Автомобили
Како автомобил добива 0 ѕвезди на тест?
Тест за судир во кој автомобилот не доби позитивен рејтинг, како што е Suzuki Maruti S-Presso, доби нула ѕвезди затоа што не успеа да ги заштити патниците во случај на несреќа.
Овој автомобил всушност се снајде најдобро на пазарот во Индија и Јужна Африка. Се прашувате зошто е всушност небезбедно? Зошто доби 0 starsвезди?
Тестот NCAP го кажа своето, со брзина од 65 км на час автомобилот удри во метална бариера и куклите покажаа колкава штета ќе претрпат возачот и совозачот, па ако е црвена, тоа значи дека има скоро нема заштита.
Како прво, автомобилот има воздушно перниче само на возачкото седиште, кога ќе погледнеме во автомобилот кој доби 5 starsвезди, тој има воздушни перничиња на двете предни седишта, а за задните седишта има воздушни перничиња кои доаѓаат од страна.
Ова ја намалува силата на ударот и им овозможува на патниците полесно да ја издржат несреќата.
S-Presso исто така има проблеми со ремените, поточно, ременот не може убаво да „кликне“ и жлебот убаво се вклопува во куќиштето, поради што куклите се сопнаа виртуелно без отпор.
Според студиите, патниците на предното седиште имаат 12,8% помали шанси да бидат смртно повредени кога безбедносниот ремен е правилно прицврстен. S-Presso има проблеми со апсорпција на ударот, но сè се рефлектира директно на кабината, што е крајно опасно за возачот и совозачот.
Особено со автомобили како С-Пресо кои имаат исклучително краток преден дел. Кога ќе се спореди со малку подолг хечбек, возачот во таков автомобил скоро и да не ги чувствува последиците.
Кога глобалниот NCAP отиде во Индија пред неколку години и спроведе истражување, првите тестови претежно покажаа 0 starsвезди, што беше загрижувачко.
Многу производители ги зедоа слабите резултати од тестовите како мотивација и ги подобрија постарите верзии на нивните автомобили или ги подобрија платформите и ги „затворија“ автомобилите.
Автомобили
Како да препознаете дали е вратена километражата на автомобилот? Експертите објаснуваат!
Според годишното истражување на популарната веб-страница CarVertical, во просек, на половни автомобили километражата се враќа по речиси 80.000 поминати километри. Ова е еден од најчестите трикови што ги користат продавачите за да го зголемат вреднувањето на возилото.
На што да внимавате при купување половен автомобил?
Купувањето половен автомобил може да биде ризично, бидејќи продавачите често маскираат дефекти и ја враќаат километражата за да создадат впечаток на помалку користено возило. Сепак, постојат неколку начини како да откриете дали километражата е манипулирана:
- Преглед на внатрешни делови
Ако купувате автомобил со мала километража, но е постар од 5 години, посебно обрнете внимание на состојбата на внатрешните делови. Прегледајте го:- Менувачот и кожата околу него
- Воланот и копчињата на контролната табла
- Безбедносниот појас, рачката на вратата и седиштата
- Оштетувања и знаци на користење
Погледнете ја состојбата на:- Кровот на автомобилот
- Платнените панели на вратите
- Дршките за лактите меѓу седиштата
Овие детали можат да откријат колку автомобилот навистина бил користен.
- Проверка на просечни километри
Според експертите, возачите во просек патуваат меѓу 15 и 20 илјади километри годишно. Ако автомобилот е стар 5 години, а има помалку од 75.000 километри, треба да се запрашате за веродостојноста на бројката.- Совет од експертите: Ако километражата е значително пониска од очекуваното, прашајте го сопственикот за историјата на користење на возилото. Можеби автомобилот бил користен само на кратки релации или сезонски.
- Проверка на сервисната книга
Секој редовен сервис треба да биде забележан во сервисната книшка, со запишана километража. Ова е директен доказ за редовно одржување и може да помогне да се следи точната километража низ годините.- Ако сопственикот одбие да ви ја покаже сервисната книшка, тоа може да биде „црвено знаменце“. Ова значи дека автомобилот можеби не е редовно одржуван или дека километражата е манипулирана.
- Проверете ја историјата на возилото
Доколку е можно, консултирајте се со официјален сервисер и побарајте документација која може да го потврди бројот на поминати километри и историјата на одржување.
Со овие совети, можете значително да ја намалите шансата да бидете измамени и да се осигурате дека купувате половен автомобил со точна километража и состојба.
Извор: B92
Автомобили
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“
Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.
Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).
Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.
За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.
Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.
Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.
Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:
- Alfa Romeo Junior
- Citroen C3/e-C3
- Cupra Terramar
- Dacia Duster
- Hyundai Inster
- Kia EV3
- Renault 5 /Alpine A290
Извор: caroftheyear.org
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
-
Спорт1 ден
(ФОТО) Во дерби мечот против „Еврогол“ од Прилеп, ФК Кичево денес оствари важна победа во одлично прикажана игра
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (17 ноември)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за понеделник (18 ноември)
-
Временска прогноза22 часа
Суво и стабилно до вторник, од среда нов влажен воздушен бран кој ќе донесе повремени врнежи од дожд, додека на планините снег
-
Временска прогноза16 часа
Попоски доцна вечерва издаде уште едно метео предупредување за силен ветер, на планинските места тој ќе достигне брзина до 100 км/ч
-
Спорт19 часа
Сејдини поднесе оставка од претседател на ФФМ, УО закажа вонредно изборно собрание за 22-ри декември
-
Спорт23 часа
(ВИДЕО) Миовски донесе нова победа на Македонија, овој пат против Ф.Острови – нов рекорд на нашата селекција без примен гол
-
Магазин4 часа
Време е да ја смените лозинката ако ја препознаете на списокот