Свет
Apple повторно е највредниот глобален бренд, преземајќи го тронот од Амазон
ЛОНДОН –
Американскиот технолошки гигант „Apple“ уште еднаш беше прогласен за највреден бренд во светот на „Бренд финансис глобал 500“ за 2021 година, пет години по губењето на титулата, со што компанијата „Amazon“ за е-трговија излезе од првото место.
Според новото рангирање, објавено на веб-страницата Бренд финансис, вредноста на брендот Apple се зголеми за 87,4 проценти на 263,4 милијарди долари, додека вредноста на второ рангираниот Amazon се зголеми за 15,1 проценти, на 254,1 милијарди долари.
Меѓу првите 10 највредни брендови, дури седум се од САД, двајца се од Кина и еден е од Јужна Кореја.
Google е на третото место од највредните глобални брендови со проценета вредност од 191,2 милијарди долари, четвртиот е Microsoft (140,4 милијарди), а петти е јужнокорејскиот Samsung (102,6 милијарди долари).
Следува американскиот трговски ланец Walmart, чија марка вреди приближно 93,2 милијарди долари, Facebook со износ од 81,4 милијарди, на позицијата број осум е кинеската банка ICBC (72,8 милијарди), додека списокот на првите десет е заокружен исклучена од американската телекомуникациска компанија Verizon (68,9 милијарди) и кинеската социјална мрежа WeChat (67,9 милијарди долари).
Имајќи предвид дека новите технологии се двигател на зголемувањето на вредноста на брендот во различни индустрии, компанијата Tesla зад себе остави многу традиционални брендови со скок во вредност од дури 158 проценти, на 32 милијарди долари, според ова рангирање список
Брендовите за електронска трговија напредуваа и во услови на „нова нормалност“ предизвикана од глобалната пандемија, при што кинеската технолошка групација „Alibaba“ ја дуплираше вредноста на брендот, за 108,1 процент до 39,2 милијарди долари.
Вредноста на брендовите во сферата на традиционалните медиуми продолжува да опаѓа, а најголем пад од 49 проценти бележи американската ТВ мрежа CBS, додека, од друга страна, мерките за заклучување корона ја зголемуваат популарноста на услугите за стриминг, според Извештај за финансии на брендот.
Поради пандемијата „Ковид“, меѓу 10-те брендови со најбрз пад на вредноста, дури шест се од авијацискиот и авијацискиот сектор, а поради мерките за ограничување на патувањето и затворањето на угостителските објекти, тоне и брендовите од туризмот и угостителството . Хотелите во Мериот и воздушната платформа Airbnb паднаа од рангирањето, а Starbucks, McDonalds и KFC бележат пад на вредноста на брендот.
Интересно е и да се напомене дека Вишет го надмина Ферари според јачината на брендот, со 95,4 поени од можни 100 и рејтинг ААА +, се наведува во извештајот.
Свет
(ВИДЕО) Среќна Нова 2025 година од Сиднеј, Австралија
Новата 2025 година беше дочекана и во Сиднеј, со прекрасен огномет кој секоја година во живо го следат се повеќе луѓе.
Од пристанишниот мост беше поставен огномет, а спектаклот на небото во живо го следеа повеќе од милион луѓе.
Happy New Year 2025 from Sydney, Australiapic.twitter.com/IYLD7RZDmU
— Massimo (@Rainmaker1973) December 31, 2024
На приемот настапи британскиот пејач Роби Вилијамс, а музика ќе се користи и во Австралија за да им се оддаде почит на домородните племиња од таа земја.
Тие прво ја дочекаа Новата година на малиот остров Лајн, кој припаѓа на островската држава Кирибати во централниот дел на Тихиот Океан.
Последните населени места за добредојде на 2025 година ќе бидат островите Ниуе и Американска Самоа, лоцирани југозападно од Кирибати во јужниот дел на Пацификот.
Свет
Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето
Јапонската компанија Space One ја истражува причината за неуспехот на ракетата Kairos, која абортираше по десет минути поради нејзиниот автономен систем за самоуништување.
Јапонската „Спејс 1“ го прекина летот на својата ракета „Каирос“ набргу по полетувањето во средата, што го означи вториот неуспешен обид за девет месеци да стане првата јапонска приватна компанија што испрати сателит во вселената.
