Следете не

Автомобили

Volkswagen во неволја: Не исклучуваат затворање на погони и отпуштања

Објавено пред

на

Како дел од мерките за штедење, Volkswagen (VW) за прв пат не ја исклучува можноста за затворање на фабрики и отпуштања во Германија. Како што соопштија од VW по состанокот на менаџментот, предвидено е да се укине осигурувањето за вработување со важност до 2029 година, кое постојано се продолжува од 1994 година.

Според соопштението, шефот на VW, Оливер Блуме, на средбата истакнал дека автомобилската индустрија е во многу захтевна и сериозна ситуација.

„Економското опкружување дополнително се влоши, нови понудувачи пристигнуваат во Европа“. Германија како локација се повеќе заостанува во однос на конкурентноста. „Во ова опкружување мораме да се однесуваме доследно како компанија“, вели Блуме, пишува Дојче веле.

Според раководството, марките во Volkswagen AG мора да бидат сеопфатно реструктуирани.

„Дури и затворањето на фабриките кои произведуваат возила и локациите каде што се произведуваат компоненти во сегашната ситуација веќе не може да се исклучи ако нешто не се преземе брзо за тоа.

Излишни два погони?

Во соопштението на Работничкиот совет беше наведено дека раководството смета дека најмалку една поголема фабрика за автомобили и една за производство на компоненти се вишок.

Така, сите локации во Германија доаѓаат во фокус – без разлика дали се работи за Volkswagen AG или некои подружници, без разлика дали се работи за локации во западна или источна Германија“, се вели во соопштението.

Засега не е познато кои растенија би можеле да бидат погодени.

Шефот на Работничкиот совет Даниела Кавало најави масовен отпор. Плановите се „напад на нашите работни места, локации и колективни договори“, објасни таа во специјалното издание на списанието „Митбестимен“ на Работничкиот совет.

„Ова го доведува во прашање самиот VW и суштината на загриженоста. Ќе се бориме против тоа жестоко“, изјави Кавало. „Се додека сум јас тука, нема да има затворање на погоните на VW!

Веил: Прво да се испитаат другите можности

Претставниците на вработените, заедно со покраината Долна Саксонија, имаат мнозинство во Надзорниот одбор на Фолксваген. Премиерот на Долна Саксонија и член на надзорниот одбор Стефан Вајл го повикаа концернот да се откаже од затворањето на фабриката. Неспорно е дека, како што рече, има потреба од акција, но дека прво мора да се испитаат сите други можности за намалување на трошоците.

„Очекуваме дека нема да има прашања за затворање на фабриката благодарение на успешната примена на алтернативни мерки“, рече Вајл.

„Мораме да вложиме дополнителни напори“

Главната марка Фолксваген со години се бори со високите трошоци и во однос на профитната маржа заостанува зад сестринските брендови во концернот, како што се Шкода, Сеат и Ауди. Програмата за штедење, започната во 2023 година, има за цел да го подобри резултатот за десет милијарди евра до 2026 година.

Но, неодамнешниот неуспех на новите деловни потфати дополнително ја влоши ситуацијата. Меѓутоа, за да се постигнат целните подобрувања во резултатите, сега треба да се намалат трошоците повеќе од планираното.

„Противниот ветер стана значително посилен“, рече во изјавата менаџерот на брендот VW, Томас Шафер, и заклучи: „Затоа мораме да вложиме дополнителни напори и да создадеме услови за долгорочен успех“.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“

Претседателот на ЦДУ, Фридрих Мерц, најавата за мерките за штедење на Фолксваген ја гледа како економски и политички повик за будење за федералната влада.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“, критикува Мерц и оцени дека е можно VW да згрешил со тоа што се фокусирал исклучиво на електромобилноста.

Сепак, големи делови од германската индустрија, освен автомобилската, како што се хемиската индустрија и машинското инженерство, веќе не се конкурентни, рече Мерц.

За ова првенствено одговорни се политичките рамковни услови. Фолксваген е прогласен за „случај за рехабилитација“ од раководството, рече Мерц.

„Ова сега конечно ја покажува оваа федерална влада каде стоиме. Не станува збор за конјуктура на светскиот пазар“.

/n1info

Автомобили

Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?

Објавено пред

на

Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци.
Сепак, факт е дека многу акумулатори траат уште неколку години по истекот на гаранцијата, која обично трае 36-40 месеци.

