Следете не

Автомобили

Наједноставен и најевтин начин за одржување на ланец за мотоцикл

Објавено пред

на

Пред Интернет, одржувањето на ланец за мотоцикли не беше проблем. Што се случи?

Ланец и запчаници се најчестото финално решение за пренос на мотоцикли од сите кубикажи. Предностите и недостатоците на овој тип на пренос веќе се објаснети во текстот „Разлики помеѓу ланец, ремен и кардан“.

Преносот со ланец и запчаник е едноставен систем. Во индустријата се користи веќе еден век, пишува на веб-страницата Used Cars.

Кога станува збор за мотоцикли, ланецот еволуираше, па сега најмногу користиме запечатен ланец на друмски велосипеди.

Одржувањето на запечатен ланец, без оглед на различната конструкција, наспроти незапечатен е малку поинаков, но не и драматично.

Во овој текст ќе напишеме како да го одржувате ланецот на наједноставен и најевтин начин.

Зошто толку „драма“ за одржувањето на ланецот?

Пред Интернет, одржувањето на ланец за мотоцикли не беше проблем. Што се случи?

Некаде околу 2010 година, а можеби и порано, карданските преноси станаа норма за мотоциклите со голем капацитет.

Во тоа време, најпродаваниот мотоцикл во светот, BMW R1200GS, беше репер според кој беа оценувани сите негови конкуренти.

Затоа многу производители се префрлија на кардански пренос, бидејќи одржувањето на ланецот ќе се смета за „недостаток“ во споредба со главниот конкурент и кралот на класата.

Зошто мааната? Замислете да одите на долго патување, а по пат треба да го исчистите ланецот. Мора да клекнете околу мотоциклот, да чистите, па да прскате итн.

Дури и ако возите низ град, мора да се одржува и менувачот преку ланец и запчаник. Без разлика што и карданскиот менувач бара одржување, додава тежина на мотоциклот и не се расипува, во медиумите е претставен како подобро решение од ланецот.

Овој тренд на непобедливост на карданскиот пренос кулминира со изборот на производители на спрејови за подмачкување и чистење на ланецот.

Има навистина многу од нив на пазарот, па клиентите се изложени на многу информации за да го купат најдобриот. Така, од едноставна работа, од многу дискусии и презаситеност на информации, одржувањето на ланецот стана претерано.

Што треба да направам со ланецот?

Во повеќето прирачници за одржување на ланец на мотоцикли, производителите велат:

На 1000 км:

– Проверете ја затегнатоста на ланецот и прилагодете ја доколку е потребно.
– Проверете го усогласувањето на задното тркало
– Исчистете и подмачкајте. Исто така после секое возење на дожд или миење.

Ова може да варира од производител до производител, иако во повеќето случаи тоа е процедурата. Секогаш е добра идеја да го проверите упатството за конкретниот мотоцикл.

Процес на чистење

Во најголем дел, дури и не ви треба спреј за подмачкување на синџирот, спреј за чистење на ланецот или специјални четки или какви било алатки.

– Најдете соодветно место за работа

– Исечете го пластичното шише за да добиете отворен сад од дното

– Земете стара четка за заби.

– Користете петролеј за чистење. Евтино е, го има во секоја голема продавница за бои

Истурете петролеј во садот што го направивте од пластично шише. Потопете ја четката и истријте го ланецот. Член по член од сите страни. Не е лоша идеја да ставите картон одоздола за да не ја извалкате подлогата.

Не штедете на петролеј. Бришете со четката додека не ја исчистите секоја алка од ланецот. Во зависност од тоа колку сте фанатици, можете да правите две или три раце додека сè не свети, но тоа не е потребно.

Подмачкување

Ланецот што претходно го измивме исчистете го со петролеј, т.е. исушете со стара крпа. Добро измиен ланец е кога не се слуша прашина што крцка помеѓу запчаникот и ланецот.

Ние користиме масло од менувачот за подмачкување на ланецот. Можете да користите SAE90, 80W90, итн.

Како што го чистевте ланецот, сега го подмачкуваме со масло. Маслото може да се нанесе со четка (која е претходно чиста).

Еден литар од ова масло ќе ви трае со години. Можете исто така да користите пумпа за масло.

Не претерувајте со масло. Мотоциклот ќе го исфрли вишокот масло од ланецот додека се движи. Нема потреба да го извалкате мотоциклот. Кога нанесуваме масло, го нанесуваме на внатрешната страна на ланецот.

