Следете не

Автомобили

Наједноставен и најевтин начин за одржување на ланец за мотоцикл

Објавено пред

на

Пред Интернет, одржувањето на ланец за мотоцикли не беше проблем. Што се случи?

Ланец и запчаници се најчестото финално решение за пренос на мотоцикли од сите кубикажи. Предностите и недостатоците на овој тип на пренос веќе се објаснети во текстот „Разлики помеѓу ланец, ремен и кардан“.

Преносот со ланец и запчаник е едноставен систем. Во индустријата се користи веќе еден век, пишува на веб-страницата Used Cars.

Кога станува збор за мотоцикли, ланецот еволуираше, па сега најмногу користиме запечатен ланец на друмски велосипеди.

Одржувањето на запечатен ланец, без оглед на различната конструкција, наспроти незапечатен е малку поинаков, но не и драматично.

Во овој текст ќе напишеме како да го одржувате ланецот на наједноставен и најевтин начин.

Зошто толку „драма“ за одржувањето на ланецот?

Пред Интернет, одржувањето на ланец за мотоцикли не беше проблем. Што се случи?

Некаде околу 2010 година, а можеби и порано, карданските преноси станаа норма за мотоциклите со голем капацитет.

Во тоа време, најпродаваниот мотоцикл во светот, BMW R1200GS, беше репер според кој беа оценувани сите негови конкуренти.

Затоа многу производители се префрлија на кардански пренос, бидејќи одржувањето на ланецот ќе се смета за „недостаток“ во споредба со главниот конкурент и кралот на класата.

Зошто мааната? Замислете да одите на долго патување, а по пат треба да го исчистите ланецот. Мора да клекнете околу мотоциклот, да чистите, па да прскате итн.

Дури и ако возите низ град, мора да се одржува и менувачот преку ланец и запчаник. Без разлика што и карданскиот менувач бара одржување, додава тежина на мотоциклот и не се расипува, во медиумите е претставен како подобро решение од ланецот.

Овој тренд на непобедливост на карданскиот пренос кулминира со изборот на производители на спрејови за подмачкување и чистење на ланецот.

Има навистина многу од нив на пазарот, па клиентите се изложени на многу информации за да го купат најдобриот. Така, од едноставна работа, од многу дискусии и презаситеност на информации, одржувањето на ланецот стана претерано.

Што треба да направам со ланецот?

Во повеќето прирачници за одржување на ланец на мотоцикли, производителите велат:

На 1000 км:

– Проверете ја затегнатоста на ланецот и прилагодете ја доколку е потребно.
– Проверете го усогласувањето на задното тркало
– Исчистете и подмачкајте. Исто така после секое возење на дожд или миење.

Ова може да варира од производител до производител, иако во повеќето случаи тоа е процедурата. Секогаш е добра идеја да го проверите упатството за конкретниот мотоцикл.

Процес на чистење

Во најголем дел, дури и не ви треба спреј за подмачкување на синџирот, спреј за чистење на ланецот или специјални четки или какви било алатки.

– Најдете соодветно место за работа

– Исечете го пластичното шише за да добиете отворен сад од дното

– Земете стара четка за заби.

– Користете петролеј за чистење. Евтино е, го има во секоја голема продавница за бои

Истурете петролеј во садот што го направивте од пластично шише. Потопете ја четката и истријте го ланецот. Член по член од сите страни. Не е лоша идеја да ставите картон одоздола за да не ја извалкате подлогата.

Не штедете на петролеј. Бришете со четката додека не ја исчистите секоја алка од ланецот. Во зависност од тоа колку сте фанатици, можете да правите две или три раце додека сè не свети, но тоа не е потребно.

Подмачкување

Ланецот што претходно го измивме исчистете го со петролеј, т.е. исушете со стара крпа. Добро измиен ланец е кога не се слуша прашина што крцка помеѓу запчаникот и ланецот.

Ние користиме масло од менувачот за подмачкување на ланецот. Можете да користите SAE90, 80W90, итн.

Како што го чистевте ланецот, сега го подмачкуваме со масло. Маслото може да се нанесе со четка (која е претходно чиста).

Еден литар од ова масло ќе ви трае со години. Можете исто така да користите пумпа за масло.

