Следете не

Автомобили

Mercedes (се уште) не се откажува од бензинските и дизел моторите

Објавено пред

на

Mercedes ги коригираше сопствените планови во врска со електричните автомобили. Што значи ова за иднината, а што за планираната зелена транзиција во секторот патен транспорт?

Целта беше амбициозна: Mercedes планираше да произведува само електрични автомобили од 2030 година.

Следната година германскиот производител планираше да продаде ист број чисто електрични автомобили и хибриди како возила со класичен мотор со внатрешно согорување.

Mercedes е многу далеку од постигнување на таа цел. Стратегијата за целосна транзиција кон електричните автомобили ја „погреба“ лично шефот на Mercedes Ола Келениус во февруари годинава, а компанијата од Штутгарт го суспендира и поставувањето на нова платформа за електрични возила.

„Во наредните години ќе ги има и двете: електрични автомобили и ултрамодерни електрифицирани модели со внатрешно согорување.

И ако побарувачката е доволно висока, ќе ги има длабоко во триесеттите години на овој век“, рече Келениус пред две недели на Генералното собрание на компанијата – и со тоа уште еднаш јавно ја призна можеби најголемата погрешна пресметка во поновата историја на Mercedes.

Продажбата на електрични автомобили стагнира

Уделот на целосно електричните автомобили во вкупниот број регистрирани нови возила во првиот квартал од годинава во Mercedes изнесува околу десет проценти – исто како и лани. Со хибридите, е-автомобилите на Mercedes сочинуваат околу 10 отсто од глобалниот биланс, што е многу далеку од прокламираното (50 отсто) до 2025 година.

И тоа има последици: компанијата го запре развојот на нова платформа за електрични возила. Во автомобилската индустрија, платформите се нешто како градежни комплети, во кои се создаваат нови автомобили.

Досега, платформите за електрични возила и класичните модели со внатрешно согорување беа исти – без разлика дали се работи за бензин, дизел, електрични модели или хибриди, сè се работеше на иста подвижна лента.

Основната конструкција беше иста за сите модели, а во зависност од типот на возилото, во нив беше вграден соодветен погон.

Платформата „MB.EA-Large“ требаше да го промени тоа и да овозможи за прв пат дури и голем луксузен модел да се состави од темел во верзија со е-мотор и тоа со зголемување во ефикасност, на пример во доменот на подобри, посилни батерии.

Тоа беше амбициозна инвестиција во иднината на компанијата – но и скап проект. Премногу скапо за сегашните податоци за (слабата) продажба на електрични модели.

Неизвесната иднина на електромобилноста

За германскиот јавен сервис од Mercedes беше потврдено дека компанијата во секој случај сака да инвестира во електрична мобилност во иднина.

Во моментов, како што беше официјално објавено, во прашање е само споменатата платформа, но не и електричните автомобили како такви. Mercedes, како што е потврдено, ќе продолжи со понатамошен развој на батерии, мотори или софтвер.

Mercedes всушност само го следи трендот во автомобилската индустрија. Дури и BMW, по сопствено признание, не се откажува од моторите со внатрешно согорување, слична е ситуацијата и со Volkswagen (VW). И ова и покрај фактот што продажбата на Volkswagen е значително подобра од Mercedes.

Несигурност на клиентите

Производителите на автомобили реагираат само на желбите на клиентите, вели автомобилскиот експерт Фердинанд Дуденхефер во интервју за ARD. А клиентите во моментов се прилично неизвесни – поради постапките на политичарите, вели тој.

„Има многу негативни пораки кои доаѓаат од политичката сфера, поради тие пораки клиентите станаа повнимателни“, вели Дуденхефер.

Како пример, тој го наведува ненадејното суспендирање на субвенциите за електрични автомобили од страна на федералната влада. Тоа беше пред Божиќ минатата година.

Вреди да се спомене и медиумската помпа со која изјавата на шефицата на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, беше придружена со фактот дека веќе донесената забрана за продажба на бензински и дизел мотори од 2035 година во ЕУ треба да биде се преиспита.