Во продолжение, ќе споделиме совети за продолжување на животниот век на вашиот акумулатор, без разлика дали станува збор за нов или веќе користен.

Поголем акумулатор – повеќе штета отколку корист

Не купувајте акумулатор со значително поголем капацитет од оној што го препорачува производителот на автомобилот. Тоа само го скратува неговиот животен век.
Ако ставите акумулатор со преголем капацитет (изразен во Ah), системот за полнење можеби нема да може доволно да го наполни, бидејќи не е дизајниран за таква големина.

Идеално, акумулаторот треба да се полни до 100%. Ако не е доволно наполнет, може да се спушти до 60%-65% од капацитетот, што предизвикува хемиски промени кои трајно го оштетуваат.

Совет: Купувајте само акумулатори што ги препорачува производителот на вашето возило.

Не заборавајте да обрнете внимание и на струјата за ладен старт, изразена во ампери (A). Поголема струја за ладен старт е пожелна, но не треба да се претерува.

Навремено проверувајте го акумулаторот

Можете да го проверите акумулаторот во специјализирани сервиси, без разлика дали гаранцијата сè уште важи или не. Овие сервиси располагаат со уреди за тестирање што можат да предупредат на потенцијални проблеми.
Доколку сакате, можете сами да измерите напон со униметар, но имајте предвид дека напонот сам по себе не е секогаш доволен показател за состојбата.

Чести причини за краток век на акумулаторот

  • Проблеми со полнењето: На пример, неисправен алтернатор.
  • Паразитски струи: Уреди што трошат струја додека автомобилот е исклучен.
  • Ретки или кратки возења: Особено во зима, кога акумулаторот тешко се полни.
  • Корозија на терминалите: Лошите контакти го зголемуваат отпорот и предизвикуваат проблеми.

Совети за правилно одржување

  • Периодично полнење: Дури и кога акумулаторот изгледа во ред, препорачливо е да го надополнувате неколку пати годишно.
  • Паметни полначи: Инвестирајте во квалитетен полнач, кој ќе го одржува акумулаторот оптимално наполнет.

Ако автомобилот не се вози долго време:
Извадете го минусниот терминал за да го забавите празнењето. Но, имајте предвид дека акумулаторот и понатаму ќе се празни со текот на времето.

Во зима:
Извадете го акумулаторот од автомобилот и чувајте го на умерено ладно место. Проверувајте го напонот на секои два месеца и дополнете го доколку е потребно.

Избегнувајте грешки што го оштетуваат акумулаторот:

  • Не користете електрични уреди (радио, фарови) додека моторот е исклучен.
  • Избегнувајте чести кратки патувања.
  • Редовно проверувајте дали акумулаторот е добро прицврстен.

Што ако акумулаторот се испразни?

Наполнете го што е можно поскоро. Ако остане празен подолго време, ќе претрпи трајни оштетувања. Полна батерија издржува многу пониски температури, додека празна може да замрзне и да се оштети.

Важно: Никогаш не стартувајте автомобил со замрзнат акумулатор – прво одмрзнете го и наполнете го.

Со правилно одржување и внимание, животниот век на акумулаторот може значително да се продолжи, дури и над гаранцијата.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови

Објавено пред

на

Кои автомобилски брендови ги имаат најзадоволните клиенти во САД?

Според истражувањето на JD Power за индексот на задоволство на купувачите во 2024 година, оваа година купувачите се генерално позадоволни во споредба со лани, со просечен резултат од 801 од 1000 поени.

Интересен аспект на ваквите истражувања е споредбата на задоволството помеѓу купувачите на електрични возила (EV) и оние со традиционални мотори. Иако разликата се намалува, возачите на електрични возила сè уште се понезадоволни од оние кои избираат автомобили со мотори на внатрешно согорување.

Во истражувањето учествувале околу 35.000 возачи кои купиле нов автомобил во периодот од март до мај 2024 година. Еве ги брендовите кои ги добиле највисоките оценки од клиентите:

  • Премиум автомобили: Porsche
  • Премиум SUV: Porsche
  • Автомобил за масовен пазар: Mini
  • SUV за масовен пазар: Buick
  • Пикап за масовен пазар: GMC

Клучни трендови и забелешки

Porsche се најде на врвот на листата во категоријата премиум автомобили втора година по ред, следен од Infiniti и Jaguar. Се смета дека Porsche е лидер благодарение на одличниот процес на испорака.

Во категоријата на возила за масовен пазар, Mini се истакнува со транспарентноста на цените, што е клучен фактор за задоволството на клиентите.

