Автомобили
Гуми без пумпање

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.
Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.
Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.
Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.
Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.
Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.
Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.
Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.
Извор: politika
ФОТО: Unsplash
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево1 ден
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија2 дена
(ФОТО) СВР Охрид одржа свеченост по повод 7-ми мај „Денот на Полицијата“
-
Гејминг2 дена
(ВИДЕО) Излезе новиот трејлер на популарната и долгоочекувана „GTA VI“
-
Спорт2 дена
ФФМ со интензивна постапка за утврдување на неправилностите од мечот помеѓу Кожуф и Башкими
-
Македонија20 часа
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника3 часа
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот