Следете не

Автомобили

Volkswagen во неволја: Не исклучуваат затворање на погони и отпуштања

Објавено пред

на

Како дел од мерките за штедење, Volkswagen (VW) за прв пат не ја исклучува можноста за затворање на фабрики и отпуштања во Германија. Како што соопштија од VW по состанокот на менаџментот, предвидено е да се укине осигурувањето за вработување со важност до 2029 година, кое постојано се продолжува од 1994 година.

Според соопштението, шефот на VW, Оливер Блуме, на средбата истакнал дека автомобилската индустрија е во многу захтевна и сериозна ситуација.

„Економското опкружување дополнително се влоши, нови понудувачи пристигнуваат во Европа“. Германија како локација се повеќе заостанува во однос на конкурентноста. „Во ова опкружување мораме да се однесуваме доследно како компанија“, вели Блуме, пишува Дојче веле.

Според раководството, марките во Volkswagen AG мора да бидат сеопфатно реструктуирани.

„Дури и затворањето на фабриките кои произведуваат возила и локациите каде што се произведуваат компоненти во сегашната ситуација веќе не може да се исклучи ако нешто не се преземе брзо за тоа.

Излишни два погони?

Во соопштението на Работничкиот совет беше наведено дека раководството смета дека најмалку една поголема фабрика за автомобили и една за производство на компоненти се вишок.

Така, сите локации во Германија доаѓаат во фокус – без разлика дали се работи за Volkswagen AG или некои подружници, без разлика дали се работи за локации во западна или источна Германија“, се вели во соопштението.

Засега не е познато кои растенија би можеле да бидат погодени.

Шефот на Работничкиот совет Даниела Кавало најави масовен отпор. Плановите се „напад на нашите работни места, локации и колективни договори“, објасни таа во специјалното издание на списанието „Митбестимен“ на Работничкиот совет.

„Ова го доведува во прашање самиот VW и суштината на загриженоста. Ќе се бориме против тоа жестоко“, изјави Кавало. „Се додека сум јас тука, нема да има затворање на погоните на VW!

Веил: Прво да се испитаат другите можности

Претставниците на вработените, заедно со покраината Долна Саксонија, имаат мнозинство во Надзорниот одбор на Фолксваген. Премиерот на Долна Саксонија и член на надзорниот одбор Стефан Вајл го повикаа концернот да се откаже од затворањето на фабриката. Неспорно е дека, како што рече, има потреба од акција, но дека прво мора да се испитаат сите други можности за намалување на трошоците.

„Очекуваме дека нема да има прашања за затворање на фабриката благодарение на успешната примена на алтернативни мерки“, рече Вајл.

„Мораме да вложиме дополнителни напори“

Главната марка Фолксваген со години се бори со високите трошоци и во однос на профитната маржа заостанува зад сестринските брендови во концернот, како што се Шкода, Сеат и Ауди. Програмата за штедење, започната во 2023 година, има за цел да го подобри резултатот за десет милијарди евра до 2026 година.

Но, неодамнешниот неуспех на новите деловни потфати дополнително ја влоши ситуацијата. Меѓутоа, за да се постигнат целните подобрувања во резултатите, сега треба да се намалат трошоците повеќе од планираното.

„Противниот ветер стана значително посилен“, рече во изјавата менаџерот на брендот VW, Томас Шафер, и заклучи: „Затоа мораме да вложиме дополнителни напори и да создадеме услови за долгорочен успех“.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“

Претседателот на ЦДУ, Фридрих Мерц, најавата за мерките за штедење на Фолксваген ја гледа како економски и политички повик за будење за федералната влада.

„Германија повеќе не е доволно конкурентна“, критикува Мерц и оцени дека е можно VW да згрешил со тоа што се фокусирал исклучиво на електромобилноста.

Сепак, големи делови од германската индустрија, освен автомобилската, како што се хемиската индустрија и машинското инженерство, веќе не се конкурентни, рече Мерц.

За ова првенствено одговорни се политичките рамковни услови. Фолксваген е прогласен за „случај за рехабилитација“ од раководството, рече Мерц.

