прилагодат и шансите за судир се поголеми.

„Манично“ возење: Кога ќе се смени семафорот, спуштете ја малку сопирачката, оставете го возилото да тргне пред повторно да удрите во гасот. Не се тркајте од семафор до семафор со нагли забрзувања и нагло сопирање, на овој начин го „уништувате“ горивото. Наместо тоа, фатете го моментумот на возилото и користете ги оптималните обртаи за да заштедите бензин (или дизел). Самото сопирање не е дејство кое троши дополнително гориво, проблемот е што се користи за да се намали растојанието помеѓу вашето возило и ситуацијата во која ќе треба да застанете.

Автомобилот не е подготвен за зимски временски услови

Возилото на ладно време бара дополнително внимание бидејќи и најмал проблем може да предизвика голема штета доколку не се реши навреме. Редовниот сервис на возилата пред почетокот на зимата е приоритет за сите сериозни возачи.

Исчистете го вашето возило од снег и мраз пред да возите

Возењето со снег на автомобил е казниво. Додека возите, снегот и мразот од вашиот автомобил може да летаат на друго возило и да предизвикаат штета или дури и несреќа.

Постои уште една опасност. Ако не го исчистите возилото од снег пред да возите, другите возачи можеби нема да можат јасно да ве видат кога успорувате и би можеле да ве удрат.

Состојбата на гумите на автомобилот

Доколку веќе неколку сезони не сте ги смениле гумите на вашиот автомобил, потребно е да ја проверите длабочината на „слојот на шарите“. Сè што е под четири милиметри ве става во ризик и треба да купите нови зимски гуми.

Покрај гумите, еднаш месечно се проверува и притисокот. Пониските температури предизвикуваат пад на притисокот, што резултира со послабо држење на гумите.

Возење во зимска облека

Опасноста лежи во тоа што зимската облека ви го отежнува движењето и гледањето во сообраќајот, додека зимските чевли со дебел ѓон нема да ви дадат добро чувство за педалата за гас, кочницата и спојката и нема да можете да реагирате доволно брзо во случај да е потребно.

Недоволно растојание помеѓу возилата

На влажен и прекриен пат со мраз, растојанието за сопирање станува подолго, па затоа е подобро да се држи поголемо растојание од вообичаеното.

Важно е да обрнете внимание на она што се случува зад вас. Најчестите несреќи во зима се случуваат кога некој ќе ве удри одзади.

/N1Info

Автомобили

Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат

Објавено пред

на

Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува извештајот на ACEA. Гледајќи напред, на ЕУ и требаат осум пати повеќе полначи годишно до 2030 година, според проценките на индустријата.

Нема електрификација без инфраструктура

„Потребно ни е масовно усвојување на електрични автомобили на пазарот во сите земји на ЕУ за да ги постигнеме европските амбициозни цели за намалување на CO2. Ова нема да се случи без широка достапност на јавна инфраструктура за полнење низ целиот регион“, рече генералниот директор на ACEA, Сигрид де Вриес.

„Многу сме загрижени што развојот на инфраструктурата не е во чекор со продажбата на електрични автомобили со батерии во последниве години. Освен тоа, постои опасност овој „инфраструктурен јаз“ да се прошири во иднина – во многу поголема мера отколку што проценува Европската комисија. ”

Изградбата треба да се забрза три пати

Минатата година низ ЕУ беа инсталирани нешто повеќе од 150.000 јавни пумпи за полнење (во просек помалку од 3.000 неделно), достигнувајќи вкупно над 630.000.

Според Европската комисија, до 2030 година треба да се инсталираат 3,5 милиони станици за полнење. Постигнувањето на оваа цел би значело инсталирање на околу 410.000 јавни станици за полнење годишно (или речиси 8.000 неделно) – речиси три пати повеќе од најновата годишна стапка на инсталација.

Сепак, ACEA проценува дека до 2030 година ќе бидат потребни 8,8 милиони полначи. За да се постигне ова, ќе биде неопходно да се инсталираат 1,2 милиони полначи годишно (или повеќе од 22.000 неделно) – осум пати повеќе од последната годишна стапка на инсталација.

„Лесниот пристап до јавните станици за полнење не е „убав да се има“, туку суштински услов за декарбонизација на патниот транспорт со поддршка на пазарот и конкурентна производствена рамка во Европа. Инвестициите во инфраструктурата за јавна наплата мора итно да се зголемат ако сакаме да затворете ја инфраструктурната празнина и пополнете ги климатските цели“, предупреди Де Вриј.

/Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Електрични возила и губење на вредноста

Објавено пред

на

Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.

Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.

Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.

Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.

„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.

Извор: autotech.news

Прочитај повеќе...

Автомобили

Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?

Објавено пред

на

Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.

Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.

На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.

Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.

Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.

„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.

Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:

  1. Tesla
  2. Buick
  3. Toyota
  4. Lincoln
  5. Ford
  6. Chevrolet
  7. Hyundai
  8. Nissan
  9. Mazda
  10. Honda
Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп10 часа

Месечен Хороскоп (Мај 2024)

ОВЕН Драги Овни, пред вас е еден месец во кој првенствено ќе се фокусирате на финансиите. Ќе имате поголеми трошоци,...

Литература11 часа

Во пресрет на најголемиот празник „Велигден“, стихови на кичевчанката Наумоска за Господовите страданија на патот на болката во страсната седмица

Во пресрет на најголемиот христијански празник „Велигден“, нашата кичевчанка Наташа Наумоска повторно споделува со вас две стохозбирки со духовна содржина:...

Македонија21 час

Грк понудил поткуп на „Табановце“ па експресно бил лишен од слобода

На 29.04.2024 во 12.40 часот на Граничен премин Табановце, полициски службеници го лишиле од слобода Д.К.(49) од Република Грција, поради...

Автомобили22 часа

Расте продажбата на електрични автомобили, но нема каде да се полнат

Продажбата на електрични автомобили во ЕУ пораснала три пати побрзо од инсталирањето на полначи меѓу 2017 и 2023 година, покажува...

Магазин22 часа

Фантастични резултати на Samsung во првиот квартал

Samsung Electronics, најголемиот светски производител на мемориски чипови, објави дека оперативниот профит скокнал за 932,8% во првиот квартал. Аналитичарите на...

Магазин22 часа

Доаѓаат реклами на стартното мени на Windows 11

Мicrosoft ја истражува идејата за поставување реклами во вашето мени за почеток на Windows 11. Да бидеме конкретни, сака да...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за вторник (30 април)

ОВЕН Обидете се да ги контролирате своите емоции, особено ако веќе не сте сигурни како се чувствувате за поединци. Штом...

Технологија2 дена

Никогаш доста, популарниот YouTube тестира нов формат на реклами

YouTube заработува најголем дел од своите пари од реклами што се прикажуваат за време на видеата. Ова, се разбира, им...

Македонија2 дена

РКЕ: Од ноќеска нови цени на горивата, дизелот и бензинот 98 со намалена цена за литар

Малопродажната цена на бензинот ЕУРОСУПЕР БС-95 не се менува, останува на исто ниво како што била утврдена со одлуката за...

Филм2 дена

Вечерва за прв пат во НЦУК „Кочо Рацин“ – Кичево, анимираниот детски филм „Смрдушковци“

Денес со почеток од 18:00 часот во големата сала на НЦУК „Кочо Рацин“ – Кичево, ќе се реализира премиера на...

НАЈЧИТАНИ