Главната работа за оваа концесија е да го соберете вишокот масло со крпа откако ќе завршите со подмачкување. Како што маслото ќе се прелее преку ланецот, ќе се формираат вишок „солзи“, кои треба да се отстранат со крпа.

Тој вишок инаку би завршил околу ланецот на мотоциклот. Тоа е тоа, ланецот е подготвен за возење.

Зошто масло за менувач наместо спреј?

На почетокот рековме дека повеќето ланци се запечатени, што значи дека се внатрешно фабрички подмачкани, а маснотиите се зацврстуваат со гумена заптивка. Тоа значи дека маснотиите не можат да излезат, но не можат ниту да влезат.

Можеме да заклучиме дека го миеме и подмачкуваме ланецот за да го ослободиме од нечистотија што го уништува ланецот, рѓата и подмачкувањето на валјакот што „гази“ на запчаникот. Се разбира, помеѓу него и запчаникот при контакт, секоја маст ќе биде исцедена, но ние мора да го одржуваме ролерот во движење што е можно подолго.

Затоа, за овие критериуми не е потребен посебен спреј за ланец. Спрејот дури има негативно својство да ја „собира“ нечистотијата што се лепи на него.

Потоа, наместо подмачкување, имате залепена прашина што крцка, како кристален шеќер на крофна меѓу забите. Конечно, тешко е да се измие ланецот.

Овде доаѓаме до фактот дека гореспоменатите критериуми: заштита од корозија, подмачкување со валјак, контаминација од прашина, сето тоа успешно и значително поевтино го изведува маслото за менувач. Добро, потребно е малку повеќе труд за да се нанесе наспроти спреј.

Ако мислиш дека маслото ќе ја загади околината и мојот раб, спрејот е постабилен и почист, во право си, но размисли уште еднаш. Маслото што ќе се загади со прашина едноставно ќе формира „грутка“ и ќе падне од ланецот.

Тоа значи дека кога ланецот е „сув“, ја собрал целата прашина и ја исфрлил. Малку повалкан мотоцикл е оправдан во овој случај. Маслото се мие полесно од прскањето. На крајот на краиштата, по честа употреба на спрејот, погледнете како изгледа предниот запчаник кога ќе го извадите капакот.

Има дебели слоеви на спреј измешани со сорго.

На крајот на краиштата, погледнете во прирачникот за вашиот мотоцикл што пропишува производителот за ланецот? Токму маслото за менувачот.

Зошто го следи керозинот?

Керозинот одамна е познат како средство кое добро ја растворува старата контаминација со маснотии. Остава мрсна фолија која штити од корозија и не ги суши гумените заптивки на ланецот. Тој е евтин и лесно достапен.

Ланецот го перам под притисок, што ќе му фали?

Перењето под притисок генерално треба да се избегнува на мотоцикл. Ланецот не е исклучок. Со миење со пушка, ризикувате да ги оштетите заптивките на ланецот .

Штом заптивката се олабави, ланецот на тој дел губи маснотија. Останува суво.

Друга работа, откако ќе го измиете ланецот со вода, мора целосно да го исушите. Не е доволно само да се избрише. Ова подоцна ќе доведе до корозија.

Да ја заклучиме целата приказна за одржување на ланецот

За долготраен ланец, доволно е едноставно периодично да го чистите ланецот со сува крпа и да го подмачкате со масло за менувач. Маслото исто така го чисти ланецот со собирање нечистотија и фрлање.

Значи, редовното подмачкување е всушност поважно од темелното чистење, во случај да се користи масло, а не со прскање.

Исто така, не тврдиме дека начинот на одржување и пристапот што го опишавме е единствениот правилен, дека е така и во никој случај не се разликува. Ова е еден од лесните и евтините начини за одржување на вашиот ланец.

/B92

Автомобили

BMW M5 E60 го слави својот 20-ти роденден

Објавено пред

на

Можеби најдобриот BMW M5 на сите времиња оваа година го слави својот 20-ти роденден. Во тоа време, тој беше најбрзиот сериски седан во светот. До денес, тоа е едно од најпознатите достигнувања на спортската дивизија на BMW M, кое никогаш нема да се повтори.

Можете ли да замислите ако еден голем производител на автомобили денес одлучи да инсталира атмосферски 10-цилиндричен мотор кој не се „плаши“ од високи вртежи? И подоцна да се примени истата идеја за голем семеен вагон врз основа на тоа? Ако им се восхитувате на спортските Баварци, несомнено веќе знаете за што зборуваме.