„Ова сега конечно ја покажува оваа федерална влада каде стоиме. Не станува збор за конјуктура на светскиот пазар“.

/n1info

Автомобили

Фолксваген продаде 1,5 милиони електрични автомобили и најави поевтини модели

Објавено пред

на

Фото: Aidan Hancock @ unsplash

Фолксваген постигна нов историски успех во преминот кон електрична мобилност – електричниот автомобил со сериски број 1.500.000 од семејството ID беше свечено предаден во фабриката во Емден.

Станува збор за црн ID.7 Tourer Pro со домет до 606 километри. Првите модели ID беа испорачани во септември 2020 година, а само пет години подоцна Фолксваген е лидер во статистиката за регистрации на електрични возила – не само во Германија, туку и во цела Европа.

ID.7 Tourer во првата половина на 2025 година беше најпродаваниот електричен автомобил на германскиот пазар.

Фабриката во Емден – целосно електрична
Фолксваген инвестираше повеќе од една милијарда евра за да ја трансформира фабриката во Емден во ексклузивен погон за електрични автомобили. Заедно со фабриките во Цвикау и Дрезден, ова е единствената фабрика на VW во светот што е целосно посветена на електрични модели.

Нови, поевтини модели од ID семејството
Фолксваген најави дека наскоро ќе понуди и поевтини електрични автомобили за пошироката публика:

  • ID.2all – компактен модел со цена под 25.000 евра (очекуван во 2026 година)

  • ID.Every – основен модел за околу 20.000 евра (очекуван во 2027 година)

„Целта е јасна – електромобилноста мора да биде достапна за сите, прифатлива по цена, сигурна и одржлива,“ изјави Мартин Сандер од Фолксваген.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Што знаеме за легендарниот „BMW E21“ кој ги освои сите симпатии на експертите и купувачите

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Miłosz Klinowski

Првата BMW Серија 3 (E21), претставена во 1975 година, создаде сосема нова класа на возила и стана најпродаваниот премиум автомобил на своето време. Оваа прва генерација означи пресвртница во автомобилската индустрија и ги постави темелите за најуспешната линија на модели во историјата на брендот.

Револуција во дизајн и концепт

  • Прв BMW со сосема нов систем за означување на моделите: 316, 318, 320, 320i
  • Дизајн од легендарниот Пол Брак
  • Спортска лимузина со 3 врати, луксузен ентериер, и кокпит ориентиран кон возачот – нешто невидено дотогаш

BMW вложи 35 милиони германски марки во развојот на наследникот на Серијата 02 – најголемата инвестиција на компанијата дотогаш.
Ризикот се исплатеше: E21 ги освои и експертите и купувачите.


Зошто E21 стана легенда?

✔️ Прв BMW со каросерија дизајнирана со зони на гужвање (пасивна безбедност)
✔️ Нов кокпит свртен кон возачот – подоцна станува заштитен знак на брендот
✔️ Спортска суспензија + висококвалитетен ентериер – комбинација без конкуренција
✔️ Моторна гама:
    🔹 1.6 (90 КС)
    🔹 1.8 (98 КС)
    🔹 2.0 (109 КС)
    🔹 2.0i (125 КС) – користен и во DTM трките


Шестцилиндричниот момент – 1977

Во 1977 година пристигнаа легендарните шестцилиндрични мотори:

  • 320/6 и 323i
  • До 143 КС
  • Максимална брзина: 190 км/ч

Феноменален пазарен успех

📊 Резултатите не изостанаа:

  • Најпродаван модел: 320i (31% од продажбата)
  • 77% од купувачите ги навеле перформансите како главна причина за купување
  • 2/3 од сопствениците рекле дека би купиле BMW повторно

До крајот на производството во 1983 година, беа произведени точно:

1.364.039 примероци,
од кои 4.595 беа кабриолет верзијата Baur – дотогаш незабележан успех во историјата на BMW.


Накратко:

E21 не беше само првата Серија 3.
Тоа беше автомобилот што ја редефинираше целата премиум класа – и засекогаш го промени BMW.

Извор: BMW automotive

Прочитај повеќе...

