Магазин
Telegram воведува премиум план за претплата за корисниците

Telegram лансира премиум план за претплата за корисниците.
Популарната платформа за пораки Telegram наскоро би можела да воведе премиум план за претплата за корисниците. Засега, платформата не наплаќа никакви надоместоци или претплати од корисниците за обезбедување услуги за пораки, споделување мултимедијални содржини, користење сметки или правење резервни копии. Сепак, таа динамика може да се промени.
Сликата од екранот што ја сподели Александро Палучи преку неговиот профил на Twitter покажува воведна порака или порака за добредојде што Telegram им ја покажува на новите корисници. Забележлива е разликата помеѓу пораката што моментално ја прикажува Telegram и пораката што се прикажува на Twitter.
Small changes in #Telegram 👀
ℹ️ This screenshot is based on the new strings available on https://t.co/jIjnX8t5NQ https://t.co/xMNuySSIO6 pic.twitter.com/IwaaA3AQoY
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) May 27, 2022
Во моментов, на новите корисници кои се регистрираат на Telegram им е прикажана пораката „Telegram е засекогаш бесплатна. Нема реклами. Нема претплата. „Сепак, пораката видена на Twitter покажува дека „Телеграм обезбедува бесплатен неограничен облак складирање за разговор и медиуми“.
Telegram дефинитивно влегува во премиум планот за претплата за корисниците и би можел да почне да прикажува реклами на корисници кои немаат претплата. Оние кои имаат претплата ќе имаат етикета до нивното име и легален пристап до ексклузивни налепници и реакции. Во моментов не се познати деталите за премиум претплатата, како што се цената и поволностите. Дали може да се очекува дека и другите ќе почнат да го применуваат?
Извор: Republicworld
Гејминг
Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта Diablo Immortal, а причината за тоа е системот за монетизација што го имплементира Blizzard.
Повеќето од нив го сметаат Diablo Immortal за вистинско грабање пари, со оглед на тоа дека е неопходно да се потрошат над 100.000 долари за максимално надградување на карактерот. Сепак, се чини дека на многу луѓе не им пречи да трошат пари на играта, бидејќи Diablo Immortal сè уште заработува 1 милион долари дневно, еден месец по нејзиното објавување.
Според статистиката и аналитиката на AppMagic, Diablo Immortal имал над 10 милиони преземања во првиот месец. За споредба, Diablo 3 достигна 10 милиони играчи за шест недели. Сепак, треба да се забележи дека Diablo Immortal е игра за бесплатна игра, достапна за многу платформи, додека Diablo 3 првично беше достапна само за компјутер.
Во текот на првиот месец, Diablo Immortal заработи 49 милиони долари, што во просек значи 1,63 милиони долари дневно. Во моментов, играта не генерира многу приходи, но сепак заработува над милион долари дневно.
Во споредба со другите мобилни гиганти, како што е Apex Legends, Diablo Immortal генерирал пет пати повеќе приходи во истиот компаративен период. Како и бројот на преземања, играчите од САД се во голема мера одговорни за заработката што ја генерира играта.
Во моментов, Diablo Immortal има оценка од 0,3 на Metacritic, што ја прави една од најлошите игри оценети од корисниците досега. Од друга страна, стручните критики не се толку ригорозни, па играта има скор од 59 поени во овој сегмент.
Магазин
TikTok се откажува од своите планови

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се очекуваше.
Популарната платформа, наводно, ги напушта плановите за купување во живо на европскиот и американскиот пазар. Како што пренесуваат странските медиуми, раните тестови на оваа услуга не вродиле со плод.
TikTok ја тестира функцијата „live shopping“ во ОК од минатата година, почнувајќи со настанот со повеќе брендови наречен „On Trend“ во декември. Сепак, наскоро стана јасно дека купувањето на пренос во живо не привлече доволно внимание и публика, продажбата беше слаба и некои креатори целосно го напуштија проектот.
Компанијата планираше да го лансира Shop во Германија, Франција, Италија и Шпанија, како и во САД подоцна во текот на годината, но во меѓувреме беше потврдено дека моменталниот фокус е само на проектот на ОК да заживее и на крајот направи го успешен.
Купувањето преку Интернет во живо, предводено од креатори и влијателни лица, теоретски би можело да биде голем деловен потфат за ByteDance, компанијата која е сопственик на TikTok. Douyin, кинеската верзија на TikTok (која исто така е во сопственост на ByteDance) ги претвори овие продажби во живо во големи културни настани, носејќи им бизнис на продавачите, креаторите и платформите.
Досега, сепак, нема многу докази кои сугерираат дека моделот на шопинг во живо ќе биде успешен насекаде. TikTok е популарна апликација, на која голем број луѓе трошат многу време и трошат пари, па се очекува платформата да најде начин да привлече поголемо внимание за купување преку Интернет во живо.
Магазин
PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од 28 јули, само личните сметки на PayPal ќе можат да го користат методот на трансакција Friends & Family наменет за „доверливи“ примачи.
Имено, постојат два начини за испраќање пари преку PayPal – Friends & Family и Goods & Services. Првиот начин е наменет, на пример, да им дадете пари на пријатели или деца како подарок или на луѓе кои лично ги познавате. Овој вид на плаќање нема провизија, но нема заштита од измама, како и можност за враќање на парите. Начинот на G&S е стандарден и вклучува провизија. Се разбира, никој не сака да го плати, но обезбедува сигурност во случаи кога, на пример, добивате оштетена стока што сте ја нарачале и платиле преку PayPal, или ако никогаш не пристигнат на вашата адреса.
За да привлечат клиенти, многу деловни корисници го користеа начинот на плаќање F&F, со цел да избегнат плаќање провизии и дополнителни трошоци, иако тој не е наменет за овие цели. На овој начин тие се обидуваа да бидат поконкурентни, иако клиентите можеби не знаеја дека ја губат гореспоменатата безбедност и заштита.
Со воведувањето на оваа такса за деловните корисници, односно откажувањето на начинот на плаќање F&F за нив, PayPal малку го промени начинот на наплата на провизијата, барем кога станува збор за САД. Наместо досегашните 2,89 отсто, плус фиксна провизија од 0,49 долари, почнувајќи од 28 јули, продавачите ќе плаќаат 2,99 отсто, без дополнителен фиксен дел од провизијата.
Извор: The Verge
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (5 јули)
-
Кичево1 ден
Неколку кичевски населби утре ќе бидат со времен прекин на електрична енергија поради работа на ЕВН Кичево
-
Магазин1 ден
iPhone 14 ќе руши различни рекорди, еден од нив е цената
-
Хроника5 часа
Во близина на авто-камп Струга во охридско езеро, било забележано удавено лице
-
Автомобили5 часа
Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки
-
Македонија1 ден
Ноќеска бил пријавен украинец кој во охридски хотел агресивно се однесувал према вработените
-
Временска прогноза1 ден
На почеток од денот многу топло, додека во попладневните часови пороен дожд. Нови врнежи и пониски температури доаѓаат викендов..
-
На денешен ден18 часа
6 јули – На денешен ден