Автомобили
Volkswagen во неволја: Не исклучуваат затворање на погони и отпуштања
Како дел од мерките за штедење, Volkswagen (VW) за прв пат не ја исклучува можноста за затворање на фабрики и отпуштања во Германија. Како што соопштија од VW по состанокот на менаџментот, предвидено е да се укине осигурувањето за вработување со важност до 2029 година, кое постојано се продолжува од 1994 година.
Според соопштението, шефот на VW, Оливер Блуме, на средбата истакнал дека автомобилската индустрија е во многу захтевна и сериозна ситуација.
„Економското опкружување дополнително се влоши, нови понудувачи пристигнуваат во Европа“. Германија како локација се повеќе заостанува во однос на конкурентноста. „Во ова опкружување мораме да се однесуваме доследно како компанија“, вели Блуме, пишува Дојче веле.
Според раководството, марките во Volkswagen AG мора да бидат сеопфатно реструктуирани.
„Дури и затворањето на фабриките кои произведуваат возила и локациите каде што се произведуваат компоненти во сегашната ситуација веќе не може да се исклучи ако нешто не се преземе брзо за тоа.
Излишни два погони?
Во соопштението на Работничкиот совет беше наведено дека раководството смета дека најмалку една поголема фабрика за автомобили и една за производство на компоненти се вишок.
Така, сите локации во Германија доаѓаат во фокус – без разлика дали се работи за Volkswagen AG или некои подружници, без разлика дали се работи за локации во западна или источна Германија“, се вели во соопштението.
Засега не е познато кои растенија би можеле да бидат погодени.
Шефот на Работничкиот совет Даниела Кавало најави масовен отпор. Плановите се „напад на нашите работни места, локации и колективни договори“, објасни таа во специјалното издание на списанието „Митбестимен“ на Работничкиот совет.
„Ова го доведува во прашање самиот VW и суштината на загриженоста. Ќе се бориме против тоа жестоко“, изјави Кавало. „Се додека сум јас тука, нема да има затворање на погоните на VW!
Веил: Прво да се испитаат другите можности
Претставниците на вработените, заедно со покраината Долна Саксонија, имаат мнозинство во Надзорниот одбор на Фолксваген. Премиерот на Долна Саксонија и член на надзорниот одбор Стефан Вајл го повикаа концернот да се откаже од затворањето на фабриката. Неспорно е дека, како што рече, има потреба од акција, но дека прво мора да се испитаат сите други можности за намалување на трошоците.
„Очекуваме дека нема да има прашања за затворање на фабриката благодарение на успешната примена на алтернативни мерки“, рече Вајл.
„Мораме да вложиме дополнителни напори“
Главната марка Фолксваген со години се бори со високите трошоци и во однос на профитната маржа заостанува зад сестринските брендови во концернот, како што се Шкода, Сеат и Ауди. Програмата за штедење, започната во 2023 година, има за цел да го подобри резултатот за десет милијарди евра до 2026 година.
Но, неодамнешниот неуспех на новите деловни потфати дополнително ја влоши ситуацијата. Меѓутоа, за да се постигнат целните подобрувања во резултатите, сега треба да се намалат трошоците повеќе од планираното.
„Противниот ветер стана значително посилен“, рече во изјавата менаџерот на брендот VW, Томас Шафер, и заклучи: „Затоа мораме да вложиме дополнителни напори и да создадеме услови за долгорочен успех“.
„Германија повеќе не е доволно конкурентна“
Претседателот на ЦДУ, Фридрих Мерц, најавата за мерките за штедење на Фолксваген ја гледа како економски и политички повик за будење за федералната влада.
„Германија повеќе не е доволно конкурентна“, критикува Мерц и оцени дека е можно VW да згрешил со тоа што се фокусирал исклучиво на електромобилноста.
Сепак, големи делови од германската индустрија, освен автомобилската, како што се хемиската индустрија и машинското инженерство, веќе не се конкурентни, рече Мерц.
За ова првенствено одговорни се политичките рамковни услови. Фолксваген е прогласен за „случај за рехабилитација“ од раководството, рече Мерц.
„Ова сега конечно ја покажува оваа федерална влада каде стоиме. Не станува збор за конјуктура на светскиот пазар“.
/n1info
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Кичево18 часаОВР Кичево лиши од слобода жител на струшко, кај с.Другово „летал“ со 107 км/ч, на место каде дозволено е 50 км/ч максимална брзина
-
Македонија1 денТелефони во рака, да му помогнеме на нашиот другар Ивица Попоски од Охрид, треба да оди итно на операција во Турција
-
Хороскоп1 денХороскоп за среда (12 ноември)
-
Македонија2 денаПријави за навивачи на мечот помеѓу Силекс и Шкупи за пораки и скандирања со навредлива содржина
-
Временска прогноза2 денаОд утре целосна стабилизација на времето ширум Македонија, ова се деталите
-
Автомобили2 денаRenault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
-
Хороскоп7 часаХороскоп за четврток (13 ноември)
-
Магазин2 денаКако да го забрзате вашиот стар Android телефон без да купувате нов