Автомобили

Рекордна продажба на електрични возила во Европа

Објавено пред

на

Фото: Michael Fousert @ unsplash

Западна Европа забележа рекорден број на нови регистрации на електрични автомобили во вториот квартал. Речиси 600.000 електрични возила на батерии (BEV) се појавија на патиштата помеѓу април и јуни, што е јасен знак за закрепнување на продажбата, која претходно растеше побавно од очекуваното.

Пристапноста како клуч за успех

  • Рекордната испорака, за која се предвидува дека ќе биде надмината во тековниот квартал, е резултат на појавата на попристапни модели на пазарот.

  • Според автомобилскиот аналитичар од Берлин, Матијас Шмит, ова е пресвртница бидејќи електричните возила конечно стануваат подостапни и попривлечни за приватните купувачи, а не само за корпоративниот сектор.

Раст поттикнат од европски и кинески производители

  • Европските компании како Stellantis и Renault воведуваат модели со пониска цена за да привлечат поширока публика и да ги исполнат регулативите на ЕУ за емисии.

  • Развојот на мрежата за полнење низ Европа го намалува стравот кај возачите дека нема да најдат станица за време на патување.

  • Продажбата на кинески електрични возила, особено на BYD, расте значително и се натпреварува со Tesla за глобалното лидерство. Во моментов, едно од десет електрични возила во Европа е произведено во Кина.

Субвенции како дополнителен стимул

  • Во Франција повторно се воведува шема за социјален лизинг.

  • Владата на Велика Британија обезбедува субвенции до 3.750 фунти за одредени модели.

  • Сепак, попустот е ограничен на автомобили со цена под 37.000 фунти, што ги исклучува Tesla и дел од кинеските модели како BYD.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија4 часа

Во Куманово по пожар на сува трева, се зафатил плац со паркирани возила, камиони и автобуси

На 23.08.2025 во 23.51 часот во СВР Куманово било пријавено дека на ул.„Народна Револуција“ во Куманово настанал пожар на сува...

Македонија7 часа

Добра вест: До моментов само 3 активни пожари, состојбата со пожарите се смирува

На ден 24.08.2025 година, до 12:00 часот, на територијата на Македонија има вкупно 3 пожари на отворен простор, од кои...

Хороскоп20 часа

Хороскоп за недела (24 август)

ОВЕН Ќе бидете исклучително успешни во комуникацијата, затоа фокусирајте се на сите оние ситуации кои бараат преговарачки вештини, се сведени...

Временска прогноза23 часа

Попоски со нова метео анализа, септември надпросечно топол

Според моменталните излази на најажурниот прогностички модел ECMWF (Европски центар за Среднорочна прогноза) месец септември 2025 година во Република Македонија...

Спорт1 ден

Роналдо стана единствен фудбалер во историјата кој постигнал најмалку 100 голови во четири различни клубови

Кристијано Роналдо (40) зад себе има импресивна голгетерска кариера – 450 голови за Реал Мадрид, 145 за Манчестер Јунајтед и...

Кичево1 ден

Кичево: Најавени градежни работи кон месност Крушино, за тоа време ќе има времен прекин на сообраќај

Во понеделник, 25 август 2025 година, ГД „Гранит“ АД Скопје, изведувач на работите на Автопатот А2 Кичево–Охрид, ќе започне со...

Хроника1 ден

Уште една трагедија на македонските патишта, загина украинец пешак, го удрил жител на Косово од Германија

На 22.08.2025 околу 18:00 часот во СВР Скопје било пријавено дека на магистралниот пат Скопје-Граничен премин Долно Блаце, на околу...

Lifestyle1 ден

Како да ја направите вашата орхидеја да расцвета: 4 корисни совети

Орхидеите се меѓу најубавите декоративни растенија за домот, но бараат посебна грижа и внимание. Многу луѓе погрешно мислат дека е...

Гејминг1 ден

Fortnite повторно достапен на iOS во Австралија

По пет години судски битки, Epic Games успеа да го врати Fortnite и Epic Games Store на iOS уредите во...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за сабота (23 август)

ОВЕН Расположението на денот е чиста среќа, драги наши Овни! Уживате во плодовите на вашиот труд. Beе можете да се...

НАЈЧИТАНИ