Технологија
Според „Adobe Digital Economy Index“ цените на онлајн производите на интернет вртоглаво растат, иако пред пандемијата цените на компјутерите паднаа..
Цените на Интернет вртоглаво се зголемуваат, се вели во најновиот извештај од Adobe Digital Economy Index, кој покажа дека цената на стоките на веб се зголемила за 3,1% во јули во споредба со претходната година. Adobe ги следи цените на Интернет од 2014 година и забележа дека тие паѓале во просек за 3,9% секоја година од 2015 до 2019 година. Цените во јуни се зголемија за 2,3% во споредба со истиот период минатата година, додека цените надвор од мрежите исто така се зголемија за 5,4% во јули. Аналитичар во Adobe Digital Insights рече дека купувањето преку Интернет станува се поприсутно и потрошувачите се навикнуваат да нарачуваат секојдневни производи преку е -трговија.
Затоа, Adobe очекува инфлацијата на интернет да продолжи да расте и да биде поблиску усогласена со офлајн цените. Како што се шири дигиталната економија, трендовите на цените преку Интернет ќе имаат поголемо влијание врз тоа како ја мериме и разбираме целокупната инфлација. Земете предвид дека само во првите седум месеци од 2021 година, потрошувачите веќе потрошиле преку 481 милијарди долари преку Интернет, што е неверојатен раст од 61 процент во истиот период во 2019 година, рече Адобе.
Извештајот ги припишува зголемувањето на цените на зголемената побарувачка, ограничувањата во синџирот на снабдување и растечките категории кои имаа потрајни цени, бидејќи пандемијата на СОВИД-19 „ја смени предвидливата шема во е-трговијата, каде потрошувачите претежно можеа да купуваат поевтини производи преку Интернет“.
И додека овие зголемувања на цените не се толку силни како оние офлајн, нагорниот тренд не покажува знаци на забавување. Бидејќи е-трговијата учествува со поголем удел во вкупната малопродажба, инфлацијата преку Интернет станува с concern поголема загриженост за џебовите на потрошувачите, се вели во соопштението на Adobe. Од категориите на индексот, секоја се зголеми во јули, освен една: канцелариски материјали. Цените на лековите без рецепт се зголемија за речиси 6% во јули, додека цените на основните намирници, производи за лична нега и производи за миленичиња се зголемија за повеќе од 1% во јули. Во извештајот се објаснува дека компјутерите и електрониката обично стануваат поевтини секоја година, но тој тренд полека се менува.
Пред пандемијата COVID-19, цените на компјутерите паднаа за 9,24%, но во јули падот беше само околу 7%. Пандемијата предизвика промена во однесувањето на потрошувачите, при што повеќе луѓе сега удобно нарачуваат различни категории на предмети преку Интернет.
Извор: ZDNet.com
Фото: 200 Degrees / pixabay.com
Магазин
Зошто корисниците на iPhone не се воодушевени од функциите на Apple AI?
Истражувањата покажуваат млака реакција од корисниците на iPhone кон функциите на вештачката интелигенција.
Со лансирањето на iOS 18.1, Apple ги претстави долго очекуваните функции на „Apple Intelligence“ за iPhone. Сепак, наместо масовен интерес и миграција кон новите модели, одговорот на корисниците беше неочекувано слаб. Според извештајот на американската веб-страница SellCell, реакцијата кон Apple Intelligence е изненадувачки млака.
Што покажуваат податоците?
SellCell спроведе анкета меѓу корисници на iPhone кои имаат пристап до функциите на Apple Intelligence. Над 60% од испитаниците изјавиле дека не се премногу заинтересирани за овие функции и дека повеќе вреднуваат други карактеристики на своите уреди.
Три главни причини за оваа рамнодушност се:
- Недостаток на ажурирање на најновата верзија на iOS
Над 50% од корисниците не го ажурираат својот оперативен систем исклучиво поради функциите на Apple Intelligence. - Непрактичност на функциите
Многу корисници ги сметаат овие карактеристики за непрактични за секојдневна употреба. - Скептицизам за точноста на AI
Недовербата во прецизноста и сигурноста на вештачката интелигенција дополнително го намалува интересот.
Аналитичарите изразуваат сомнеж
Познатиот аналитичар Минг-Чи Куо истакнува дека нема докази дека функциите на Apple Intelligence ќе придонесат за значителен раст на продажбата на хардвер или приходите од услуги. Тој предупредува дека Apple може да се соочи со уште поголеми предизвици во текот на 2025 година.