Марката од Минхен официјално објавува дека оваа година се одбележуваат 20 години од лансирањето на четвртата генерација на BMW M5. Веројатно сите го знаеме по неговата внатрешна ознака E60 од првата деценија на новиот милениум, кога стана првиот седан во светот со мотор со десет цилиндри. Фабриката беше јасно инспирирана од тркачката програма на BMW Sauber F1 Team за време на нејзиниот развој.

BMW M5 E60 првпат се појави на пазарот во почетокот на 2005 година, а најголемата предност досега е неговиот мотор. По својот претходник, E39, со мотор со осум цилиндри, марката реши да го зголеми бројот на цилиндрите за уште два, давајќи му на светот бучен мотор што ви ја крева косата при максимални вртежи.

Срцето на четвртата „М-петка“ беше атмосферскиот 5.0 литарски V10 S85B50 бензински мотор со 373 kW (507 КС) при 7.750 вртежи во минута. Овој технички скапоцен камен беше претставен во официјалните материјали за печатот дури и во расклопена состојба, но подоцнежните искуства на сопственикот покажаа дека има проблеми. Најчестиот проблем беше лошото подмачкување. Знаеме дека сопствениците го „растегнаа“ на високи вртежи, но имаше многу што ретко го менуваа маслото.

За жал, во Европа немавме многу избор, бидејќи кај нас BMW M5 E60 се продаваше исклучиво со седумстепен роботски менувач SMG Drivelogic. Во Северна Америка, сепак, клиентите можеа да изберат и класичен шест-брзински мануелен менувач. Со традиционалниот погон на задните тркала, овој M5 сакаше да лебди.

Во моментот на неговото лансирање, BMW M5 E60 беше најбрзиот сериски седан во светот. Основната максимална брзина беше само 250 km/h, но ако доплатите за M Driver’s Package, ќе добиете суперавтомобил со четири седишта со максимална брзина од 305 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 4,1 секунда.

Потоа го мина познатиот Нирбургринг за 8 минути и 13 секунди. А оние кои се сеќаваат на тоа ќе се сетат дека професионалната германска возачка Сабине Шмиц често ја возела таму како „ринг такси“ кога земала туристи.

BMW M5 E60 првично беше произведен како седан, но од пролетта 2007 година е достапен и како семеен вагон. Денес, M5 Touring е реткост, бидејќи фабриката произведе само 1.025 примероци, додека во исто време беа произведени 19.523 стандардни седани.

Извор: Klix.ba

Прочитај повеќе...

Автомобили

Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство

Објавено пред

на

Еден од најубавите модерни модели на Фолксваген официјално повеќе го нема. Откако прекина лифтбекот на Arteon во 2023 година, вагонот исто така се пензионира. Никогаш не се продаваше во Америка, попрактичниот Shooting Brake беше направен во фабриката во Оснабрик, додека обичниот модел излезе од производната лента во Емден. VW изгради речиси 190.000 единици во текот на осум години на производство за „седан“ и пет за моделот со долг покрив.

– Портпаролот на VW, Андреас Г. Шлајт, ја сподели тажната вест на својот профил на LinkedIn. Пропаѓањето на Arteon Shooting Brake е поместено за една година. Во 2024 година, Мартин Хубе, портпарол на Arteon, Passat, Touareg и претстојниот ID.2 ни кажа дека вагонот ќе биде укинат во 2026 година. Сепак, фабриката во Оснабрик веќе престана да го прави стилскиот семеен автомобил.

VW ќе продолжи да го гради својот единствен кабриолет во истата фабрика каде што е направена поубавата, полуксузна алтернатива Passat Variant. Конечниот T-Roc Cabriolet ќе биде склопен во средината на 2027 година. Што се случува со растението после тоа? Неговата судбина не е решена, но VW вели дека ги истражува опциите „за поинаква употреба на страницата“.

– VW имаше намера да изгради уште поубав и поскап автомобил кој ќе се наоѓа над Arteon. Во средината на 2022 година беше откриен активен прототип на втората генерација на Phaeton. Да беше во производство, водечкиот автомобил ќе беше долг околу 208,6 инчи (5,3 метри), приближно со иста големина како најновата BMW Серија 7. О, и германскиот производител на автомобили сакаше да набие мотор W-12 под хаубата. Дизелгејт се случи, а VW на крајот реши да го прекине проектот.

