Автомобили
Toyota и Lexus го усвоија стандардот за полнење на електрични возила на Tesla
Toyota и Lexus ќе добијат пристап до суперполначите на Tesla во 2025 година.
Постарите модели ќе користат адаптери за полнење
Производителите на автомобили постепено почнаа да го прифаќаат стандардот NACS. Целта на производителите на автомобили е постепено да ги заменат возилата со внатрешно согорување со електрични модели. Toyota е најновата компанија која се приклучи на растечката листа на компании. Toyota објави дека постигнала договор со Tesla да користи NACS конектори за одредени модели почнувајќи од 2025 година. Исто така, електричните возила кои припаѓаат на луксузната марка Lexus ќе бидат опремени со конектори кои го исполнуваат истиот стандард.
Со воведување на NACS приклучоци за своите електрични модели, Toyota ефективно ќе им овозможи на своите клиенти пристап до над 12.000 Tesla Superchargers низ Северна Америка. Иако компанијата нема да го имплементира овој стандард во наредната година, нејзината временска рамка се совпаѓа со онаа на нејзините конкуренти. Важно е да се напомене дека на корисниците кои веќе поседуваат возила на Toyota и Lexus со поврзување на системот за комбинирано полнење (CCS) ќе им бидат понудени адаптери за стандардот NACS, почнувајќи од 2025 година.
BMW, исто така, неодамна објави дека ќе го усвои овој стандард за сите свои електрични возила во САД и Канада. Пред неколку месеци, GM и Ford објавија дека се движат кон овој стандард почнувајќи од 2025 година. Сопствениците на возила од овие производители ќе можат да пристапат до Tesla Superchargers веќе следната година со соодветниот адаптер. Hyundai ќе го усвои стандардот NACS за своите електрични возила во САД во 2024 година и во Канада во 2025 година.
Honda, јапонскиот производител на автомобили, најави преминување кон NACS во септември. Исто така, компанијата планира за две години да започне со продажба на возила со NACS конекција. Компанијата соопшти дека развива адаптер кој ќе им овозможи на моделите на Honda произведени пред 2025 година да се поврзат со станиците за полнење на Tesla.
Извор: Engadget
Автомобили
Кога е најдобро време да го продадете вашиот автомобил?
Неколку фактори влијаат на тоа дали добивате пари за вашиот автомобил колку што очекувате. Еве што велат експертите.
При продажба на половно возило, еден од најважните податоци за потенцијалниот купувач е километражата.
Генерално, се верува дека автомобилите почнуваат да се расипуваат на околу 200.000 километри, што би значело дека се стари приближно 10 години, пренесува N1 Словенија.
Како што велат од Словенечкиот автомобилски сојуз, најдобро е да се продаде пловечки автомобил пред поголеми сервиси или некои предвидени големи трошоци за поправка.
Ако сакате да добиете добри пари за вашиот автомобил, најдобро е да почнете да размислувате да го продадете некаде околу 120.000 километри, вели Петер Кавчиќ од словенечкиот АМЗС.
Сепак, тој додава дека ако редовно го одржувате вашето возило, километражата не е толку важна – тоа, секако, значи дека го одржувате како што ви препишал производителот.
Покрај километражата, на тоа колку пари би можеле да добиете за вашиот автомобил може да влијае и годишното време – најдобро е да го продадете во март, април и мај. Од друга страна, не толку поволни месеци се јули, август и декември.
Автомобили
Автомобилскиот бренд „Форд“ во иднина ќе се фокусира на најпрофитабилни модели на пазарот, Фарли убеден дека може против најпродаваните светски брендови
Извршниот директор на Ford, Џим Фарли, даде неколку бомбастични изјави за време на едно неодамнешно интервју за „Car Magazine“. Farley го најави доаѓањето на Ford Explorer во Европа, а зборуваше и за иднината на марката.
– „Излегуваме од здодевниот бизнис со автомобили и влегуваме во легендарниот бизнис со автомобили“, изјави Фарли за весникот, всушност мислеше дека Форд промени дел од својата постава за да се фокусира на мал број најпрофитабилни модели.