Ограничена достапност и идни планови
Apple Intelligence моментално е достапна само во земјите со англиски јазик. Сепак, компанијата планира да ја прошири функцијата на јазици како кинески, корејски и јапонски до април 2025 година, што може да предизвика поголем интерес и популарност на овие карактеристики.
Извор: Benchmark
Магазин
OpenAI го претстави Tasks: Нов виртуелен асистент со вештачка интелигенција
Вештачката интелигенција се пробива и во светот на виртуелните асистенти.
OpenAI им зададе сериозен предизвик на технолошките компании што веќе се фалат со своите виртуелни асистенти. Како што беше најавено, OpenAI воведе бета верзија на функцијата Tasks во ChatGPT.
Според OpenAI, Tasks ќе им овозможи на корисниците на ChatGPT да извршуваат разни задачи – од поставување потсетници за купување билети за фудбалски натпревар до проверка на временската прогноза или состојбата на патиштата.
Дополнително, ChatGPT ќе ги следи разговорите со корисникот и, врз основа на нив, ќе предлага соодветни задачи кои корисникот ќе може да ги прифати или одбие.
Заканата од OpenAI ја почувствуваа и другите водечки компании на пазарот за виртуелни асистенти. Amazon планира во „следните месеци“ да ја подобри својата Alexa и да ја трансформира во целосен агент со вештачка интелигенција. Новата верзија ќе биде дизајнирана да реагира на корисничките навики, како што е автоматско вклучување или исклучување на светлата во согласност со нивниот распоред за спиење.
Од друга страна, Apple ја интегрира својата „Apple Intelligence“ во Siri со помош на ChatGPT, додека Google го надгради својот виртуелен асистент со Gemini, својот модел за вештачка интелигенција.
Извор: Zimo
Социјални мрежи
Иран ја укина забраната за социјалната мрежа „WhatsApp“ и „Google Play“
Иранските власти ја укинаа забраната за платформата за пораки WhatsApp и Google Play, што го означи првиот чекор кон олеснување на ограничувањата за интернет, објавија во вторникот иранските државни медиуми.
Иран е познат по тоа што има една од најстрогите контроли за пристап до интернет во светот. Платформите за социјални медиуми со седиште во САД, како што се Фејсбук, Твитер и Јутјуб, одамна се блокирани, но технолошките Иранци често ги заобиколуваат користејќи виртуелни приватни мрежи (ВПН).
Според извештајот на официјалната новинска агенција ИРНА, на состанокот со кој претседаваше претседателот Масуд Пезешкијан беше постигнато „позитивно мнозинство гласови“ за укинување на ограничувањата за пристап до популарните странски платформи, вклучително WhatsApp и Google Play.
– „Денес е направен првиот чекор во отстранувањето на ограничувањата на интернетот“, изјави иранскиот министер за информатичка и комуникациска технологија, Сатар Хашеми, пренесе ИРНА.
Во септември, Соединетите Држави ги повикаа големите технолошки компании да помогнат да се заобиколи онлајн цензурата во земјите кои строго го контролираат пристапот до интернет, вклучително и Иран. Ова укинување на забраните можеби е поврзано со овие меѓународни притисоци.
Овој потег на иранските власти може да сигнализира почеток на пошироко олеснување на ограничувањата, но останува да се види како ќе се развива ситуацијата и како властите ќе ја балансираат домашната контрола и глобалните притисоци.
Извор: CNN
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Пациенти се жалат дека кругот на кичевската Болница е под снег и мраз, тешко се стигнува до медицинските врати, надлежните последно исчистиле пред два дена!
-
Временска прогноза1 ден
Доаѓаат минусни температури и преку ден, ќе имаме силен мраз и замрзнати површини
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (15 јануари)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за четврток (16 јануари)
-
Магазин1 ден
(ВИДЕО) Среќна ви Нова Година со чиста душа, спокојна, и со радост и со славје и догодина со здравје, каланда на дечињата од кичевскиот хор „Митрополит Козма Пречистански“
-
Автомобили8 часа
Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена
-
Скопје9 часа
Скопјанка пријавила дека машко лице ја допирало по телото
-
Магазин14 часа
Не трошете пари за поправки! Шест знаци дека е време за нов мобилен телефон