Освен што ги прекина автомобилите што ги спомнавме, VW неодамна се поздрави и со својот VR-6 мотор по речиси 34 години производство, пренесува motor1.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Мерцедес“ бележи пад во продажбата на автомобили

Објавено пред

на

Извор: Unsplash

Германскиот производител на луксузни автомобили „Мерцедес-Бенц“ објави дека продажбата на возила во 2024 година е помала во споредба со претходната година, а главниот фактор за падот е пазарот во Кина, каде што продажбата е намалена.

Во 2024 година, „Мерцедес-Бенц“ продал 2,39 милиони автомобили, што претставува пад од четири отсто во однос на 2023 година. Падот на продажбата беше делумно ублажен од подобрите резултати во четвртиот квартал, благодарение на умереното закрепнување на кинескиот пазар.

Продажбата на автомобили во Кина забележа пад од седум отсто, иако во четвртиот квартал беше забележано зголемување од три отсто. Кина останува најважниот пазар за водечките германски производители на автомобили, но тие се соочуваат со силна конкуренција, особено во секторот на електрични возила.

Извор: Kurir

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Социјални мрежи1 час

Иран ја укина забраната за социјалната мрежа „WhatsApp“ и „Google Play“

Иранските власти ја укинаа забраната за платформата за пораки WhatsApp и Google Play, што го означи првиот чекор кон олеснување...

Магазин4 часа

(ВИДЕО) Среќна ви Нова Година со чиста душа, спокојна, и со радост и со славје и догодина со здравје, каланда на дечињата од кичевскиот хор „Митрополит Козма Пречистански“

Новогодишната каланда „Почнува Нова Година“, во изведба на хорот по источно православно пеење „Митрополит Козма Пречистански“ од Кичево, во Свештената...

Кичево11 часа

(ФОТО) Пациенти се жалат дека кругот на кичевската Болница е под снег и мраз, тешко се стигнува до медицинските врати, надлежните последно исчистиле пред два дена!

Сите овие денови до нашиот медиум не престануваат да стигнуваат реакции и разочарувања од состојбата на патиштата во градското подрачје,...

ул. „Мечкин Камен“ - Иванидол ул. „Мечкин Камен“ - Иванидол
Кичево22 часа

(ГАЛЕРИЈА) Ова се традиционалните кичевски огнови кои ни ги испративте да ги додадеме во големиот „Василичарски“ албум, за многу години!

Благодарност до сите кои ни испратија фотографии од традиционалните Василичарски огнови за заеднички да го направиме празничниот албум, кој ќе...

Хороскоп23 часа

Празничен Хороскоп за вторник (14 јануари)

ОВЕН Колку и да се согласува човек денес со вас и идеите што ги имате, подеднакво ќе изрази незадоволство, ќе...

Култура1 ден

Православните Христијани ја дочекуваат Стара Нова година – „Василица“, вечерва се палат традиционални огнови, а утре се крши пита со паричка, на оној кој ќе му се падне паричка ќе биде среќен во текот на целата година.

Православните Христијани, чии цркви го користат Јулијанскиот календар вечерва ја пречекаа Православната нова година, која почнува практично од денес, додека...

Кичево1 ден

„Порта.мк“ албум од традиционални „Василичарски огнови“ 2025 од Кичево и кичевско, испратете фотографија од вашиот василичарски огон, вечна традиција, за многу години!

Оваа година повторно ја активираме нашата албум сесија од традиционални „Василичарски огнови“. Имено испратете ни фотографии од огнови во вашето...

Македонија1 ден

Од ноќеска поскапува дизелот и бензинот

Малопродажната цена бензинот ЕУРОСУПЕР БС-95 се зголемува за 1,50 ден/лит, во однос на малопродажната цена утврдена со одлуката за утврдување...

Магазин1 ден

Внимавајте: Вака измамниците ве наведуваат да ја исклучите вашата заштита

Сајбер-криминалците користат трикови за да ја оневозможат заштитата од фишинг што Apple ја вградил за безбедност на корисниците. За да...

Магазин1 ден

Како да користите ChatGPT на iPhone

Нема потреба од OpenAI сметка за да започнете. Со објавувањето на iOS верзијата 18.2 на 11 декември, ChatGPT стана дел...

НАЈЧИТАНИ