Магазин
Viber лансира деловни повици: Што е тоа и како се користи?
Rakuten Viber го најавува лансирањето на Business Call – решение дизајнирано да ја подобри комуникацијата помеѓу бизнисите и корисниците во рамките на апликацијата. Брендовите можат да воспостават нов канал на комуникација и да им овозможат на корисниците бесплатни меѓународни разговори до фиксни директно преку Viber.
Оваа нова можност во форма на деловни повици е особено вредна за бизнисите кои се потпираат на центри за повици. Повиците во самата апликација можат да имаат различни цели – да му помогнат на купувачот со прашања за производите, следење на нарачките, но и поддршка за корисници по купувањето во секторите за малопродажба и испорака.
Преку овој нов канал, банките можат да одговараат на прашања за сметки, да закажуваат состаноци, да управуваат со трансакциите и да нудат финансиски совети и поддршка. Понатаму, аптеките можат да се грижат корисникот да добие ново количество од неговите препишани лекови, потоа да го споделат работното време на различни филијали на нивната аптека, но и да делуваат како консултанти кога станува збор за алергиски реакции и несакани ефекти од одредени лекови.
Истражувањата покажуваат дека 91 процент од потрошувачите претпочитаат кога брендовите имаат можност да пишуваат пораки или да се јават.
Опцијата за повикување во апликација ги прави работите целосно едноставни бидејќи корисникот прави сè што сака без да мора да менува апликации – сето тоа на едно место. Токму затоа деловните повици се важни за брендовите за конверзија, но и затоа што тие веднаш можат да понудат решение и да ја намалат фрустрацијата на корисниците, што може да резултира со негативен одговор и да му наштети на угледот на брендот. Исто така, деловните повици нудат идеална можност да им се понудат на клиентите комплементарни производи за време на разговорот (вкрстена продажба) или малку поскап тип на производ за кој клиентот дефинитивно е заинтересиран (препродажба).
Новите деловни профили ќе имаат можност да креираат деловни сметки кои лесно се пребаруваат со вградено копче за Viber Business Call, а постоечките сметки ќе можат да го додадат тоа копче на своите профили, така што опцијата е лесно и едноставно достапна за корисниците. Исто така, корисниците можат да го повикаат бизнисот директно од разговорот – на пример, со цел да го променат датумот на испорака на пакетот, откако ќе го добијат известувањето.
Новите деловни профили ќе имаат можност да креираат деловни сметки кои лесно се пребаруваат со вградено копче за Viber Business Call, а постоечките сметки ќе можат да го додадат тоа копче на своите профили, така што опцијата е лесно и едноставно достапна за корисниците. Исто така, корисниците можат да го повикаат бизнисот директно од разговорот – на пример, со цел да го променат датумот на испорака на пакетот, откако ќе го добијат известувањето.
Брендовите, исто така, можат да постават линк до повиците на Rakuten Viber на нивните веб-локации, што ќе им олесни на клиентите да стапат во контакт со нив.
Сите деловни повици ќе бидат бесплатни за клиентите, без оглед на нивната локација. Ова е особено важно за корисниците кои се јавуваат од странство – на пример, странски патник кој бара информации за својата резервација или клиент од банка кој има проблеми со својата картичка во странство. Деловните повици го прават брендот глобално достапен, управувањето со кризи се издига на повисоко ниво, а конкурентна предност во однос на конкуренцијата се стекнува со овозможување бесплатни повици од која било точка на планетата.
Бизнисите имаат избор да создадат посебен број за повиците на Rakuten Viber или да продолжат да го користат бројот на нивниот центар за повици.
Деловните повици на Viber сега се глобално достапни за интеграција. За да започнете со алатката, брендовите може да проверат кај официјалните партнери на Rakuten Viber за да видат дали веќе поддржуваат деловни повици или да контактираат со тимот на Rakuten Viber за да научат како да започнете со оваа моќна алатка.
/Telegraf
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година