Мобилни уреди
Apple подготвува нешто сосема ново?
Нема време за губење – покрај серијата iPhone 13, Apple, наводно, веќе работи и на целосно нов производ, нов, флексибилен телефон.
Велиме „наводно“ затоа што сè е сè уште на ниво на гласини, но толку многу пати е докажано дека каде што има чад, има и оган.
Како што пренесува кинескиот „Economic Daily News“, повикувајќи се на една од компаниите во дистрибутивниот ланец, „Apple“ веќе ги нарача првите примероци на кои може да тестира како функционираат шарките за новиот флексибилен уред.
Се наведува дека компанијата има намера да направи таков издржлив телефон, што може да издржи повеќе од 100.000 отвори и затворања. Овие уреди треба да се соберат во Кина, а еден од најголемите партнери треба да биде Samsung.
Како друг голем партнер (иако срамежливо) се споменува Nippon, со кого Apple веќе соработувал на лаптопи. Според кинеските медиуми, презентацијата е планирана две години, а сè уште не е познато дали телефоните ќе имаат OLED или microLED екрани, како и какви било други спецификации.
Купертино сè уште не ги коментирал овие обвинувања, па затоа не добивме официјална потврда. Од друга страна, никој дури и не одговори да го демантира тоа, па затоа е сосема можно дека ова не е само шпекулација.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Временска прогноза17 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за понеделник (23 декември)
-
Автомобили18 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Временска прогноза4 часа
Западните и северозападните делови од Македонија утрово под продор на ладен и влажен воздух кој носи снежни врнежи
-
Спорт15 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин15 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација