Следете не

Автомобили

Toyota триумфираше на Ле Ман четврти пат по ред

Објавено пред

на

Toyota дојде до својата четврта последователна победа на култната трка 24 часа Ле Ман, со екипаж составен од Мајк Конвеј, Камуи Кобајаши и Хозе Марија Лопес, зад воланот на # 7 GR010 хибрид.

Овогодинешното издание го означи почетокот на новата ера на Hypercar (LMH), при што јапонскиот тим продолжи таму каде што застана со LMP1, достигнувајќи двојна победа. Критичарите може да посочат дека немаше соодветна конкуренција за автомобилите Газу Рејсинг, но начинот на кој тие триумфираа е толку импресивен што не го намалува нивниот успех, бидејќи треба да се има предвид дека трката на некој начин беше непозната, со возила сепак тие не се докажани на толку долги, напорни растојанија, во услови на жестоки трки.

„Тоа беше тешка трка“, рече Конвеј. „Знаевме дека имаме проблем со болидот во последните шест дела, и тоа можеше да дегенерира во навистина голема тешкотија, но тимот дојде до решение и ни овозможи да одиме понатаму. Сите пофалби за тимот, што придонесе за двојна победа. Ова е посебен успех со оглед на околностите.

Оваа трка никогаш не е лесна. Дури и кога сте сами на чело, се може да се случи. Сега можеме да уживаме, бидејќи отстранивме голем товар од нашите плеќи “.

Извор: Vrelegume
Фото: Unsplash

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Објавено пред

на

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.

Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.

Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.

Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:

  • 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
  • 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.

Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.

Најподложни на дефекти според староста:

2-3 години:

  • Tesla Model 3 – 14,2%
  • Ford Mondeo – 13,2%
  • Škoda Scala – 11,8%

4-5 години:

  • Tesla Model 3 – 19,5%
  • Volkswagen Sharan – 17,7%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%

6-7 години:

  • Dacia Dokker – 26,5%
  • Dacia Duster – 24,3%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%

8-9 години:

  • Dacia Dokker – 30,9%
  • Dacia Duster – 29,7%
  • Dacia Sandero – 28,6%

10-11 години:

  • Dacia Logan – 39,6%
  • Dacia Duster – 34,1%
  • Renault Twingo – 33%

Стареењето на автомобилите во Германија

Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен

Објавено пред

на

Потврда од врвот на компанијата потврдува дека следната генерација на популарниот компактен модел, Dacia Sandero, кој беше најпродаван автомобил во Европа во 2024 година, ќе добие целосно електрична варијанта до крајот на 2027 година. Потврдата дојде од извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, а информацијата ја пренесува Automotive News Europe.

Во моментов, Dacia нуди само еден целосно електричен модел, „Spring“, а компанијата се надева дека ценовната стратегија и електричната понуда на брендот ќе ја направат силна конкуренција, особено во однос на растечката кинеска офанзива на европскиот пазар.

Ако Sandero сака да го задржи статусот на најпродаван модел во Европа, ќе мора да понуди повеќе, но и да стане еден од најевтините автомобили на пазарот. Ова важи и за понудата на електрични автомобили, каде што кинеските марки се сериозна закана. Најавите велат дека комбинацијата од прозорецот на Renault со моќен мотор од 95 КС и батерија од 40 kWh за автономија од 300 километри ќе биде најверојатната опција за новиот електричен Sandero.

Во рамките на Renault, Dacia ја презема клучната улога во конкуренцијата на најприфатливите модели, како во понудата на автомобили со фосилни горива, така и на електрични автомобили. Доделувањето на титулата Европски автомобил на годината за моделот Renault 5 дополнително ќе ја зајакне оваа стратегија.

Наскоро, Sandero ќе добие и Hybrid 140 верзија, што ќе го направи моделот попосакуван кај купувачите кои бараат минимална потрошувачка на гориво и сите предности на автоматски менувач. Ова беше очекувано, имајќи предвид дека моделот Jogger веќе го нуди истиот погон, а технолошки е идентичен со Sandero. Претходно, Ле Вот ја потврди хибридната верзија за британскиот AutoExpress, но без да потврди можни модификации.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Култура6 часа

Денеска е Св.Антониј Велики, честито име Антонио, Антоанета, Антониј..

Мисирец, роден околу 250 година во некое село Кома близу Хераклеја. По смртта на неговите благородни и богати родители си...

Хороскоп8 часа

Хороскоп за четврток (30 јануари)

Овен На работа, и покрај лошите аспекти успевате работите да ги завршите на време. Не очајувајте, доаѓаат подобри времиња. Денес,...

Временска прогноза10 часа

Викендов вистинска пролет, утринските температури ќе бидат над нулата – ова се најновите метео вести

Во петок и во сабота (31 јануари, и 1 февруари) во Македонија ќе имаме преодно и краткотрајно стабилизирање на времето,...

Спорт18 часа

Доаѓа „ВАР“ системот во македонската фудбалска лига, ќе започнат едукации на судии и арбитри, стадионите мора да добијат посебна подготовка за „ВАР“ собите

Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) преку веќе формираниот проектен тим за имплементација на ВАР системот започна со реализација на активностите...

Магазин18 часа

Денес им е роденден: Спасен Сиљаноски, еден од најдобрите и најпопуларни пејачи на македонската естрада

Денес, на овој ден во Кичево е роден еден од најдобрите и најпопуларни пејачи на македонската музичка сцена, незаменливиот Спасен...

Lifestyle19 часа

„Перењето постелнина: Колку често треба да го правите за здрава кожа и добар сон“

Постелнината е идеална средина за развој на бактерии и алергени, бидејќи апсорбира пот, масла, мртви клетки на кожата, прашина и...

Lifestyle19 часа

Лимонот не се препорачува секогаш: Во овој случај ја влошува состојбата на организмот

Лимонот е широко признат како едно од најздравите овошја, благодарение на неговите корисни својства. Сепак, не сите можат да уживаат...

Lifestyle19 часа

Не правете ја оваа грешка кога лупите компири: Последици за одводот

Иако обично фрламе лушпи од компири во ѓубре или канта за компост, постои уште еден начин што не се очекува...

Lifestyle19 часа

Отстранете го мирисите за готвење од куќата: Една чаша покрај шпоретот ќе ве спаси

Кога подготвувате вкусен оброк, особено ако готвите јадења со силни мириси, како што се пржење риба или зачинети јела, непријатните...

Магазин19 часа

Кинезите го слават DeepSeek: Кој е човекот што го создал?

Технолошката компанија DeepSeek стана важен играч на глобалната сцена, особено во трката за вештачка интелигенција, но малку се знае за...

НАЈЧИТАНИ