Сето тоа негативно се одразува на продажбата на е-возила, додава германскиот експерт.

Кој се плаши од кинески електрични автомобили?

Дополнително, во автомобилската индустрија има неизвесност поради претстојниот трговски конфликт со Кина.

Вашингтон веќе воведе казнени тарифи од 100 проценти за е-возилата од Кина, поради можното нарушување на пазарната конкуренција. Во ЕУ има се погласни барања да се следи примерот на Американците.

Експертите, сепак, предупредуваат на можноста за таканаречена „спирала на казнени тарифи“: доколку Кина воведе и специјални царини, што би можело да има значителни последици за германските производители на автомобили.

Имено, Кина е можеби најважниот единствен пазар во моментов – особено во секторот за електромобилност.

Автомобили

Листа на пет половни автомобили до одредена цена најсигурни во однос на издржливост и дефекти, ова се истакнатите модели според „Auto Bild“

Објавено пред

на

Половните автомобили, доколку се од добра серија, можат да бидат вашиот најдобар избор доколку сакате да го промените вашето возило. Сепак, треба да знаете малку повеќе за автомобилите ако сакате да купите навистина старо возило.

Новинарите на Auto Bild составија листа на половни автомобили до 5.000 евра кои се најсигурни во однос на дефектите и издржливоста, пишуваат од Index.hr. Ова се 5-те модели кои беа истакнати:

1. Alfa Romeo GT, 2003-2006 година, моќност од 140 до 240 КС – 2500 евра

Можете да најдете модели како овој со километража под 200.000 и се доста достапни. Моделот Alfa GT со две врати, создаден на платформата на моделот 156, е веројатно најелегантниот автомобил од својата класа во овој ценовен опсег, пишува Auto Klub.

Колку подоцна беше годината на производство, толку подобро, бидејќи првично неквалитетната изработка подоцна беше поправена. Може да имате проблеми со цревото помеѓу турбополначот и интеркулерот на моделот JTD бидејќи треба често да се заменува. Исто така, треба да се избегнува озлогласениот менувач Selespeed.

2. Kia Picanto, 2004-2011 година, моќност од 65 до 75 КС – од 1300 евра

ESP беше претставен во автомобилот само со фејслифтот во 2008 година. Сепак, безбедносната електроника не беше стандардна, затоа проверете дали ESP е навистина вклучен при купувањето. Ќе задоволи и со својата потрошувачка која не надминува шест литри. Внимавајте на корозија и може да има дополнителни трошоци при менување на комплетот за куплунгот.

3. Ауди А2, 1999 – 2005 година, моќност од 61 до 110 КС – 2500 евра

Овој мал автомобил со целосно алуминиумска конструкција е повеќе баран по фејслифтот во 2003 година со моќен дизел (90 КС). Тој нуди пристоен комфор, а моторите се многу економични. Обрнете најмногу внимание на сопирачките и суспензијата. Покрај тоа, квалитетот на изградбата е солиден. За просечна цена од 3.000 евра се добива А2 со 200.000 км, кој сепак е стар околу 20 години. Цените на резервните делови може да бидат високи.

4. Хонда Џез, 2008-2015 година, моќност од 80 до 120 КС – 4000 евра

На многу тестови на половни возила со поминати 100.000 км доби највисоки оценки. Хондите традиционално се мудар избор при купување половни автомобили поради нивната долговечност, но треба да проверите дали корозијата влијаела на суспензијата на автомобилот, а задните сопирачки понекогаш може да предизвикаат проблеми.

5. Škoda Roomster, 2006-2015 година, моќност од 64 до 105 КС. – 2000-2500 евра

Има компактни димензии, економичен е и нуди многу простор во задниот дел. Најдобро е да изберете атмосферски 1,6 литри со заби ремен, што би било добро да се провери по 90 илјади километри. Сопствениците на користени модели повремено пријавуваат зголемена потрошувачка на масло.

Извор: AutoBlog.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Колку гориво троши клима уредот во автомобилот и како да се намали потрошувачката на минимум

Објавено пред

на

Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја сведе внатрешната температура на удобно ниво.