Така Ford ќе се ослободи од моделот Focus, а неодамна го прекинаа производството на моделите Fiesta, Flex, C-Max за обични и хибридни модели, како и производството на Taurus.
Сите овие модели имаа нешто заедничко: Тие беа поевтиниот дел од понудата на Ford, но во исто време беа прилично скапи за сегментот во кој припаѓаат. Се чини дека, како што правеше претходно, Ford сега ќе се обиде да им пристапи на побогатите клиенти.
– „Можеме да се натпреваруваме против Порше со Мустангот – тоа е најпродаваното спортско купе во светот. Ќе инвестираме во тој бренд и ќе бидеме посилни, како пример за насоката во која треба да се развиваат патничките автомобили Форд, Фарли го спомена Raptor – овој модел беше претставен во 2010 година како премиум верзија на F-150, а сега тоа е начинот на кој Форд треба да се развива во иднина“, меѓудругото истакна директорот, пренесува b92.net
Автомобили
Фолксваген интегрира вештачка интелигенција
Volkswagen of America, Inc. најави примена на генеративна вештачка интелигенција во рамките на мобилната апликација myVW преку стратешко партнерство со Google Cloud. Volkswagen ги користи способностите за вештачка интелигенција и машинско учење на Google Cloud, како и експертизата на Google Cloud Consulting, за да го лансира новиот виртуелен асистент на Volkswagen myVW и да им обезбеди на сопствениците на возила интуитивен пристап до критичните информации и услуги за возилата.
Новиот генеративен виртуелен асистент со вештачка интелигенција во апликацијата myVW моментално е достапен за сите сопственици на My24 Atlas и Atlas Cross Sport, а возачите можат да пристапат до информации и одговори специфични за нивните возила.
Виртуелниот асистент MyVW ги комбинира податоците за поврзаните автомобили на Volkswagen со моделите Gemini на платформата Vertex AI на Google Cloud за да им обезбеди на корисниците точни информации со мала латентност. Сопствениците на Atlas и Atlas Cross Sport можат да го користат новиот виртуелен асистент преку апликацијата myVW за да ги истражуваат прирачниците на нивните сопственици и да поставуваат прашања како што се: „Како да сменам дупната гума?“ или „Што значи ова дигитално показно светло? Дополнително, корисниците на апликацијата myVW можат да ги користат мултимодалните способности на Gemini за да видат корисни информации и контекст на индикаторските светла со едноставно насочување на камерите на нивните паметни телефони кон контролната табла.
Со комбинацијата на Vertex AI и BigQuery на Google Cloud, Volkswagen може да ги заземјува и подесува моделите Gemini на повеќе извори на податоци, вклучувајќи прирачници за сопственици, ЧПП за клиенти, статии во центарот за помош, официјални видеа на YouTube на Volkswagen и водичи чекор-по-чекор. Volkswagen , исто така, ја искористи експертизата на Google Cloud Consulting за време на процесот на развој на апликации, од дизајн до распоредување. Оваа сеопфатна поддршка осигурува дека апликацијата не само што ги исполнува специфичните законски барања и високите стандарди на Volkswagen , туку обезбедува и иновативно искуство насочено кон корисникот.
Повеќето сопственици на MI20 и поновите возила на Volkswagen ќе можат да го користат новиот виртуелен асистент на Volkswagen во апликацијата myVW почнувајќи од 2025 година. Апликацијата myVW е достапна и во Apple Store и во Google Play Store.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (10 октомври)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за петок (11 октомври)
-
Свет1 ден
(ВИДЕО) Жителите во областа Тампа добија порака „Преземете акција да ги заштитите вашите животи“
-
Македонија2 дена
На малопродажните објекти авто-плинот со нова покачена цена за литар
-
Кичево1 ден
Утре во ЦК „Кочо Рацин“- Кичево ќе се одржи X-тата јубилејна младинска керамичка работилница
-
Автомобили2 дена
Кога е најдобро време да го продадете вашиот автомобил?
-
Временска прогноза14 часа
Денес и утре „мини-лето“ преку ден, додека утринските температури ќе бидат ниски
-
Магазин2 дена
Оваа апликација „јаде“ најмногу мобилен интернет: Google Maps е само на шестото место