Не претерувајте со масло. Мотоциклот ќе го исфрли вишокот масло од ланецот додека се движи. Нема потреба да го извалкате мотоциклот. Кога нанесуваме масло, го нанесуваме на внатрешната страна на ланецот.

Главната работа за оваа концесија е да го соберете вишокот масло со крпа откако ќе завршите со подмачкување. Како што маслото ќе се прелее преку ланецот, ќе се формираат вишок „солзи“, кои треба да се отстранат со крпа.

Тој вишок инаку би завршил околу ланецот на мотоциклот. Тоа е тоа, ланецот е подготвен за возење.

Зошто масло за менувач наместо спреј?

На почетокот рековме дека повеќето ланци се запечатени, што значи дека се внатрешно фабрички подмачкани, а маснотиите се зацврстуваат со гумена заптивка. Тоа значи дека маснотиите не можат да излезат, но не можат ниту да влезат.

Можеме да заклучиме дека го миеме и подмачкуваме ланецот за да го ослободиме од нечистотија што го уништува ланецот, рѓата и подмачкувањето на валјакот што „гази“ на запчаникот. Се разбира, помеѓу него и запчаникот при контакт, секоја маст ќе биде исцедена, но ние мора да го одржуваме ролерот во движење што е можно подолго.

Затоа, за овие критериуми не е потребен посебен спреј за ланец. Спрејот дури има негативно својство да ја „собира“ нечистотијата што се лепи на него.

Потоа, наместо подмачкување, имате залепена прашина што крцка, како кристален шеќер на крофна меѓу забите. Конечно, тешко е да се измие ланецот.

Овде доаѓаме до фактот дека гореспоменатите критериуми: заштита од корозија, подмачкување со валјак, контаминација од прашина, сето тоа успешно и значително поевтино го изведува маслото за менувач. Добро, потребно е малку повеќе труд за да се нанесе наспроти спреј.

Ако мислиш дека маслото ќе ја загади околината и мојот раб, спрејот е постабилен и почист, во право си, но размисли уште еднаш. Маслото што ќе се загади со прашина едноставно ќе формира „грутка“ и ќе падне од ланецот.

Тоа значи дека кога ланецот е „сув“, ја собрал целата прашина и ја исфрлил. Малку повалкан мотоцикл е оправдан во овој случај. Маслото се мие полесно од прскањето. На крајот на краиштата, по честа употреба на спрејот, погледнете како изгледа предниот запчаник кога ќе го извадите капакот.

Има дебели слоеви на спреј измешани со сорго.

На крајот на краиштата, погледнете во прирачникот за вашиот мотоцикл што пропишува производителот за ланецот? Токму маслото за менувачот.

Зошто го следи керозинот?

Керозинот одамна е познат како средство кое добро ја растворува старата контаминација со маснотии. Остава мрсна фолија која штити од корозија и не ги суши гумените заптивки на ланецот. Тој е евтин и лесно достапен.

Ланецот го перам под притисок, што ќе му фали?

Перењето под притисок генерално треба да се избегнува на мотоцикл. Ланецот не е исклучок. Со миење со пушка, ризикувате да ги оштетите заптивките на ланецот .

Штом заптивката се олабави, ланецот на тој дел губи маснотија. Останува суво.

Друга работа, откако ќе го измиете ланецот со вода, мора целосно да го исушите. Не е доволно само да се избрише. Ова подоцна ќе доведе до корозија.

Да ја заклучиме целата приказна за одржување на ланецот

За долготраен ланец, доволно е едноставно периодично да го чистите ланецот со сува крпа и да го подмачкате со масло за менувач. Маслото исто така го чисти ланецот со собирање нечистотија и фрлање.

Значи, редовното подмачкување е всушност поважно од темелното чистење, во случај да се користи масло, а не со прскање.

Исто така, не тврдиме дека начинот на одржување и пристапот што го опишавме е единствениот правилен, дека е така и во никој случај не се разликува. Ова е еден од лесните и евтините начини за одржување на вашиот ланец.

/B92

Автомобили

(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“

Објавено пред

на

©porta.mk

Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.

Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.

Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА

Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј

Објавено пред

на

Фото: Remy Lovesy @ unsplash
Фото: Remy Lovesy @ unsplash

По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.

Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.

Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.

Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.

Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.

Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.

Извор: BUG

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ФОТО) Кичево и Бојоски денеска со високо трето место на „авто слалом“ во Прилеп по повод 11-ти Октомври

Објавено пред

на

©porta.mk

Нашиот кичевчанец Кристијан Бојоски го освои високото трето место во класа над 1600 cм³, и четврто место во друга класа на „Авто слалом“ трката денес по повод 11-ти Октомври традиционално во Прилеп – во организација на Авто мото клуб „Автомото Класика“ – Прилеп

Кристијан Бојоски (трето место)

Кристијан Бојоски (трето место)

Повеќе фотографии од овој настан може да download-ирате во продолжение ТУКА, во следните чекори „View content“ > Download (icon). Во оваа прилика им благодариме за официјалната покана до Порта.мк на „Автомото Класика“, се гледаме до година.

И на крај пред претставување на галеријата, оваа прилика ја користиме да го поздравиме со топло добредојде во тимот „Авто шлеп“ – Лони Кичево кој од денес на сите интернационални и домашни натпреварувања ќе го вози модифицираното возило на Кристијан Бојоски!

Мал дел фотографии:

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп8 часа

Хороскоп за петок (7 ноември)

ОВЕН Не се опуштајте премногу, особено ако имате впечаток дека имате целосна контрола врз вашиот живот и настаните што ве...

Технологија16 часа

Кичевската корпорација во развој „CvetanskiFootage“со ексклузивен „прашалник“ и мало истражување – Дали работиш или би сакал/а да работиш од дома?

Корпорацијата која потекнува од Кичево, „CvetanskiFootage“ под закрила на „Vangardo Creations“ направи прашалник кое ќе помогне за истражувањето. Одговорете точно...

Македонија18 часа

Автомобил удри велосипедист од Гевгелија, кај велосипедистот констатирана алкохолизирана состојба

На 05.11.2025 во 15:40 часот во ОВР Гевгелија е пријавено дека на ул.,,Моински Пат” во Гевгелија се случила сообраќајна несреќа...

Фото: Mika Baumeister @ unsplash Фото: Mika Baumeister @ unsplash
Магазин19 часа

Google воведува проверка на возраста во Play Store: што значи ова за корисниците?

Google започна со постепено воведување на нов систем за верификација на возраста во Play Store, сличен на оној што веќе...

Фото: Maxim Hopman @ unsplash Фото: Maxim Hopman @ unsplash
Магазин19 часа

Поевтиниот MacBook на Apple пристигнува во 2026 година – со iPhone чип и цена под 1.000 долари

Apple подготвува нов, поевтин MacBook кој ќе ја прошири понудата на лаптопи на компанијата и ќе биде насочен кон корисници...

Фото: Kamil Switalski @ unsplash Фото: Kamil Switalski @ unsplash
Магазин20 часа

Nintendo Switch 2 ја руши историјата: најбрзо продаваната конзола досега

Nintendo Switch 2 постигна историски успех и официјално стана најбрзо продаваната конзола во историјата на Nintendo, надминувајќи ги рекордите што...

Балкан20 часа

Црвена Ѕвезда во Белград убедливо го совлада грчки Панатинаикос во рамки на 9-то коло во Евролига

Црвена Ѕвезда синоќа во Белград извојува убедлива победа над Панатинаикос со резултат 86:68, во рамките на 9. коло од кошаркарската...

Свет20 часа

Гигантот „Амазон“ најави отпуштање на 14,000 вработени од својата корпоративна работна сила

Компанијата Амазон соопшти дека ќе отпушти приближно 14.000 вработени од својата корпоративна работна сила. Претходните извештаи укажуваа дека бројката би...

Временска прогноза22 часа

За зимата 25/26 прогностичките модели укажуваат повеќе снег, но во просек за некој степен потопло време за разлика од претходно, информира Попоски

Изминатиов подолг период во голем број од медиумите читаме и слушаме најави дека пред нас е зима на векот или...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за четврток (6 ноември)

Овен Стравовите се вовлекоа во твоето срце. Не сте сигурни дали ве сакаат затоа што вредите како личност или затоа...

НАЈЧИТАНИ