Поради нашите вообичаено топли и сончеви лета, повеќето од нас често ја користат климата во автомобилот. Особено за време на топлотни бранови, како оној што моментално ја погодува Македонија, климата може да биде многу важна за да ви помогне да се разладите и да се чувствувате удобно, пишува KwikFit.

Можеби сте слушнале дека спуштените прозорци може да ја намалат ефикасноста на ладењето, но дали некогаш сте се запрашале колку гориво троши клима уредот на вашиот автомобил?

Како функционира системот за климатизација во автомобилот?

Начинот на кој функционира системот за климатизација на вашиот автомобил значи дека е потребна одредена количина на енергија за да се пренесе ладен гас во кабината на вашиот автомобил. Во овој систем, компресорот содржи средство за ладење, исто како и вашиот фрижидер. Како што влегува свеж воздух во системот, ладилното средство предизвикува значителен пад на температурата на воздухот. Во овој момент, течноста за ладење се претвора во течност и се отстрануваат сите нечистотии.

Течноста стигнува до вентилот за термичка експанзија каде што може да се ограничи протокот на течноста. Ви дава контрола над внатрешната температура на автомобилот. Конечно, течноста се претвора во пареа која може да патува низ намотките за испарување за да се разнесе низ отворите како убаво изладен воздух. Ладилното средство се враќа во гасот и целиот процес може да се повтори за да се обезбеди постојан ладен воздух.

На компресорот му е потребна енергија за да работи со системот за климатизација на вашето возило и затоа ќе користи одредена количина гориво секогаш кога системот работи. Тоа би можело да ја зголеми потрошувачката на гориво за дури 10 проценти, а ефектите се особено забележливи на кратки патувања.

Кога првпат ќе го стартувате автомобилот, клима уредот мора да работи напорно за да ја спушти внатрешната температура на соодветното ниво. Меѓутоа, откако автомобилот ќе се олади доволно, можете да одлучите да го намалите протокот, да ја зголемите температурата или целосно да ја исклучите климатизацијата. На долго патување, малку е веројатно дека клима уредот ќе треба да работи цел пат. Затоа, зголемената потрошувачка на гориво предизвикана од користењето на клима уредот може да биде позабележителна на кратко патување.

Постојат неколку начини на кои можете да заштедите гориво додека возите, вклучително и бавно и непречено забрзување и сопирање, почитување на ограничувањето на брзината и уверување дека притисокот во гумите е точен за вашите гуми. Ова се неколку од најчестите значајни начини кои веројатно нема да влијаат многу на вашите патувања. Сепак, постојат неколку помалку очигледни чекори што можете да ги преземете, вклучително и исклучување на радиото и ограничување на тежината во вашето возило.

Ако сте загрижени дека вашиот клима уред користи премногу од вашето скапоцено гориво, постојат неколку начини на кои можете да ја намалите неговата потрошувачка:

Паркирајте под сенка: Ако е можно, подобро е да го паркирате возилото под сенка наместо на отворено каде што сонцето може да го загрее. Не само што вашето возило ќе остане ладно, туку нема да ви треба толку многу да го користите клима уредот.

Отворете ги прозорците кога првпат одите: Кога за прв пат тргнувате на пат, подобро е да ги отворите прозорците неколку минути. На овој начин ќе го отстраните најголемиот дел од топлиот воздух во кабината и затоа вашиот клима уред нема да мора да работи толку напорно.

Одржувајте ги прозорците отворени при кратки возења: И покрај тоа што многу луѓе мислат, возењето со отворени прозорци не е толку лошо за гориво кога возите со мала брзина. Затоа, доколку возите низ помали градови и градови, со отворањето на прозорците ќе заштедите повеќе гориво отколку да користите клима уред. Ако возите по експресни патишта, покорисно е да користите клима уред бидејќи дополнителното влечење предизвикано од отворените прозорци може да потроши дополнително гориво.

