Технологија
Според „Adobe Digital Economy Index“ цените на онлајн производите на интернет вртоглаво растат, иако пред пандемијата цените на компјутерите паднаа..
Цените на Интернет вртоглаво се зголемуваат, се вели во најновиот извештај од Adobe Digital Economy Index, кој покажа дека цената на стоките на веб се зголемила за 3,1% во јули во споредба со претходната година. Adobe ги следи цените на Интернет од 2014 година и забележа дека тие паѓале во просек за 3,9% секоја година од 2015 до 2019 година. Цените во јуни се зголемија за 2,3% во споредба со истиот период минатата година, додека цените надвор од мрежите исто така се зголемија за 5,4% во јули. Аналитичар во Adobe Digital Insights рече дека купувањето преку Интернет станува се поприсутно и потрошувачите се навикнуваат да нарачуваат секојдневни производи преку е -трговија.
Затоа, Adobe очекува инфлацијата на интернет да продолжи да расте и да биде поблиску усогласена со офлајн цените. Како што се шири дигиталната економија, трендовите на цените преку Интернет ќе имаат поголемо влијание врз тоа како ја мериме и разбираме целокупната инфлација. Земете предвид дека само во првите седум месеци од 2021 година, потрошувачите веќе потрошиле преку 481 милијарди долари преку Интернет, што е неверојатен раст од 61 процент во истиот период во 2019 година, рече Адобе.
Извештајот ги припишува зголемувањето на цените на зголемената побарувачка, ограничувањата во синџирот на снабдување и растечките категории кои имаа потрајни цени, бидејќи пандемијата на СОВИД-19 „ја смени предвидливата шема во е-трговијата, каде потрошувачите претежно можеа да купуваат поевтини производи преку Интернет“.
И додека овие зголемувања на цените не се толку силни како оние офлајн, нагорниот тренд не покажува знаци на забавување. Бидејќи е-трговијата учествува со поголем удел во вкупната малопродажба, инфлацијата преку Интернет станува с concern поголема загриженост за џебовите на потрошувачите, се вели во соопштението на Adobe. Од категориите на индексот, секоја се зголеми во јули, освен една: канцелариски материјали. Цените на лековите без рецепт се зголемија за речиси 6% во јули, додека цените на основните намирници, производи за лична нега и производи за миленичиња се зголемија за повеќе од 1% во јули. Во извештајот се објаснува дека компјутерите и електрониката обично стануваат поевтини секоја година, но тој тренд полека се менува.
Пред пандемијата COVID-19, цените на компјутерите паднаа за 9,24%, но во јули падот беше само околу 7%. Пандемијата предизвика промена во однесувањето на потрошувачите, при што повеќе луѓе сега удобно нарачуваат различни категории на предмети преку Интернет.
Извор: ZDNet.com
Фото: 200 Degrees / pixabay.com
Магазин
Pinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
Pinterest ја претстави новата функција Pinterest Assistant – дигитален асистент со вештачка интелигенција кој им помага на корисниците полесно да откријат идеи за облека, мебел и други инспиративни стилови преку апликацијата. Овој асистент ги користи податоците од активноста на корисниците – зачувани пинови, табли и пребарувања – за да понуди персонализирани препораки што одговараат на нивниот вкус и естетика.
Асистент што го разбира вкусот на корисникот
За разлика од класичното пребарување, кое бара прецизно внесени поими, Pinterest Assistant е создаден да разбере описни и разговорни барања. На пример, ако напишете „перници што одговараат на мојата дневна соба“, асистентот ќе ги анализира вашите постоечки пинови и ќе ви предложи идеи што се совпаѓаат со вашиот стил – како да имате личен декоратор во апликацијата.
Асистентот поддржува и гласовно пребарување, овозможувајќи им на корисниците да зборуваат наместо да пишуваат. Вештачката интелигенција потоа го анализира аудиото и го поврзува со визуелна содржина за да прикаже најрелевантни резултати – приближувајќи го процесот на откривање инспирација кон реалното искуство на купување и дизајнирање.