Тоа е најновото во низата неуспеси во развојот на ракетите на Јапонија, бидејќи владата се обидува да ја зајакне домашната вселенска индустрија со цел од 30 лансирање ракети годишно до почетокот на 2030-тите. Властите се посветени да ја претворат Јапонија во центар на азискиот вселенски сообраќај.
Вториот лет на Каирос, кој траеше само десет минути, беше прекинат затоа што „да се оствари неговата мисија би било тешко“, рече Space One во е-пошта до новинарите. „Несоодветните поставки за летот го активираа автономниот систем за самоуништување на ракетата, иако не беа пронајдени никакви хардверски проблеми“, рече Space One. Компанијата најави истрага.
Сликите во живо од локалната власт на префектурата Вакајама покажаа дека 18-метарската ракета со цврсто гориво полетала од вселенското пристаниште Кии во западна Јапонија во 11 часот по локално време, но ја губи стабилноста на својата траекторија додека се искачувала.
Ракетата, која се упати во орбитата на надморска височина од околу 500 километри над површината на Земјата, носеше пет мали сателити, вклучително и еден од Тајванската вселенска агенција.
Space One со седиште во Токио е основана во 2018 година од Canon Electronics, воздухопловната поделба на IHI Corporation, градежната компанија Shimizu и банката поддржана од државата, со цел до 2029 година да лансира 20 мали ракети годишно за да се задоволи зголемената побарувачка за лансирање сателити. .
На својот прв лет во март, Каирос, кој носеше јапонски владин сателит, експлодираше пет секунди по лансирањето.
Други неодамнешни јапонски проекти за ракети исто така се соочија со неуспеси.
Јапонската агенција за истражување на вселената (JAXA) го одложи дебитантскиот лет на новата ракета со цврсто гориво Epsilon S, откако нејзиниот тест минатиот месец по втор пат не успеа.
Поголемата ракета H3 на JAXA на течно гориво, исто така, не успеа при нејзиното инаугуративно лансирање во март 2023 година, но нејзините следни три летови оваа година сепак беа успешни.
Во 2019 година, Interstellar Technologies стана првата јапонска компанија која испрати ракета во вселената без товар, но нејзиниот орбитален фрлач Zero сè уште е во развој, пренесува balkans.aljazeera.net
Свет
Во Италија стапи на сила новиот ригорозен закон за возачи кои управуваат возило под дејство на алкохол
Во Италија стапи на сила новиот Закон за патишта. Овој закон, предложен од министерот за транспорт, Матео Салвини, ги заострува казните за користење на мобилни телефони при возење и возење под дејство на алкохол во обид да се спречат сообраќајни несреќи.
Законот ги зголеми казните за користење мобилни телефони за време на возење, во износ од 250 до 1.000 евра и еднонеделна забрана за возење доколку возачот веќе има негативни бодови, пренесе Анса.
Според новиот закон, тримесечна забрана за возење и глоба од 1.400 евра може да се изрече на возачите кои ќе го повторат прекршокот. Казните за возење под дејство на алкохол се движат од 573 до 2.170 евра и одземање на дозволата од три до шест месеци доколку нивото на алкохол во крвта е меѓу 0,5 и 0,8 промили.
На возачите со ниво на алкохол во крвта од 0,8 до 1,5 промили им се заканува парична казна до 3.200 евра, забрана за возење од шест месеци до една година и затворска казна од шест месеци. Доколку алкохолот е поголем од 1,5 промили, казната може да достигне и до 6.000 евра, тоа значи забрана за управување со возило до две години и затворска казна до една година.
Лицата фатени како возат под дејство на дрога се соочуваат со забрана до три години. Според новиот закон, луѓето кои ги напуштаат животните на страната на патот се соочуваат со губење на лиценцата меѓу шест месеци и една година.
Тие ризикуваат и седум години затвор доколку несреќата ја предизвика напуштено животно.
Извор: b92.net
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Спорт11 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Временска прогноза16 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Lifestyle10 часа
Чај од ѓумбир: Ефикасен природен лек за болки во грлото и упорна кашлица
-
Автомобили10 часа
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
-
Временска прогноза2 часа
Температури во пораст и магла особено во кичевскиот регион
-
Lifestyle10 часа
Направете шампон од мед и уживајте во здрава и бујна коса