Намалете ја климата откако вашиот автомобил ќе се излади: Откако автомобилот ќе се олади доволно, протокот на воздух може да се намали така што помалку воздух ќе влезе во кабината или можете малку да ја зголемите температурата. И двете од овие работи ќе значат дека компресорот не мора да работи толку напорно. Се разбира, во однос на потрошувачката на гориво, најкорисно е да се вози без клима уред и со отворени прозорци, но во топол ден тоа веројатно не е можно или пожелно.

Исто така, важно е редовно да го сервисирате клима уредот на вашето возило. Ова треба да се прави на секои две години за да се осигура дека системот работи ефикасно и дека потрошеното средство за ладење е заменето. Кога нивото на ладилното средство ќе падне, системот мора да работи понапорно за да ја произведе потребната количина ладен воздух. Ова ќе потроши повеќе гориво, па затоа е добра идеја да го сервисирате вашиот клима уред редовно за да заштедите уште повеќе гориво.

/n1info

Прочитај повеќе...

Автомобили

ChatGPT пристигна во Volkswagen автомобили ВИДЕО

Објавено пред

на

Volkswagen конечно го интегрира ChatGPT во своите автомобили.

Оваа технологија ја има кај сите возила од семејството ID, како и кај новите модели Golf, Tiguan и Passat.

ChatGPT ќе им биде достапен на возачите преку гласовниот асистент и може да ја контролира климатизацијата, навигацијата и многу повеќе.

VW соопшти дека ChatGPT ќе може да бара информации за туристички атракции или за резултат од спортски натпревар.

Исто така, се додава дека вештачката интелигенција ќе може дури и да прави математички задачи за деца.

Тие ги уверуваат корисниците дека нема потреба да се грижат кога станува збор за безбедноста, бидејќи информациите за возилото се испраќаат анонимно до гласовниот асистент само доколку системот VW може да одговори на барањето, а подоцна автоматски се отстрануваат.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп54 минути

Хороскоп за понеделник (8 јули)

ОВЕН Не се потценувајте, туку поставете си цели што е потешко да се постигнат, бидејќи само тогаш ќе бидете целосно...

Технологија3 часа

Компанијата „Apple“ за корисниците на „iPhone“ издаде итно предупредување, бидејќи техничките експерти откриле нов сајбер напад, ова се информациите

Apple издаде итно предупредување до сите што имаат iPhone, откако техничките експерти открија нов сајбер напад врз корисниците на сметката...

Култура12 часа

Денеска е „Иванден“ денот на раѓањето на Св. Јован Крстител, за многу години!

Иванден е еден од големите христијански празници од летниот циклус каде се слави раѓањето на Свети Јован Претеча и Крстител...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за недела (7 јули)

ОВЕН Лесно е да изберете да бидете слаби кога нештата во вашиот живот се случуваат толку брзо и немате контрола...

Кичево1 ден

Петровденска мото парада, 10 годишна јубилејна традиција во чест на кичевската Православна црква Св.Петар и Павле

Почитувани кичевчани, чест и задоволство ни е да ве информираме дека и оваа година продолжува традицијата по повод именденот на...

Мобилни уреди1 ден

Дали iPhone 16 Pro ќе добие 5x телефото камера?

Претстојниот iPhone 16 Pro на Apple ќе ја добие тетрапризмата перископска камера со 5x оптички зум, која се појави минатата...

Спорт1 ден

ЖФК Љуботен против Валур во квалификациите за Лигата на Шампиони за жени во фудбал

Денеска беше одржана ждрепката за квалификациите за пласман во Лигата на шампиони за жени. Eкипата на Љуботен се наоѓа во...

Lifestyle1 ден

Дали газираната вода е добра за здравјето?

Газирана вода или како што попопуларно се нарекува минерална, на многумина им е омилен летен пијалок, а тоа е вода...

Гејминг1 ден

Ubisoft ги најавува римастерите на постарите Assassin’s Creed игри

Постарите наслови од серијата Assassin’s Creed ќе добијат модерни промени, веројатно со подобра графика и други подобрувања за поновите конзоли...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за сабота (6 јули)

ОВЕН Не се потценувајте, туку поставете си цели што е потешко да се постигнат, бидејќи само тогаш ќе бидете целосно...

НАЈЧИТАНИ