Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години

Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Утре во Прилеп ќе се одржи традиционалниот „Авто слалом“, учество ќе земе шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски!

Утре (недела), 1-ви јуни со почеток од 11:00ч, град Прилеп повторно ќе биде домаќин на традиционалното државно првенство на Македонија во „Авто слалом“ со возила „Олд тајмери“ и „Јанг тајмери“ во организација на Национална Федерација за историски возила на Македонија која припаѓа во семејството на „FIVA“ – Fédération Internationale des Véhicules Anciens и „Класика Прилеп“ поддржано од Министерство за Спорт.
На наше огромно задоволство и под наше медиумско покровителство свое учество ќе земе нашиот кичевчанец, поранешен шампион и долгогодишен искусен учесник Кристијан Бојоски со својот модифициран „Опел Кадет“, кој долги години е миленик на прилепската публика, а владее голема поддршка и од нашиот град Кичево.
Инаку да потсетиме лани Кристијан Бојоски се натпреваруваше во класа 3 заедно со уште 11 учесници, рекорден број во таа категорија. Бојоски заврши на четвртата позиција со извозено време 1:40
Бидете дел и заедно да навиваме за кичевчанецот кој благодарение на пријателите и спонзорите кои здружено помагаат првично во техничката спремност, а тука не смее да се заборави поддршката на „Adler“, успешно плови по автомобилистичките води.
Имено да потсетиме, во октомври 2023, Бојоски го извози најдоброто време во класата „олд тајмери“ и се закити со пехар и медалја.
Настанот е на официјалната локација пред „Палма Шоп“ во Центарот на градот. Истиот беше закажан за 11-ти мај, но доби нов датум 1-ви јуни поради санација на делови од патеката, тогаш истакнаа од организацијата.
Со среќа на сите учесници!
Автомобили
„BMW“ во својата палета на електрични автомобили ќе го истакне својот модел „i4 M60“, со неверојатни 593 коњски сили

Помина нешто повеќе од една година откако BMW направи освежување на Серија 4 Gran Coupe и електричниот модел i4. Сепак, спортската верзија i4 M50 тогаш не доби технички промени. Таа продолжи да се нуди со истата M Performance поставка која развива 536 коњски сили и 795 њутн-метри вртежен момент. Неколку месеци подоцна, BMWBLOG објави информации дека се подготвува помоќна верзија – i4 M60. Сега, иако неофицијално, таа верзија се појави на холандската страница на BMW.
Новата i4 M60 веќе е наведена меѓу понудените модели, иако сè уште не може да се конфигурира. Интересно е што i4 M50 сè уште стои во понудата, но тоа веројатно ќе се промени наскоро. Новиот модел носи 593 коњски сили, што е за 57 КС повеќе од претходниот. Вртежниот момент останува ист – 795 њутн-метри.
Поради дополнителната сила, i4 M60 е побрз – од 0 до 100 км/ч стигнува за 3,7 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од M50. Максималната брзина останува ограничена на 225 км/ч. Покрај подобрените перформанси, има и други новитети кај оваа верзија, која е најпродаван BMW M модел последниве три години.
Според податоците од холандскиот сајт на BMW, новиот i4 M60 има автономија од 432 до 551 километар според WLTP стандардот. Иако минималниот дострел е помал од претходната верзија (469 км), максималниот сега е поголем (513 км порано). Батеријата и натаму има капацитет од 81,1 kWh, со максимално полнење на 205 kW со еднонасочна струја.
Новата верзија троши малку повеќе енергија – од 21 до 16,6 kWh на 100 км, додека старата верзија имаше потрошувачка од 19,7 до 17,9 kWh. Исто така, автомобилот е малку полесен – намален е за 5 килограми, па сега тежи 2.285 кг.
Брзината на полнење исто така е подобрена. За само 10 минути, може да се добие енергија за 141 до 185 километри, додека кај претходниот модел тоа беше 135 до 175 километри. Бидејќи BMW веќе ги подновува своите веб-страници со новиот модел, целосното претставување на i4 M60 најверојатно ќе се случи многу наскоро.
Извор: bmwblog.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
-
Кичево23 часа
(ФОТО) Кога молкот стана глас, а гласот – сила: Кичево денес гласно ја кажа приказната на жените
-
Кичево23 часа
Кичевчани со мирен собир ќе оддадат почит за Отец Партениј, за неговите 30 години посветени во монашкиот живот
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (31 мај)
-
Хороскоп21 час
Месечен Хороскоп (јуни 2025)
-
Спорт2 дена
Кога решителноста го надминува системот, се создаваат вистински херои, кичевчанецот Милошевски доби највисока судиска лиценца од Панамериканската Карате Федерација
-
Автомобили1 ден
Утре во Прилеп ќе се одржи традиционалниот „Авто слалом“, учество ќе земе шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски!
-
Македонија9 часа
Бигорскиот Манастир за прв пат се огласи во јавноста по јавните собири
-
Временска прогноза1 ден
Конечно очекуваните летни температури на повидок во Македонија, ова се информациите