Решение за натрупаната вештачка содржина
Pinterest ја претставува оваа функција во момент кога корисниците се жалат на зголемената количина слики создадени од вештачка интелигенција. За да го намали тоа, платформата веќе воведе означување на ваквата содржина, како и опција за прилагодување на количината што ја гледате. Pinterest Assistant, иако не е директен филтер, може да помогне на оние што сакаат поавтентични и реални резултати.
Асистентот е моментално достапен во бета верзија во САД за корисници над 18 години, а поширокото воведување се очекува во следните недели и месеци.
Извор: Engadget
Магазин
Вашиот WhatsApp станува неосвоив – новата функција целосно ги блокира непознатите контакти
WhatsApp воведува нова безбедносна функција што им овозможува на корисниците целосна заштита од спам и потенцијални измами. Новата опција, наречена „Strict Account Settings“, е моментално во тест фаза за Android и iOS, а наскоро ќе биде достапна за сите.
Функцијата делува како „екстремна заштита“, овозможувајќи целосно блокирање на линкови, фотографии, видеа и повици од непознати контакти. Со тоа, се ограничува пристапот до чувствителни поставки на сметката, што ја прави апликацијата речиси непробојна за напаѓачи и измамници.
Според описот на WhatsApp, новата опција е првенствено наменета за корисници кои се под активен напад или чиј број и уред биле компромитирани.
Сепак, и за секојдневните корисници функцијата може да биде корисна – особено за елиминирање на спам пораките и несаканите групни разговори. „Строгите поставки на сметката“ можат да се комбинираат со другите безбедносни алатки, како што се Advanced Security Tools на Android или Stolen Device Protection на iPhone, за уште посилна заштита.
WhatsApp ја тестира оваа функција веќе неколку недели, а нејзиното јавна објава се очекува во наредниот период.
Извор: Blic
Магазин
YouTube наградува лајкови со забавни анимации
ouTube воведе нова интерактивна функција – копчето „Ми се допаѓа“ сега може да ве награди со кратка, забавна анимација секогаш кога ќе лајкувате одредено видео.
Оваа функција беше најавена уште во средината на октомври како дел од серија ажурирања на интерфејсот на платформата, чија цел е подобро и поинтерактивно корисничко искуство.
20 различни анимации според жанрот на видеото
Моментално се достапни околу 20 различни анимации, прилагодени на жанрот на видеото што го гледате.
-
Ако е во прашање автомобилско или тркачко видео, копчето „Ми се допаѓа“ ќе се претвори во вртечка гума со чад.
-
Кај едукативните видеа, иконата накратко станува сијалица, симбол на нова идеја.
-
За видеа со кучиња и мачки, има посебни анимации со животинска тема — иако засега нема ништо за видеа со бебиња.
Корисникот Андреас Сторм на платформата X (порано Twitter) сподели две кратки видеа во кои се прикажани сите 20 анимации, што беше забележано и од Android Authority.
Новата функција е уште еден обид на YouTube да ги поттикне корисниците на поголема интеракција и да внесе дополнителна забава во секојдневното користење на платформата.
Извор: TheVerge
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (13 ноември)
-
Хороскоп14 часаХороскоп за петок (14 ноември)
-
Временска прогноза1 денПопоски: Следната седмица ќе имаме чести и обилни врнежи од дожд проследени со повремено силен јужен ветер
-
Македонија2 денаНов случај на сообраќајна несреќа помеѓу тмв и електричен тротинет во Битола, констатирани биле тешки телесни повреди
-
Lifestyle1 денКолку кафе пиете дневно? Медицината вели дека ова се безбедни количини.
-
Балкан18 часаАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Lifestyle1 денКако да ја направите вашата правосмукалка да трае подолго и да работи како нова
-
Занимливости1 денМрсната коса бара секојдневна грижа и одржување
