Следете не

Автомобили

Во Франција веќе нема да може да се нарача новиот Fiat 500 со внатрешно согорување

Објавено пред

на

По продажбата на преостанатите залихи, во понудата ќе остане само електричната варијанта.

Ниту еден нов автомобил што се нуди во Европа, освен патологија како Лада Нива, не е на пазарот веќе 16 години. Fiat 500 е вистински пазарен диносаурус кој се уште е на пазарот по појавувањето на неговиот наследник, целосно електричниот Fiat 500e.

Неговото име беше сменето во Хибрид, додаден е нов 3-цилиндричен 1.0 мотор и уште повеќе, ова возило се уште се продава добро. Достапно е во многу европски земји. Но, не во Франција.

Зошто?

Француските купувачи изгледа губат интерес за овој модел. Годинава се продадени околу 6.000 примероци од моделот 500 со внатрешно согорување и дури 17.450 примероци од електричниот модел. Некој ќе рече: но електричниот е повеќе од двапати поскап, и тие ќе бидат во право. Сепак, на Французите не им е баш гајле затоа што, прво, можат да си дозволат, а второ, за електричните 500 може да се добие државна субвенција од над 5000 евра и наеднаш цената да стане малку помалку луда.

Во 2021 година беа продадени нешто повеќе од 45.000 примероци од електричниот Fiat 500, а во 2022 година – 60 илјади. Проблемот е што годинава целта на продажба беше 100.000 возила, но нема поголеми шанси тоа да се случи. По осум месеци во 2023 година, Fiat продаде 40.000 единици од електричниот 500e.

За пензионирањето на моделот 500 со внатрешно согорување многупати се зборуваше. Тоа е неизбежно како смртта и даноците. Но, Фиат не се откажува лесно, се додека се бара колата, колата се продава. Тој треба да исчезне од некои европски пазари во првата половина на 2024 година, додека на други ќе остане извесно време.

Сепак, податоците од базата за продажба на автомобили велат дека побарувачката за Fiat 500 со погон на SUS добро напредува во Европа, дури и со намален интерес за Франција, барем ако зборуваме за 2022 година. Месечно се продаваат 15.000 автомобили, што само потврдува дека 16-годишниот производствен период не ги обесхрабрува купувачите доколку производот е сепак привлечен.

/Autoblog

Автомобили

„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Објавено пред

на

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи ја Велика Британија), минатата година беа регистрирани вкупно 268.101 Sanderos, надминувајќи го второпласираниот Renault Clio за повеќе од 50.000 примероци. На третото место заврши Volkswagen Golf со 215.715 продадени автомобили.

Продажбата на Tesla Model Y падна за 17% на 209.214. Сепак, сепак беше доволно да си го обезбеди местото како најпопуларен електричен автомобил во Европа.

SUV-ите останаа најпопуларниот тип на автомобили во Европа минатата година, со рекордни 54% од вкупната продажба (околу 6,92 милиони автомобили), што е за 4% повеќе во споредба со 2023 година. Од 50-те најпродавани модели, 27 беа SUV.

Продажбата на супермини се зголеми за 1,3% до 2,0 милиони (или 15,5% од пазарот), додека традиционалниот сегмент Ц (хечбек) и сегментот Д (салони) паднаа за 1,3% и 3,3%, соодветно.

Пазарниот удел на електричните возила се намали од 15,7% во 2023 година на 15,4% минатата година, додека уделот на бензинските модели се зголеми од 47,9% на 48,4%.

Јато Динамикс го препиша падот на ЕВ со повлекувањето на стимулациите, како и нивната висока просечна цена. Продажбата на електрични возила се очекува да се зголеми во 2025 година, бидејќи на пазарот доаѓаат нови, попристапни модели (како што се Renault 5 и Fiat Grande Panda).

Продолжен пад на уделот на дизел автомобили продолжи, паѓајќи за 1,7% на годишно ниво, на 14,3%. Во меѓувреме, plug-in хибридите паднаа од 7,7% од пазарот на 7,3%, а хибридите се зголемија од 9,9% на 11,8% од пазарот.

Извор: Jato.com / Autoblog.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Ова се користените автомобили што треба да ги избегнувате

Објавено пред

на

Со влегување во новата календарска година, многу возачи размислуваат за промена на автомобилот. Купувањето користено возило обично предизвикува мешавина од возбуда и стрес.

