Автомобили
Следниве грешки најчесто се одговорни за сообраќајни несреќи во зима: брзината не е единствениот проблем, на снегот важат други правила
Возењето во зима понекогаш може да биде опасно, а во тие моменти важно е да го зголемите вниманието, а понекогаш и да ја намалите брзината на возење.
„Најбрзиот начин да се стигне до таму е полека“, гласи една мудра изрека која е добро да се запамети кога временските услови го отежнуваат патот по кој тргнавте.
Дури и ако мислите дека сте исклучително добар возач, на мразот важат сосема различни правила. А добар возач е тешко да го контролира своето возило бидејќи растојанието за сопирање е поголемо.
Она што дефинитивно можете да го направите за да избегнете судир со возилото пред вас е да држите пошироко растојание од вообичаеното.
Ова се најчестите грешки што ги прават возачите во зимски услови на патишта:
Брзо возење
Кога врне или врне снег, не е лоша идејата да се забави, без оглед на знаците за ограничување на брзината. Бавното возење може да биде фрустрирачко, но тоа е единствениот начин да се задржи контролата над возилото.
Не треба да одиме во крајности и да возиме премногу бавно бидејќи ако возиме многу побавно од другите возила, на другите ќе им биде тешко да се прилагодат и шансите за судир се поголеми.
„Манично“ возење: Кога ќе се смени семафорот, спуштете ја малку сопирачката, оставете го возилото да тргне пред повторно да удрите во гасот. Не се тркајте од семафор до семафор со нагли забрзувања и нагло сопирање, на овој начин го „уништувате“ горивото. Наместо тоа, фатете го моментумот на возилото и користете ги оптималните обртаи за да заштедите бензин (или дизел). Самото сопирање не е дејство кое троши дополнително гориво, проблемот е што се користи за да се намали растојанието помеѓу вашето возило и ситуацијата во која ќе треба да застанете.
Автомобилот не е подготвен за зимски временски услови
Возилото на ладно време бара дополнително внимание бидејќи и најмал проблем може да предизвика голема штета доколку не се реши навреме. Редовниот сервис на возилата пред почетокот на зимата е приоритет за сите сериозни возачи.
Исчистете го вашето возило од снег и мраз пред да возите
Возењето со снег на автомобил е казниво. Додека возите, снегот и мразот од вашиот автомобил може да летаат на друго возило и да предизвикаат штета или дури и несреќа.
Постои уште една опасност. Ако не го исчистите возилото од снег пред да возите, другите возачи можеби нема да можат јасно да ве видат кога успорувате и би можеле да ве удрат.
Состојбата на гумите на автомобилот
Доколку веќе неколку сезони не сте ги смениле гумите на вашиот автомобил, потребно е да ја проверите длабочината на „слојот на шарите“. Сè што е под четири милиметри ве става во ризик и треба да купите нови зимски гуми.
Покрај гумите, еднаш месечно се проверува и притисокот. Пониските температури предизвикуваат пад на притисокот, што резултира со послабо држење на гумите.
Возење во зимска облека
Опасноста лежи во тоа што зимската облека ви го отежнува движењето и гледањето во сообраќајот, додека зимските чевли со дебел ѓон нема да ви дадат добро чувство за педалата за гас, кочницата и спојката и нема да можете да реагирате доволно брзо во случај да е потребно.
Недоволно растојание помеѓу возилата
На влажен и прекриен пат со мраз, растојанието за сопирање станува подолго, па затоа е подобро да се држи поголемо растојание од вообичаеното.
Важно е да обрнете внимание на она што се случува зад вас. Најчестите несреќи во зима се случуваат кога некој ќе ве удри одзади.
/N1Info
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево2 дена
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза19 часа
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија5 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Македонија19 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили16 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална