Автомобили
На аукција ќе оди и репликата Nissan Skyline GT-R на Paul Walker во легендарниот „Fast & Furious“ од 2009 година

Реплика на Nissan Skyline GT-R (R34) управувана од американскиот актер Пол Вокер во филмот „Fast & Furious“ од 2009 година ќе биде понудена на продажба преку аукција. Автомобилот поседува боја во легендарното Bayside Blue, а Вокер лично го избрал за четвртиот дел од популарната франшиза. Обожавателите ќе се сеќаваат дека овој автомобил се проби низ густ сообраќај на улиците на Лос Анџелес додека се бореше против BMW M5 (E39) и Nissan Silvia за време на нелегална улична трка.
Познато е дека Вокер бил голем обожавател на споменатиот модел, па одиграл голема улога во развојот и модификацијата на овој автомобил, дури и до најситни детали. JDM „лекот“ беше увезен од Јапонија, а компанијата Kaizo Industries го подготви моторот RB26DETT.
Запуштениот автомобил го доби потребното внимание и повторно блесна во полн сјај. Според Кликс, Вокер обрнал внимание на деталите и одбил да користи какви било налепници за да одржи „чист изглед“.
Дизајнот е суптилно подобрен со браникот Nismo Version II и страничните здолништа, како и хаубата East Bear и 19-инчните тркала Volk Racing RE30.
Skyline доби неколку надградби на перформансите, добивајќи интеркулер Turbonetics поставен напред, издувен систем Nismo NE-1, сопствен ролна кафез и титаниумски ARC потпори. Моќноста на моторот е зголемена на 500 КС.
Автомобилот доби Nismo пружини и Retora сопирачки со шест клипни предни и четири клипни задни клешти, додека стандардниот волан беше заменет со спортски Momo волан покриен со Alcantara. Задните седишта беа отстранети за да се намали тежината. Напред има две OMP тркачки седишта со безбедносни појаси со пет точки. Сепак, внатрешноста не е целосно спартанска бидејќи содржи звучен систем на Sony, head-up дисплеј и единица MFD Xenarc Display програмирана да работи со единицата ECU.
Позицијата на возачкото седиште е фиксирана и одредена според упатствата на Вокер и не е променета од снимањето.
Подоцна, автомобилот бил „мета“ на американските цариници кои го конфискувале поради фактот што всушност никогаш не бил официјално продаден во САД. Во 2012 година е вратен, а потоа транспортиран во Германија.
Историјата на автомобилот е непозната од времето кога беше во Јапонија. Сепак, моментално е во одлична состојба.
Аукцијата ќе се одржи помеѓу 28 април и 5 мај во Брисел, Белгија.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Ferrari неприкосновен: Профит од 118.000 евра по автомобил

Ferrari уште еднаш го потврдува статусот на најпрофитабилен автомобилски бренд во светот. Според финансиските резултати за првата половина од 2025 година, италијанскиот производител остварува 118.124 евра профит по продадено возило.
Ова е за речиси 10.000 евра повеќе од истиот период лани, со што Ferrari ја зацврстува својата доминација кога станува збор за заработка по автомобил.
Колку им треба на другите?
Анализата вклучи 34 производители, но никој не му се доближи на Ferrari. Најблиску беше Jaguar Land Rover (JLR), но и таму е потребно да се продадат 23 автомобили за да се достигне профитот што Ferrari го остварува со само еден.
Меѓу германските премиум марки ситуацијата е следна:
-
Porsche – 24 автомобили за едно Ferrari
-
Mercedes – 47 автомобили
-
BMW – 58 автомобили
Кинеските производители, и покрај масивните инвестиции, остануваат далеку од врвот.
Американски и јапонски падови
Големите западни компании како Ford и Mitsubishi бележат значителен пад на профитабилноста. Тоа е сигнал за сериозни предизвици во сегашниот пазарен контекст.
Компаниите со загуба
Состојбата е уште потешка кај брендовите кои завршија со негативен биланс во првата половина на 2025 година. Во загуба работат:
-
Mazda
-
Nissan
-
Xpeng
-
Stellantis
-
Volvo
-
Renault
-
Nio
-
Polestar
-
Rivian
-
Aston Martin
-
Lucid
Извор: B92
Автомобили
Bentley го враќа класичното купе со V8 мотор и погон на задни тркала

Bentley не се откажува од електрификацијата, но реши дека октанските адути сè уште имаат свое место.
Supersports повторно се враќа
Производителот потврди дека подготвува нова, поекстремна верзија на Continental GT, која најверојатно ќе ја носи ознаката Supersports.
Моделот ќе добие:
-
редизајнирана каросерија,
-
поагресивен стил,
-
мерки за намалување на масата.
За разлика од хибридниот погон со 4×4, овој автомобил ќе користи рафиниран битурбо V8 мотор кој ја испраќа моќноста само на задните тркала.
Првиот тизер видео-клип веќе откри дел од изгледот и препознатливиот звук на моторот. Бентли ја придружи премиерата со порака:
„Враќањето на легендарното име во семејството Бентли е неизбежно, 100 години по неговото прво претставување. Ова ќе биде редок автомобил, подготвен за перформанси.“
Агресивен и динамичен дизајн
Моделот е инспириран од прототипите забележани од „шпионски“ фотографи, но сериската верзија изгледа уште порадикално:
-
преден браник со огромни отвори за воздух и истакнат сплитер,
-
страничен профил со црни алуминиумски тркала,
-
заден фиксен спојлер, дополнителни аеролинии и масивен дифузер со четири издувни цевки.
Моќ и перформанси
Иако официјалните бројки сè уште не се објавени, се очекува:
-
4,0-литарски V8 битурбо мотор со околу 650 КС,
-
тежина намалена на околу 2.000 кг,
-
задниот погон и суспензијата да понудат поостро и поигриво возачко искуство.
Иако е послаб од GT Speed PHEV (770 КС) и претходниот Supersports W12 (710 КС), фокусот е ставен на чистото уживање во возењето, а не на „трката со коњски сили“.
Цена и ексклузивност
-
ќе се произведува во ограничен број примероци,
-
цената ќе биде значително повисока од Continental GT Speed (280.000 €),
-
се очекува новиот Supersports да чини над 300.000 €.
Извор: Index
Автомобили
Доаѓа ли електричниот Volkswagen Lupo?

Фолксваген повторно може да оживее име кое одамна не сме го слушнале – Lupo. Со новиот градски електричен автомобил, компанијата има цел да одговори на конкуренцијата од Кина и да привлече млади возачи кои штотуку ја добиле својата дозвола.
Каи Груниц, висок функционер од „Фолксваген“, во изјава за „Auto Express“ ја потврди амбицијата на брендот:
„Треба да имаме модел од почетно ниво. Ако ние не го направиме тоа, Кинезите ќе го направат. Ако младите возачи веднаш преминат на кинески брендови, постои ризик да им останат лојални.“
Сепак, Груниц признава дека предизвикот е голем – да се произведе компактен автомобил под 20.000 евра и тоа целосно дизајниран и конструиран во Европа.
Зошто само Volkswagen?
Воедно, тој ја оправда одлуката концептот ID.Every1 да не се дели со Seat, Škoda и Cupra:
„Сегментот на градски автомобили не е доволно голем за повеќе брендови. Доволна е една марка, а тоа ќе биде ‘Фолксваген’. Нашето име буквално значи ‘народен автомобил’.“
Нов живот за старо име
Новиот градски модел досега се нарекуваше Volkswagen ID.1, но постојат информации дека брендот сака да оживее познати имиња. Следната генерација електрични возила би можела да ги вклучи ID.Polo, ID.Tiguan, па дури и ID.Lupo.
Името Lupo би било паметен маркетиншки потег – не е користено речиси две децении, а моделот некогаш беше омилен кај европските возачи како мал, практичен градски автомобил.
Европа против Кина
Со растечката конкуренција од кинеските електрични автомобили, европските брендови се потпираат на својата најголема сила – традицијата и лојалноста на клиентите. Наместо да бега од тоа, Volkswagen изгледа решен да го искористи како предност.
Извор: B92
-
Кичево12 часа
Кичевските бербери на состанок одлучија да ги поскапат нивните услуги
-
Хроника2 дена
Вчера утро на магистралниот пат Кичево-Охрид се случила трагична сообраќајка каде животот го загуби младо момче од кичевско
-
Кичево2 дена
Денес се одбележува 82 години од најкрвавата битка кај с.Кленоец кичевско, додека на денешен ден загинал и Јосиф Јосифовски-Свештарот
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (7 октомври)
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за среда (8 октомври)
-
Македонија2 дена
Од вечерва горивата со намалена цена за литар
-
Македонија1 ден
Целосно затворен патен правец Велес-Тетово помеѓу Волково и Кондово, истиот ќе се одвива двонасочно поради градежни работи
-
Хроника20 часа
По долга и тешка болест почина познатиот пејач – Халид Бешлиќ