Technischer Überwachungsverein (TÜV) е германска организација која врши технички прегледи и издава сертификати за производи и услуги во различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија. Нивните извештаи се значаен извор на информации за возачите, механичарите и потенцијалните купувачи на половни автомобили.

Бидејќи многу половни автомобили се увезуваат во регионот од Германија, овие извештаи можат да бидат корисни и за нашите купувачи.

Клучни податоци од извештајот TÜV за 2025 година:

  • 20,6% од автомобилите во германските технички станици не добиле позитивна оцена поради значителни или опасни дефекти.
  • 11,5% од возилата покажале помали дефекти, што е зголемување од 0,3% во однос на претходната година.

Во извештајот се анализирани податоци од 10,2 милиони технички прегледи на 228 модели, поделени по возрасни категории.

Најподложни на дефекти според староста:

2-3 години:

  • Tesla Model 3 – 14,2%
  • Ford Mondeo – 13,2%
  • Škoda Scala – 11,8%

4-5 години:

  • Tesla Model 3 – 19,5%
  • Volkswagen Sharan – 17,7%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 17,7%

6-7 години:

  • Dacia Dokker – 26,5%
  • Dacia Duster – 24,3%
  • BMW Серија 5/Серија 6 – 23,6%

8-9 години:

  • Dacia Dokker – 30,9%
  • Dacia Duster – 29,7%
  • Dacia Sandero – 28,6%

10-11 години:

  • Dacia Logan – 39,6%
  • Dacia Duster – 34,1%
  • Renault Twingo – 33%

Стареењето на автомобилите во Германија

Просечната старост на автомобилите во Германија моментално изнесува 10,3 години, што е значително зголемување во споредба со 2011 година, кога просекот бил 8,3 години. Во моментов, околу половина од сите регистрирани автомобили се стари десет години или повеќе.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп7 часа

Хороскоп за среда (5 февруари)

ОВЕН Се потпирате на вашите соработници во кои имате доверба. Но би требало да поводите сметка околу вашата доверба и...

Спорт9 часа

Комисијата за натпревари при ФФМ закажа редовен семинар со делегатите од првата и втората македонска фудбалска лига

Комисијата за натпревари при Фудбалска федерација на Македонија ќе одржи редовен семинар со делегатите од Прва и Втора МФЛ. Семинарот...

Lifestyle18 часа

Се дебелееш и внимаваш на исхраната? Еве што може да биде причината

Ако јадете повеќе од вообичаено или вежбате помалку, зголемувањето на телесната тежина не треба да ве изненади. Но, што ако...

Магазин18 часа

Дали новиот iOS 18.3 ви ја троши батеријата побрзо? Тестови откриваат резултати, Apple објавува ново ажурирање

Најновите тестови не покажуваат значителна разлика во потрошувачката на батеријата по ажурирањето на iOS 18.3 Apple го објави iOS 18.3...

Магазин18 часа

Amazon Music Unlimited ги зголемува цените

Amazon ја зголеми цената на својата услуга Music Unlimited во САД, Канада и Велика Британија, како што објави The Hollywood...

Lifestyle18 часа

Топ 10 европски дестинации со најмалку туристи

Додека популарните дестинации како Шпанија, Италија и Франција постојано се на врвот на туристичките листи, некои европски земји не можат...

Lifestyle18 часа

Како да откриете дали вашата орхидеја е здрава? Овие знаци ќе ви помогнат

Орхидеите се прекрасни, но чувствителни растенија кои бараат посебна грижа. Иако не можат да зборуваат, тие јасно покажуваат знаци кога...

Магазин18 часа

Нов договор меѓу Spotify и UMG за „суперфановите“

Spotify и Universal Music Group (UMG) потпишаа нов повеќегодишен договор кој може да донесе значајни промени во начинот на стриминг...

Магазин18 часа

iPhone генерира речиси половина од глобалните приходи од мобилни телефони – Објавена листа на водечките брендови

Apple iPhone продолжува да доминира во премиум сегментот, додека Samsung останува лидер според бројот на испорачани уреди. Иако Apple бележи...

Автомобили24 часа

„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи...

НАЈЧИТАНИ