Следете не

Технологија

Според „Adobe Digital Economy Index“ цените на онлајн производите на интернет вртоглаво растат, иако пред пандемијата цените на компјутерите паднаа..

Објавено пред

на

Цените на Интернет вртоглаво се зголемуваат, се вели во најновиот извештај од Adobe Digital Economy Index, кој покажа дека цената на стоките на веб се зголемила за 3,1% во јули во споредба со претходната година. Adobe ги следи цените на Интернет од 2014 година и забележа дека тие паѓале во просек за 3,9% секоја година од 2015 до 2019 година. Цените во јуни се зголемија за 2,3% во споредба со истиот период минатата година, додека цените надвор од мрежите исто така се зголемија за 5,4% во јули. Аналитичар во Adobe Digital Insights рече дека купувањето преку Интернет станува се поприсутно и потрошувачите се навикнуваат да нарачуваат секојдневни производи преку е -трговија.

Затоа, Adobe очекува инфлацијата на интернет да продолжи да расте и да биде поблиску усогласена со офлајн цените. Како што се шири дигиталната економија, трендовите на цените преку Интернет ќе имаат поголемо влијание врз тоа како ја мериме и разбираме целокупната инфлација. Земете предвид дека само во првите седум месеци од 2021 година, потрошувачите веќе потрошиле преку 481 милијарди долари преку Интернет, што е неверојатен раст од 61 процент во истиот период во 2019 година, рече Адобе.

Извештајот ги припишува зголемувањето на цените на зголемената побарувачка, ограничувањата во синџирот на снабдување и растечките категории кои имаа потрајни цени, бидејќи пандемијата на СОВИД-19 „ја смени предвидливата шема во е-трговијата, каде потрошувачите претежно можеа да купуваат поевтини производи преку Интернет“.

И додека овие зголемувања на цените не се толку силни како оние офлајн, нагорниот тренд не покажува знаци на забавување. Бидејќи е-трговијата учествува со поголем удел во вкупната малопродажба, инфлацијата преку Интернет станува с concern поголема загриженост за џебовите на потрошувачите, се вели во соопштението на Adobe. Од категориите на индексот, секоја се зголеми во јули, освен една: канцелариски материјали. Цените на лековите без рецепт се зголемија за речиси 6% во јули, додека цените на основните намирници, производи за лична нега и производи за миленичиња се зголемија за повеќе од 1% во јули. Во извештајот се објаснува дека компјутерите и електрониката обично стануваат поевтини секоја година, но тој тренд полека се менува.

Пред пандемијата COVID-19, цените на компјутерите паднаа за 9,24%, но во јули падот беше само околу 7%. Пандемијата предизвика промена во однесувањето на потрошувачите, при што повеќе луѓе сега удобно нарачуваат различни категории на предмети преку Интернет.

Извор: ZDNet.com
Фото: 200 Degrees / pixabay.com

Магазин

Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify

Објавено пред

на

Фото: Heidi Fin @ unsplash
Фото: Heidi Fin @ unsplash

По повеќе од седум години најави и одложувања, Spotify конечно воведува lossless квалитет на звук – функција што корисниците одамна ја посакуваа.

Бесплатна надградба за Premium корисниците

Новата опција ќе биде достапна за сите Spotify Premium корисници во 50 земји, и тоа без дополнителни трошоци. Во следните два месеци, милиони љубители на музика ќе можат да уживаат во новото искуство на слушање.

Корисниците ќе добијат известување во апликацијата кога функцијата ќе стане активна. Потоа, преку поставките за квалитет на звук, ќе можат да ја вклучат опцијата.

Кога е активирана, на лентата за репродукција ќе се појави посебен индикатор, а Spotify lossless ќе функционира преку компатибилни уреди како Sony, Bose, Samsung и Sennheiser. Поддршка за Sonos и Amazon се очекува веќе следниот месец, пренесува The Verge.

Ограничувања и споредба со конкуренцијата

Иако ова е голем чекор напред, постои едно ограничување: Spotify lossless оди до 24-битен / 44,1 kHz FLAC формат. Од друга страна, конкуренцијата – Apple Music, Tidal и Qobuz – нуди повисок квалитет.

Сепак, за просечниот слушател разликата е речиси незабележлива. Ова остава простор Spotify во иднина да лансира и понапредна, „deluxe“ верзија за вистинските аудиофили.

Каде стои YouTube Music?

Интересно е што со овој потег, YouTube Music останува единствената голема музичка платформа без lossless поддршка – и засега нема индикации дека тоа наскоро ќе се промени.

Извор: Blic

Прочитај повеќе...

Магазин

Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Објавено пред

на

Фото: Erik Mclean @ unsplash
Фото: Erik Mclean @ unsplash

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.

Резервации преку апликација

Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.

Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.

Joby – амбиции за воздушни таксиња

Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.

Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.

Инвеститори и поддршка

Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.

Blade – не само превоз на патници

Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.

Извор: N1Info

Прочитај повеќе...

Магазин

Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Објавено пред

на

Фото: Timothy Hales Bennett @ Unsplash
Фото: Timothy Hales Bennett @ Unsplash

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.

Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.

Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.

Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.

Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.

Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.

Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.

И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.

Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.

Извор: TechCrunch

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп6 часа

Хороскоп за недела (14 септември)

ОВЕН Вие сте упорни во сѐ што ќе наумите, па ако деловниот успех е ваш приоритет нема сомнежи дека ќе...

Спорт16 часа

Анчелоти до Нејмар: „Во денешно време е морате да бидете во добра форма“

Во интервју за ESPN, трофејниот тренер откри дека би сакал еден од најдобрите фудбалери од последната деценија да го види...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за сабота (13 септември)

ОВЕН Не се вознемирувајте премногу ако некој ве разочара утрово. Сочувството, разбирањето и општата помош што сте подготвени да им...

Свет2 дена

Денес во Киргистан беше регистриран силен земјотрес

Во Киргистан денеска е регистриран земјотрес со јачина од 4,1 степени според Рихтеровата скала, информира Европско-медитеранскиот сеизмолошки центар. Потресот бил...

Автомобили2 дена

BMW и Qualcomm развиваат систем за помош при управување „Snapdragon Ride Pilot“

BMW и Qualcomm го претставија новиот систем за помош на возачот „Snapdragon Ride Pilot“, кој за прв пат ќе биде...

Скопје2 дена

СВР Скопје: Кривична пријава против двајца скопјани, одгледувале канабис во нивните дворови

Одделот за сузбивање на организиран и сериозен криминал – Сектор за криминалистички истраги – Единица за недозволена трговија со дрога,...

Фото: Heidi Fin @ unsplash Фото: Heidi Fin @ unsplash
Магазин2 дена

Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify

По повеќе од седум години најави и одложувања, Spotify конечно воведува lossless квалитет на звук – функција што корисниците одамна...

Фото: Wyron A @ unsplash Фото: Wyron A @ unsplash
Lifestyle2 дена

Работи што генерацијата Z не сака да ги работи

Генерацијата Z сè повеќе ги избегнува одредени работни места на почетно ниво, незадоволни од ниските плати и фиксното работно време...

Хроника2 дена

Комбе со работници паднало од експресниот пат Штип – Радовиш, неофицијално има жртви и повредени

Во утринските часови се случила тешка сообраќајна несреќа на експресниот пат Штип – Радовиш, кога комбе што превезувало работници излетало...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за петок (12 септември)

ОВЕН Постои можност на деловно поле да добиете помош околу напредувањето кое сте го очекувале. Потребно е повеќе да и...

НАЈЧИТАНИ