На спротивната страна од спектарот, Genesis доби најниска оценка од 781 поен, главно поради поплаките на клиентите за измамнички практики кај продавачите.

Што покажува истражувањето?

Истражувањето ја нагласува важноста на целокупното искуство со купувањето, вклучувајќи транспарентност, поддршка од продавачите и процесот на испорака. Клиентите сè повеќе ја вреднуваат доверливоста и отвореноста на производителите и дилерите, што има значително влијание врз нивното задоволство.

Извор: B92
Прочитај повеќе...

Автомобили

Во оваа земја е забрането да се управува автомобил во зимска јакна, причината е едноставна..

Објавено пред

на

Шпанија е земја во која е нелегално да се вози автомобил облечен во јакна. Значи, ако возите со зимска јакна и капут, може да добиете казна и до 200 евра. Идејата зад ова правило е дека зимската јакна ве ограничува при возење, односно го ограничува вашето движење зад воланот. Во Шпанија истото важи и ако носите шал или ракавици.

За потсетување, тестовите на германскиот автомобилски клуб (ADAC) покажаа дека може да имате друг тип на проблем со зимската јакна. Имено, ќе го оневозможи правилното затегнување на ременот, може да се лизне преку желудникот и да ги повреди цревата, црниот дроб или слезината, пишува ХАК Ревија.

Поради полнењето на зимската јакна, има простор помеѓу ременот и телото, па ременот длабоко се сече во стомакот во моментот на несреќата. Ова може да предизвика сериозни повреди на меките ткива, како што се цревата, црниот дроб или слезината, па дури и да доведе до внатрешно крварење. Поради ова, стресот на внатрешните органи е многу поголем отколку ако појасот е поблиску до телото. Затоа се препорачува пред да влезете да ја соблечете јакната или барем да ја ставите преку појас.

Децата, исто така, треба да се врзат на овој начин или, уште подобро, без дебела јакна.

Извор: n1info.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Култура1 час

Денеска е Св.Архангел Михаил, на помош празникот на војводата на сите ангели!

Празникот на Aрхангел Михаил се нарекува уште и празник на војводата на сите ангели. Инаку според календарот на МПЦ (Јулијанскиот...

Магазин8 часа

Биткоинот на берзата за криптовалути достигна ново рекордно ниво од 94.000 долари

Биткоинот вчера се искачи на ново рекордно високо ниво од 94.000 долари, по извештаите дека компанијата за социјални медиуми на...

Хороскоп9 часа

Хороскоп за четврток (21 ноември)

Овен Пробувате да дојдете до некои промени, но тоа не ви оди од рака. Можно е да имате трема пред...

Технологија9 часа

nVIDIA денеска го истакна приходот за третиот квартал кој заврши минатиот месец, имаат вкупно 94% повеќе од пред една година

nVIDIA денеска објави приход за третиот квартал кој заврши на 27 октомври 2024 година, од 35,1 милијарди долари, што е...

Временска прогноза11 часа

Нашиот регион пред циклон од врнежи од дожд и заладување

Моќниот циклон кој е со центар северозападно од нас, оваа ноќ и утре (четврток) претпладне ќе условува врнежи од дожд,...

Автомобили20 часа

Како да го продолжите животниот век на вашиот акумулатор?

Често се слушаат тврдења дека акумулаторите траат колку што е гаранцијата плус неколку месеци. Сепак, факт е дека многу акумулатори...

Автомобили20 часа

Истражување: Возачите најзадоволни од овие автомобилски брендови

Кои автомобилски брендови ги имаат најзадоволните клиенти во САД? Според истражувањето на JD Power за индексот на задоволство на купувачите...

Технологија20 часа

Gmail наскоро би можел да понуди привремени адреси за е-пошта

Google можеби ќе воведе нова функција за Gmail, која ќе овозможи креирање привремени адреси за е-пошта за различни намени, пренесува...

Магазин20 часа

Google ја објави листата на уреди за Android 16: Постарите Pixel телефони сепак нема да бидат пензионирани

Google најави претходна верзија на Android 16 и потврди проширена поддршка за серијата Pixel 6, носејќи добри вести за корисниците...

Магазин20 часа

Apple ги прекинува iCloud backup и Safari синхронизацијата за постари уреди

Apple најави значајни промени во барањата за користење на функциите за резервна копија на iCloud и синхронизација на обележувачите во...

НАЈЧИТАНИ